To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-08
Poniszowice: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru w budynku szkoły podstawowej na punkt przedszkolny w Poniszowicach przy ulicy Gliwickiej 32
Numer ogłoszenia: 147203 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127759 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa, ul. Gliwicka 32, 44-172 Poniszowice, woj. śląskie, tel. 032 2303172, faks 032 2303172.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru w budynku szkoły podstawowej na punkt przedszkolny w Poniszowicach przy ulicy Gliwickiej 32.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru w budynku szkoły podstawowej na punkt przedszkolny w Poniszowicach przy ulicy Gliwickiej 32. Pod projektowany punkt przedszkolny pozyskano powierzchnię sali gimnastycznej wraz z magazynem, przebieralnią oraz część ciągu komunikacyjnego. Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową obejmującą niniejsze zamówienie. Powierzchnia całkowita punktu wynosi: 352,90 m2. Zamawiający jest w trakcie załatwiania pozwolenia na budowę. 2. Zakres robót: a) całkowita wymiana podłogi na gruncie w pomieszczeniach nr 05 (sala zajęć) i 07 (sanitariaty) b) demontaż fragmentaryczny posadzki w pomieszczeniu nr 04, i ponowne uzupełnienie posadzki po przebudowie fragmentu instalacji c. o. c) wyburzenia fragmentów ścian działowych; d) wymianę części stolarki okiennej na okna o odporności EI30 e) wydzielenie części korytarza ścianą w klasie REI60 z drzwiami o odporności ogniowej EI30 f) wykonanie otworów drzwiowych wraz z założeniem nadproży w ścianie g) demontaż istniejących drzwi, h) zamurowanie otworu drzwiowego w klasie REI60 i) montaż nowych drzwi wewnętrznych; j) doprowadzenie instalacji wody do projektowanej łazienki k) tynkowanie i malowanie pomieszczeń; l) położenie nowych posadzek; m) przebudowa instalacji wewnętrznych: centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i wentylacyjnej 3. Zaprojektowany punkt przedszkolny jest jednostką jednooddziałową z zapewnioną obsługą żywnościową wewnętrzną (stołówka obsługiwana przez kuchnię szkolną). Punkt przedszkolny został zaprojektowany dla maksymalnej liczby 25 dzieci. 4. Szatnia - w przestrzeni pomieszczenia nr 03 zaprojektowano mebel szatniowy otwarty posiadający ławę siedziskową, wieszaki na ubrania i wydzielone przegródki na buty oraz przechowywanie drobnej garderoby (np. czapek). 5. Sala zajęć - W pomieszczeniu nr 05 zaprojektowano salę zajęć dla dzieci przedszkolnych. Powierzchnia sali pozwala na utworzenie grupy max 25 dzieci. W sali można wyodrębnić dwie strefy. Strefa pierwsza to miejsce zajęć dydaktycznych, wyposażona będzie w stoliki i krzesła dla dzieci oraz meble do przechowywania pomocy naukowych. Druga strefa przeznaczona jest do zabaw. Miejsce to powinno być przestronne (bez mebli na środku) i wyposażone w meble do przechowywania zabawek oraz dywan. W przedszkolu będą przebywały dzieci pięcioletnie, dlatego nie ma konieczności wyposażania sali w leżanki. 6. Sanitariaty - Pomieszczenie sanitarne (nr 07) wyposażone będzie w posadzki i ściany łatwozmywalne. Ściany, o pełnej wysokości, wykończone będą do wysokości min. 2 m materiałem łatwo zmywalnym, wodoodpornym. 7. Pokój socjalny - Pomieszczenie nr 011 przeznaczone jest dla personelu przedszkola i szkoły. W pokoju socjalnym znajdują się szafki pracownicze oraz zlew i miska ustępowa. Posiłki będą spożywane przez personel przedszkola na stołówce. Personel przedszkola będzie mógł korzystać także z pokoju nauczycielskiego (pomieszczenie nr 09). 8. Spożywanie posiłków - Dzieci przedszkolne będą korzystały z istniejącej stołówki zlokalizowanej w szkole (pomieszczenie nr 013). Posiłki będą przygotowywane w profesjonalnej kuchni szkolnej. Godziny posiłków zostaną ustalone tak, by przejście dzieci z sali zajęć do stołówki nie odbywało się w czasie przerw międzylekcyjnych. Dla dzieci przedszkolnych należy zapewnić przestrzeń w stołówce wyposażoną w niższe meble, dostosowane do wieku dzieci przedszkolnych. 9. Szafa porządkowa - W pomieszczeniu 011 zlokalizowana jest zamykana szafa porządkowa. Przedmiotowe pomieszczenie jest wyposażone w zlew gospodarczy wraz z baterią posiadającą wylewkę 50 cm ponad posadzką. Szafa służy do przechowywania środków czyszczących oraz sprzętu do utrzymywania czystości na terenie przedszkola i szkoły. Ściany pomieszczenia (do wysokości ponad 2m) oraz podłoga wykończone są płytkami ceramicznymi. 10. Dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych - Przedszkole zostało tak zaprojektowane aby dzieci (także niepełnosprawne) mogły, w miarę samodzielnie i bez barier, z niego korzystać. 11. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 12. O ile w dokumentacji występują materiały z nazwą producenta, należy traktować je jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji materiały z zachowaniem równorzędnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnych wymaganych uzgodnień.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 39.10.00.00 - Meble 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Remontowo Budowlana PIOTR MARKS, ul. Kościuszki 67, 44-162 Bojszów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144127,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169740,00
Oferta z najniższą ceną: 169740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 218946,41
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.