eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa, zabudowa, konserwacja i przeglądy techniczne dźwigu (windy) towarowo-osobowego (przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych) w budynku Oddziału ZUS w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Chorzów: Dostawa, zabudowa, konserwacja i przeglądy techniczne dźwigu (windy) towarowo-osobowego (przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych) w budynku Oddziału ZUS w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 84295 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, fax 032 3490580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, zabudowa, konserwacja i przeglądy techniczne dźwigu (windy) towarowo-osobowego (przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych) w budynku Oddziału ZUS w Chorzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zabudowa, konserwacja i przeglądy techniczne dźwigu (windy) towarowo-osobowego o udźwigu 1 000 kg lub 12 osób (przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych) w budynku ZUS Oddział w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: 1. dostawę oraz zabudowę dźwigu w tym: - opracowanie dokumentacji techniczno-montażowej i rejestracyjnej dla proponowanego do zabudowy dźwigu i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, - demontaż elementów istniejącej windy (w tym urządzeń maszynowni) i złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (np. patio) do czasu pozyskania przez niego opinii technicznej, co do zakwalifikowania elementów windy do odzysku lub likwidacji (poprzez utylizację), - wykonanie robót budowlanych w szybie dźwigu w zakresie niezbędnym do przystosowania istniejącego szybu windowego i maszynowni do potrzeb wynikających z proponowanego do zabudowy dźwigu, - modernizację instalacji elektrycznej zasilania dźwigu w zakresie niezbędnym dla zabudowanego dźwigu wraz z podłączeniem do istniejącej rozdzielni (tablicy) elektrycznej, - dostawę i zabudowę kompletnego dźwigu o parametrach oraz wyposażeniu spełniającym co najmniej wymogi określone w SIWZ część II - Opis przedmiotu zamówienia, - skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych UDT z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej rejestracyjnej - protokołu dopuszczenia urządzenia do użytkowania (eksploatacji), - uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie windy wg dyspozycji Zamawiającego, - przeszkolenie wskazanej grupy pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonej windy, - udzielenie Zamawiającemu min. 36 miesięcy gwarancji na dostarczony dźwig, - konserwację dźwigu w okresie gwarancji przewidzianą przez producenta, 2. wykonanie w okresie gwarancji wszelkich przeglądów technicznych wynikających z Ustawy o dozorze technicznym (realizowanych na zasadach odpłatności wg odrębnej umowy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 4 300,00 zł. (słownie: cztery tysiące trzysta zł.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniają niżej wymienione warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ze zm.) zwaną dalej Ustawą. Warunek I: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek II: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek III: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek IV: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia wyżej wymienionych warunków Wykonawcy muszą spełniać następujące kryteria: ad. Warunek I 1. być uprawnionymi do prowadzenia działalności lub czynności. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagane uprawnienia dotyczą każdego z nich. ad. Warunek II 2. dysponować osobami (przeznaczonymi do wykonania zamówienia) posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30.12.1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w Budownictwie Dz. U. z 1995 r. Nr 8 poz. 38 z późn. zm.) oraz będącymi członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (jeśli wymaga tego obowiązujące ustawodawstwo), w tym co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej do pełnienia funkcji kierownika budowy (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjno- inżynierskiej do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). 3. wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia w ramach zawartych umów (jedno zamówienie-jedna umowa) o charakterze tożsamym co przedmiotowe zamówienie w szczególności: - zakres musi obejmować dostawę dźwigu wraz z jego zabudową z ewentualnym wykonaniem robót przystosowawczych istniejącego szybu dźwigowego do zabudowy, - wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż wartość brutto złożonej oferty, - czasokres realizacji prac winien być zbliżony do zaproponowanego ofertą Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca realizował roboty w skład których wchodziły jednocześnie: roboty ogólnobudowlane oraz dostawa i montaż dźwigu osobowego należy wskazać w wykazie wyłącznie wartość robót związanych z dostawą i montażem dźwigu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten musi spełniać przynajmniej jeden z nich. ad. Warunek III 4. posiadać do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 100 % wartości ceny ofertowej (brutto). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). 5. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości co najmniej równej wysokości ceny oferty (brutto). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). ad. Warunek IV 6. nie zalegać z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten winien spełniać każdy z Wykonawców. 7. spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). 8. wnieść wymagane wadium. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty: ad. Warunek I 1a. dołączyć do formularza oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1b. dołączyć do formularza oferty aktualną decyzję Urzędu Dozoru Technicznego uprawniającą go do wytwarzania w zakresie montażu dźwigów, modernizacji lub napraw dźwigów zgodnie z Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321). ad. Warunek II 2. dołączyć do formularza oferty wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30.12.1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w Budownictwie Dz. U. z 1995 r. Nr 8 poz. 38 z późn. zm.) oraz będących członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (jeśli wymaga tego obowiązujące ustawodawstwo), w tym co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej do pełnienia funkcji kierownika budowy (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjno- inżynierskiej do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. 3. dołączyć do oferty wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień w ramach zawartych umów (jedno zamówienie-jedna umowa) o charakterze tożsamym co przedmiotowe zamówienie w szczególności: - zakres musi obejmować dostawę dźwigu wraz z jego zabudową z ewentualnym wykonaniem robót przystosowawczych istniejącego szybu dźwigowego do zabudowy, - wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż wartość brutto złożonej oferty, - czasokres realizacji prac winien być zbliżony do zaproponowanego ofertą Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca realizował roboty w skład których wchodziły jednocześnie: roboty ogólnobudowlane oraz dostawa i montaż dźwigu osobowego należy wskazać w wykazie wyłącznie wartość robót związanych z dostawą i montażem dźwigu. Wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż wartość brutto złożonej oferty. Wykaz musi zawierać takie informacje jak: - datę wykonania zamówienia, - nazwę odbiorcy, - przedmiot zamówienia, - wartość brutto zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia związane z dostawą i montażem windy zostały wykonane należycie. Pożądane jest, aby dokumenty te zawierały również nazwę Wykonawcy, rodzaj i wartość całego zamówienia i okres realizacji co pozwoli bezsprzecznie przyporządkować dokument do konkretnego zamówienia podanego w Wykazie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia muszą być wystawione po zakończeniu realizacji zamówienia. ad. Warunek III 4. dołączyć do oferty informację z Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (w którym Wykonawca posiada rachunek), potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wys. co najmniej 100% wartości ceny ofertowej brutto. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. dołączyć do oferty aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną kwotą ubezpieczenia równą co najmniej wysokości składanej oferty (brutto). ad. Warunek IV 6a. dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6b. dołączyć do oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników. 7. dołączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 8. dołączyć do oferty kopię dowodu złożenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.