To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Olsztyn: Dostawa materiałów biurowych: papieru ksero, kopert, artykułów z tworzywa sztucznego, materiałów bieżącego użytku i artykułów specjalistycznego przeznaczenia dla Urzędu Miasta Olsztyn
Numer ogłoszenia: 147173 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 103490 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, fax 089 5349375.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych: papieru ksero, kopert, artykułów z tworzywa sztucznego, materiałów bieżącego użytku i artykułów specjalistycznego przeznaczenia dla Urzędu Miasta Olsztyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w ciągu roku materiałów biurowych. Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe artykułów będących przedmiotem zamówienia określają Formularze Cenowe stanowiące zał. nr 1 - 5 do niniejszej SIWZ. Asortyment produktów objętych przedmiotem zamówienia został podzielony na następujące części: a)część I: papier, b)część II: koperty, c)część III: artykuły z tworzyw sztucznych, d)część IV: materiały bieżącego użytku, e)część V: artykuły specjalistycznego przeznaczenia. 2. Ilości poszczególnych materiałów biurowych zostały podane szacunkowo. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Zamawiający każdorazowo będzie określał termin dostawy jak również ilości oraz rodzaje zamawianych materiałów biurowych. Zamawiający będzie zamawiał ilości oraz rodzaje produktów wynikające z rzeczywistych potrzeb, z uwzględnieniem szacunkowych ilości określonych w niniejszej SIWZ, które są ilościami maksymalnymi, ustalonymi na podstawie przewidywanych potrzeb Zamawiającego na rok 2008. 4. Wielkości poszczególnych dostaw będzie określał Zamawiający w formie zamówienia telefonicznego, pisemnie lub drogą faksową na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Dostawy realizowane będą z podziałem na poszczególne Wydziały Urzędu. Dostarczone materiały na poszczególne Wydziały winne być spakowane w karton z opisem jaki to Wydział. 5. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zaproponował produkty objęte I, II, III, IV i V częścią zamówienia w opakowaniach innych niż określone w kalkulacjach cen, z tym, że łączne ilości poszczególnych produktów muszą być zgodne z łącznymi ilościami wymaganymi przez Zamawiającego. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go pisemnie lub faksem przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 25.24.72.20 - Przyrządy do pisania z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.24.00 - Przybory do pisania Oryginalny kod CPV: 25.24.72.10 - Przyrządy kreślarskie z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.23.00 - Przybory do rysowania Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy Oryginalny kod CPV: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 120865,89 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Papier.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE TADEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE TADEX SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp. J., ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 52757.16
- Oferta z najniższą ceną: 52757.16 / oferta z najwyższą ceną: 53339
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Koperty.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "WARMIA" TERESA WIWATOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "WARMIA" TERESA WIWATOWSKA
- Firma Handlowa KOMAX9, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8000.30
- Oferta z najniższą ceną: 8000.30 / oferta z najwyższą ceną: 8875.84
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Artykuły z tworzywa sztucznego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "WARMIA" TERESA WIWATOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "WARMIA" TERESA WIWATOWSKA
- Firma Handlowa KOMAX9, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2724.93
- Oferta z najniższą ceną: 2724.93 / oferta z najwyższą ceną: 3677.65
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Materiały i artykuły biurowe do bieżącego użytku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE TADEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE TADEX SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp. J., ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 44393.71
- Oferta z najniższą ceną: 44393.71 / oferta z najwyższą ceną: 44393.71
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Artykuły biurowe specjalnego przeznaczenia.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "WARMIA" TERESA WIWATOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "WARMIA" TERESA WIWATOWSKA
- Firma Handlowa KOMAX9, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12989.78
- Oferta z najniższą ceną: 12989.78 / oferta z najwyższą ceną: 12989.78
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przedmiotów promocyjnych.
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w latach 2025-2026
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2025 roku
więcej: Arkusze ćwiczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.