To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-05
Katowice: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych, materiałów biurowych oraz tonerów do drukarki dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Eurokadry III - nowe standardy pracy w katowickim urzędzie pracy - Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 331672 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147061 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych, materiałów biurowych oraz tonerów do drukarki dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Eurokadry III - nowe standardy pracy w katowickim urzędzie pracy - Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. Plakaty na Targi Pracy - 80 sztuk, 2. Ulotki - 1000 sztuk, 3. Zaproszenia na Targi Pracy z kopertami - 100 sztuk, 4. Podziękowania za udział w Targach Pracy - 100 sztuk, 5. Teczki firmowe - 200 sztuk, 6. Wizytówki - 1000 sztuk, 7. Długopisy reklamowe - 300 sztuk, 8. Smycze reklamowe - 300 sztuk, 9. Kubki reklamowe - 100 sztuk, 10. Kalendarze ścienne - 150 sztuk, 11. Zakładka do książek- 300 sztuk, 12. Torba z tworzywa naturalnego - 300 sztuk, 13. Balony reklamowe - 100 szt, 14. Notatnik - 100 szt. Część 2: Dostawa materiałów biurowych: 1. Papier A4 (80g/m2) kolorowy (kolory intensywne żółty i zielony) - 2 ryzy 2. Papier A4 (80g/m2) biały - 25 ryz 3. Identyfikatory - 100 szt - Identyfikator na kartę - Holder, przeźroczysty, otwarty z boku, przystosowany do zawieszenia na smyczy z karabińczykiem. Część 3. Dostawa tonerów do drukarki - 3 szt. Tonery do drukarki HP LJ 1010 - 3 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Eurokadry III - nowe standardy pracy w katowickim urzędzie pracy - Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA WŁODARCZYK VERSUS AGENCJA REKLAMY
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA WŁODARCZYK VERSUS AGENCJA REKLAMY
- VERSUS agencja reklamy Katarzyna Włodarczyk, ul. Gabrieli Zapolskiej 38/216, 30-126 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12354,90
Oferta z najniższą ceną: 12354,90 / Oferta z najwyższą ceną: 15068,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HYPERFOX ADVERTISEMENT AGENCY Katarzyna Żułkiewska-Bodden, ul. Boya Żeleńskiego 25C, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 399,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 584,18
Oferta z najniższą ceną: 584,18 / Oferta z najwyższą ceną: 584,18
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa tonerów do drukarki - 3 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HYPERFOX ADVERTISEMENT AGENCY Katarzyna Żułkiewska-Bodden, ul. Boya Żeleńskiego 25C, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 915,18
Oferta z najniższą ceną: 915,18 / Oferta z najwyższą ceną: 915,18
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.