eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa, zabudowa, konserwacja i przeglądy techniczne dźwigu (windy) towarowo-osobowego (przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych) w budynku Oddziału ZUS w Chorzowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Chorzów: Dostawa, zabudowa, konserwacja i przeglądy techniczne dźwigu (windy) towarowo-osobowego (przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych) w budynku Oddziału ZUS w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 147342 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 84295 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, fax 032 3490580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, zabudowa, konserwacja i przeglądy techniczne dźwigu (windy) towarowo-osobowego (przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych) w budynku Oddziału ZUS w Chorzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zabudowa, konserwacja i przeglądy techniczne dźwigu (windy) towarowo-osobowego o udźwigu 1 000 kg lub 12 osób (przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych) w budynku ZUS Oddział w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: 1. dostawę oraz zabudowę dźwigu w tym: - opracowanie dokumentacji techniczno-montażowej i rejestracyjnej dla proponowanego do zabudowy dźwigu i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, - demontaż elementów istniejącej windy (w tym urządzeń maszynowni) i złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (np. patio) do czasu pozyskania przez niego opinii technicznej, co do zakwalifikowania elementów windy do odzysku lub likwidacji (poprzez utylizację), - wykonanie robót budowlanych w szybie dźwigu w zakresie niezbędnym do przystosowania istniejącego szybu windowego i maszynowni do potrzeb wynikających z proponowanego do zabudowy dźwigu, - modernizację instalacji elektrycznej zasilania dźwigu w zakresie niezbędnym dla zabudowanego dźwigu wraz z podłączeniem do istniejącej rozdzielni (tablicy) elektrycznej, - dostawę i zabudowę kompletnego dźwigu o parametrach oraz wyposażeniu spełniającym co najmniej wymogi określone w SIWZ część II - Opis przedmiotu zamówienia, - skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych UDT z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej rejestracyjnej - protokołu dopuszczenia urządzenia do użytkowania (eksploatacji), - uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie windy wg dyspozycji Zamawiającego, - przeszkolenie wskazanej grupy pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonej windy, - udzielenie Zamawiającemu min. 36 miesięcy gwarancji na dostarczony dźwig, - konserwację dźwigu w okresie gwarancji przewidzianą przez producenta, 2. wykonanie w okresie gwarancji wszelkich przeglądów technicznych wynikających z Ustawy o dozorze technicznym (realizowanych na zasadach odpłatności wg odrębnej umowy). Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 137000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIFT SERVICE S.A. (oferta nr 2), ul. Roztocze 6, 20-722 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 137000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 137000.00 / oferta z najwyższą ceną: 164650.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.