Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-08
Sztum: Remont instalacji elektrycznej i wymiany oświetlenia wewnętrznego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Uśnicach.
Numer ogłoszenia: 147357 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie , ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2677428, faks 055 2677442.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej i wymiany oświetlenia wewnętrznego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Uśnicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Uśnicach. W skład remontowanej instalacji wchodzą instalacje: zasilająca budynek, gniazd wtykowych, oświetlenia, połączeń wyrównawczych. 2.1. Obiekt objęty zamówieniem Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Uśnicach stanowi budynek o rozczłonkowanej bryle tworzącej niedomknięty czworobok, składający się z trzech części: jednokondygnacyjnej części podpiwniczonej z 1920 r. i jednokondygnacyjnej części podpiwniczonej z 1972 r. (zwanych starą szkołą) oraz dwukondygnacyjnej podpiwniczonej części z 1992 r. (zwanej nową szkołą) połączonej ze starą szkołą parterowym podpiwniczonym łącznikiem. W prawie całym ośrodku istniejące oświetlenie nie spełnia wymogów aktualnych przepisów oraz norm. Duża część istniejących w budynku opraw pochodzi z lat 70-tych lub 80-tych ubiegłego wieku. Są to oprawy w większości przypadków ze źródłami żarowymi lub świetlówkowymi. Oprawy te są wyeksploatowane i nie nadają się do dalszego użytku. Część instalacji oświetleniowej wykonana jest w układzie TN-C przewodami 2-żyłowymi często aluminiowymi. Ze względu na zły stan techniczny instalacji należy ją wymienić. Budynek zasilany jest napięciem 400V z istniejącego złącza kablowego, umiejscowionego przy budynku. Istniejący półpośredni układ pomiarowy , zlokalizowany jest w rozdzielnicy głównej budynku. 2.2. Zakres prac obejmuje wykonanie m.in. następujących robót: 1/ prace związane z demontażem opraw żarowych, świetlówkowych i innych urządzeń oraz przewodów, 2/ przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, 3/ prace montażowe, 4/ montaż elementów systemu sterowania oświetleniem, 5/ przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu, 6/ prace montażowe osprzętu, 7/ montaż instalacji uziemiającej, 8/ roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych, 9/ roboty budowlane towarzyszące, 10/ montaż rozdzielnic, 11/ wykonanie pomiarów, badań pomontażowych i rozruchu, 12/ prace odtworzeniowe i wykończeniowe, 13/ sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz przeszkolenie pracowników. 2.3. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowo-wykonawcza -załącznik nr 8 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 oraz przedmiary robót - załącznik nr 10. 2.4.Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Prace budowlane prowadzone w obiekcie wymagają stałej współpracy z Dyrekcją placówki i inspektorem nadzoru. b) Każdorazowe wyłączenie zasilania w energię należy uzgadniać z Dyrekcją placówki oraz inspektorem nadzoru. c) Wykonawca w uzgodnieniu z Dyrekcją placówki i inspektorem nadzoru zorganizuje i zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi robót budowlanych opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.4. Wykonawca na wykonane roboty (materiały i robociznę) udzieli 36 miesięcznej gwarancji, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji. 3.5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych w celu uzyskania niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty związane z dokonaniem wizji poniesie Wykonawca. 3.6. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowo - wykonawczej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w projekcie. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14.000,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy BS w Sztumie: 96 8309 0000 0010 0029 2000 0080 z podaniem tytułu wadium - Modernizacja oświetlenia - Uśnice. przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na koncie Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikem nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikem nr 1 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych aktualnie wpisanym do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Tj. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn.zm.) zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 zł. Do przedłożonej przez Wykonawcę polisy należy dołączyć również potwierdzenie jej opłacenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy Wykonawcy (wzór przedstawiony w Załączniku A do SIWZ) 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przedstawi Zamawiającemu aktualne zaświadczenie z Izby Samorządu Zawodowego, Oświadczenie o podjęciu funkcji Kierownika robót i posiadane uprawnienia budowlane dot. Kierownika Budowy. 3.Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy do realizacji podwykonawcom sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Wpłata zabezpieczenia należytego wykonania umowy w dniu zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zadania - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zawarte są w wzorze umowy - Załącznik B do SIWZ. 1. Na podstawie art. 144 Pzp Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w n/w przypadkach: a) zmiany przedstawicieli stron podmiotów biorących udział w zamówieniu w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.); b) z powodu działania siły wyższej niezależnej uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej i potrzebny do usunięcia skutków tego działania oraz wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego takich jak np. długotrwałe intensywne opady deszczu, temperatura powietrza przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych, powodzie itp.; c) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i wynikającej z tego zmiany terminu wykonania robót; d) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i wynikającej z tego zmiany terminu wykonania robót; e) zmiany zakresu rzeczowego w przypadku gdy dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami niezbędne jest użycie rozwiązań zamiennych, innych materiałów, parametrów, innego rodzaju robót niż te wskazane w ofercie wykonawcy lub SIWZ nie powodujących wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy; f) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); g) zmiany wynikającej z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy i wynikającej z tego zmiany terminu wykonania robót; h) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwetaryzowanej sieci lub instalacji i wynikającej z tego zmiany terminu wykonania robót; i) zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej; j) nieterminowego przekazania placu budowy; k) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje dokumentacja projektowo - wykonawcza. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji inspektora nadzoru oraz zgody autora projektu i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Koszty związane z uzyskaniem akceptacji ponosi Wykonawca; l) w przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych wynikających z umowy Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektowo - wykonawczą na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania. 2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w pkt. 1 i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 22 Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie w 2025 roku
- Dostawa przetworów owocowo - warzywnych
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie w 2025 roku
- Dostawa pieczywa
- Dostawa produktów zbożowych, strączkowych oraz różnych produktów spożywczych
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.