eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoKompleksowe utrzymanie dróg i wykonywanie nawierzchni drogowych na terenie Gminy Wejherowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Wejherowo: Kompleksowe utrzymanie dróg i wykonywanie nawierzchni drogowych na terenie Gminy Wejherowo
Numer ogłoszenia: 147144 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo , Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, faks 058 6779700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie dróg i wykonywanie nawierzchni drogowych na terenie Gminy Wejherowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie dróg i wykonywanie nawierzchni drogowych na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na zadania- części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.30 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach (aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1.2.1 wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: w tym dla zadania 1 (równanie i profilowanie dróg gruntowych) - za rodzaj zamówienia Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonaniu równania dróg gruntowych o wartości minimum 200 tys. Zł brutto. dla zadania 2 (nawierzchnie z kostki brukowej) - za rodzaj zamówienia Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonaniu budowy drogi (placu, parkingu) lub chodnika z użyciem kostki brukowej o wartości minimum 200 tys. zł brutto; dla zadania 3 (nawierzchnie z płyt Iomb) - za rodzaj zamówienia Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonaniu nawierzchni drogi (placu) z płyt Iomb o wartości minimum 200 tys. zł brutto; dla zadania 4 (remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych) - za rodzaj zamówienia Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonaniu, naprawie dróg asfaltowych o wartości minimum 100 tys. zł; Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach (wykaz wykonanych robot budowlanych) wraz z załącznikami mającymi potwierdzać, że roboty te zostały wykonane należycie; 1.2.2 zatrudniali przez okres ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach (informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) 1.2.3 wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, który będzie uczestniczył w wykonywaniu niniejszego zamówienia (odpowiednio zadanie 1, 2, 3, 4) posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach (wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 1.2.4 wykonawca dysponuje (lub będzie dysponował) następującym potencjałem technicznym: dla zadania Nr 1 Samojezdną równiarkę drogową - szt.3 Walec drogowy ogumiony min. 4 tony - szt.1 Walec drogowy stalowy wibracyjny gładki min. 8 ton - szt.1 Walec drogowy stalowy wibracyjny okołkowany min.11 ton - szt.1 Samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton - szt. 1 Samochód ciężarowy o ładowności min. 4 tony - szt. 1 dla zadania Nr 3 - samojezdna równiarka drogowa - szt.1 - walec drogowy ogumiony - szt.1 - wibrator płytowy - szt.1 dla zadania Nr 4 - recykler - szt. 1 - przecinarka o mocy min. 10 kW (z tarczą diamentową) - szt. 1 - skrapiarka - szt. 1 - sprężarka powietrza o wydajności 2 - 5 m3 na minutę - szt. 1 - sprzęt do zagęszczania (płyta wibracyjna lub walec) - szt.1 - palnik gazowy do osuszenia i podgrzania ścianek ubytku lub wyboju - szt. 1 - młot pneumatyczny - szt. 1 Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach (wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca); w przypadku gdy wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 1.3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie niższej niż 200 tys. zł. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzenia tego warunku na podstawie zapisów w dokumencie o nazwie polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4 Zamawiający wymaga potwierdzenia na etapie składania oferty, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - dotyczy to: 1.4.1 kruszywa; 1.4.2 kostki brukowej o grubości 6 cm i grubości 8 cm 1.4.3 płyty Iomb o wymiarach 100 cm x 75 cm x 12,5 cm W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności: zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego że, dostarczane produkty: - kruszywo kamienne łamane stabilizowane mechanicznie, przeznaczone do podbudowy zasadniczej i pomocniczej, - kostka brukowa o grubości 6 cm i grubości 8 cm, - płyty IOMB odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa powyżej, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wskazanych w siwz) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; w przypadku gdy wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; wykaz należy sporządzić oddzielnie dla każdego zadania dla którego jest wymagany. 6. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 7. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego że, dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa powyżej, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 8. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wejherowo; Osiedle Przyjaźni 6; 84-200 Wejherowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wejherowo; Osiedle Przyjaźni 6; 84-200 Wejherowo SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Równanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie Gminy Wejherowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Równanie dróg gruntowych na terenie Gminy Wejherowo z użyciem sprzętu drogowego oraz uzupełnienie ubytków nawierzchni w zależności od potrzeb kruszywem kamiennym, pospółką lub gruzem betonowym. Przewidywany koszt robót: w 2009 r. ok. 500 000 zł w 2010 r. ok. 700 000 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na terenie Gminy Wejherowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zadania wchodzi wykonanie nawierzchni z kostki brukowej przy cenach jednostkowych za: a) wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej cegiełki gr. 6 cm. kolor szary lub czerwony b) wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej cegiełki gr. 8 cm kolor szary lub czerwony, c) ułożenie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem d) ułożenie obrzeża betonowego 100x30x8; na podsypce cementowo piaskowej e) wykonanie odwodnienia z rur PCV SN 8 o średnicach: DN 300 DN 400 DN 500 f) wykonanie wpustu ulicznego klasy B125 z kratą na zawiasach wraz z osadnikiem g) wykonanie studni z kratą ściekową O1200 mm h) wykonanie studni z przykrywą O1200 mm Przewidywany koszt robót: w 2009 r. ok. 650 000 zł w 2010 r. ok. 650 000 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.21.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z płyt Iomb na terenie Gminy Wejherowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład prac wchodzi wykonanie nawierzchni z płyt Iomb przy cenach jednostkowych za: a) Wykonanie nawierzchni z płyt IOMB 100x75x12,5 cm b) Wykonanie odwodnienia z rur PCV SN 8 do głębokości 1m o średnicach DN 300 DN 400 DN 500 c) Wykonanie wpustu ulicznego klasy B125 z kratą na zawiasach wraz z osadnikiem d) Wykonanie studni z kratą ściekową O1200 mm o głębokości 3 m e) Wykonanie studni z przykrywą O1200 mm o głębokości 3 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.21.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej na drogach Gminy Wejherowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Technologia wykonania remontu cząstkowego będzie zawierała takie elementy robót jak: WERSJA I - z wycięciem krawędzi - głębokość powyżej 5 cm WERSJA II - bez wycinania krawędzi - głębokość do 5 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.