Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-17
Rzeszów: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (ryżu, kasz, mąki, płatków owsianych, warzyw mrożonych i przetworzonych, warzyw kiszonych, dżemu, powidła, marmolady oraz cukru).
Numer ogłoszenia: 147264 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie , ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w Rzeszowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (ryżu, kasz, mąki, płatków owsianych, warzyw mrożonych i przetworzonych, warzyw kiszonych, dżemu, powidła, marmolady oraz cukru)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (ryżu, kasz, mąki, płatków owsianych, warzyw mrożonych i przetworzonych, warzyw kiszonych, dżemu, powidła, marmolady oraz cukru). Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (ryżu, kasz, mąki, płatków owsianych, warzyw mrożonych i przetworzonych, warzyw kiszonych, dżemu, powidła, marmolady oraz cukru) do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 do SIWZ. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera załącznik nr 18 (projekt umowy) do SIWZ. TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ; Lp., Asortyment, Kod CPV, Jednostka miary, Ilość; 1. Ryż, 156 14100- 6, kg, 7 000; 2. Kasza jęczmienna (średnia), 156 13000- 8, kg, 5 500; 3. Kasza manna, 156 13000- 8, kg, 650; 4. Mąka pszenna (typ 500), 156 12200- 3, kg, 2 300; 5. Płatki owsiane, 156 13380- 5, kg, 800; 6. Mąka ziemniaczana, 156 23000- 1, kg, 250; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ; Lp., Asortyment, Kod CPV, Jednostka miary, Ilość; 1. Groszek zielony mrożony, 15331170-9, kg, 800; 2. Kalafior mrożony, 15331170-9, kg, 1 400; 3. Paprykarz mrożony, 15331170-9, kg, 700; 4. Mieszanka chińska mrożona, 15331170-9, kg, 500; 5. Sałatka meksykańska mrożona , 15331170-9, kg, 600; 6. Fasolka szparagowa mrożona, 15331170-9, kg, 1 200; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ; Lp., Asortyment, Kod CPV, Jednostka miary, Ilość; 1. Leczo pieczarkowe - op. do 4 kg, 15331135-2, kg, 2 000; 2. Koncentrat pomidorowy 30% - op. do 5 kg, 15331425-2, kg, 2 300; 3. Sałatka szwedzka - op. do 5 kg, 15331400-1, kg, 2 200; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 4 DO SIWZ; Lp., Asortyment, Kod CPV, Jednostka miary, Ilość; 1. Kukurydza konserwowa - op. do 2 kg, 15331460-9, kg, 2 500; 2. Chrzan tarty - op. do 2 kg, 15331500-2, kg, 1 200; 3. Syrop wieloowocowy (sok), 15321000-4, kg, 4 600; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 5 DO SIWZ; Lp., Asortyment, Kod CPV, Jednostka miary, Ilość; 1. Ogórek kiszony (w beczkach), 15331000-7, kg, 6 000; 2. Kapusta kiszona (w beczkach), 15331142-4, kg, 11 900; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 6 DO SIWZ; Lp., Asortyment, Kod CPV, Jednostka miary, Ilość 1. Marmolada wieloowocowa - op. do 15 kg, 15332230-5, kg, 1 600; 2. Dżem wieloowocowy - op. do 15 kg, 15332290-3, kg, 1 500; 3. Dżem truskawkowy - op. do 15 kg, 15332296-5, kg, 1 500; 4. Powidła śliwkowe - op. do 15 kg, 15332200-6, kg, 1 600; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 7 DO SIWZ; Lp., Asortyment, Kod CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Cukier kryształ luz - op. do 30 kg, 15831000- 2, kg, 18 000; Określona w tabelach ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający informuje, że rzeczywista ilość pobranych artykułów może odbiegać od ilości planowanej. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z siedmiu części stanowiących załącznik nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (formularze cenowe) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednego, dwóch, trzech, czterech, pięciu, sześciu lub siedmiu załączników przez jednego Wykonawcę. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. Złożenie większej liczby ofert na daną część zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Zamawiający informuje, że nie jest czynnym płatnikiem podatku VAT, dlatego też nie może wystawiać Faktur VAT RR dostawcom produktów rolnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.83.10.00 - Cukier 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty 15.61.30.00 - Produkty z ziaren zbóż 15.61.22.00 - Mąki zbożowe 15.61.33.80 - Płatki owsiane 15.62.30.00 - Skrobie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.33.11.35 - Grzyby przetworzone 15.33.14.25 - Przecier pomidorowy 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.33.14.60 - Warzywa puszkowane 15.33.15.00 - Warzywa konserwowane w occie 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona 15.33.22.30 - Marmolady 15.33.22.90 - Dżemy 15.33.22.96 - Dżem truskawkowy 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 15 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 15 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 15 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 15 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 15 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się określonego w punkcie III.4.3.1 dokumentu, to Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść powyższego dokumentu (lub dokumentów) powinna bezspornie i jednoznacznie wskazać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy (wymagana forma dokumentu - oryginał). Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76. Cena Specyfikacji w formie papierowej wynosi 6,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w biurze podawczym Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy spełnić następujące warunki: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, b) Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) Określone w podpunkcie III.3. warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Określony w podpunkcie III.4.2 warunek udziału w postępowaniu musi spełniać każdy z Wykonawców oddzielnie. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy Pzp przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelkie wchodzące w skład oferty dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy. Jeśli dokumenty przedkładane są w formie kserokopii, Wykonawca lub upoważniony przedstawiciel potwierdza je za zgodność z oryginałem w formie pieczęci lub wpisanej formuły: za zgodność oraz pieczęci imiennej i podpisu. Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Szczegółowo informacje związane z dokumentami wymaganymi w niniejszym postępowaniu reguluje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz. U. z 2013r., poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę złożonych dokumentów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu"
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.