To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-20
Sztum: Remont instalacji elektrycznej i wymiany oświetlenia wewnętrznego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Uśnicach.
Numer ogłoszenia: 170061 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147357 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2677428, faks 055 2677442.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej i wymiany oświetlenia wewnętrznego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Uśnicach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Uśnicach. W skład remontowanej instalacji wchodzą instalacje: zasilająca budynek, gniazd wtykowych, oświetlenia, połączeń wyrównawczych. 2.1. Obiekt objęty zamówieniem Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Uśnicach stanowi budynek o rozczłonkowanej bryle tworzącej niedomknięty czworobok, składający się z trzech części: jednokondygnacyjnej części podpiwniczonej z 1920 r. i jednokondygnacyjnej części podpiwniczonej z 1972 r. (zwanych starą szkołą) oraz dwukondygnacyjnej podpiwniczonej części z 1992 r. (zwanej nową szkołą) połączonej ze starą szkołą parterowym podpiwniczonym łącznikiem. W prawie całym ośrodku istniejące oświetlenie nie spełnia wymogów aktualnych przepisów oraz norm. Duża część istniejących w budynku opraw pochodzi z lat 70-tych lub 80-tych ubiegłego wieku. Są to oprawy w większości przypadków ze źródłami żarowymi lub świetlówkowymi. Oprawy te są wyeksploatowane i nie nadają się do dalszego użytku. Część instalacji oświetleniowej wykonana jest w układzie TN-C przewodami 2-żyłowymi często aluminiowymi. Ze względu na zły stan techniczny instalacji należy ją wymienić. Budynek zasilany jest napięciem 400V z istniejącego złącza kablowego, umiejscowionego przy budynku. Istniejący półpośredni układ pomiarowy , zlokalizowany jest w rozdzielnicy głównej budynku. 2.2. Zakres prac obejmuje wykonanie m.in. następujących robót: 1/ prace związane z demontażem opraw żarowych, świetlówkowych i innych urządzeń oraz przewodów, 2/ przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, 3/ prace montażowe, 4/ montaż elementów systemu sterowania oświetleniem, 5/ przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu, 6/ prace montażowe osprzętu, 7/ montaż instalacji uziemiającej, 8/ roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych, 9/ roboty budowlane towarzyszące, 10/ montaż rozdzielnic, 11/ wykonanie pomiarów, badań pomontażowych i rozruchu, 12/ prace odtworzeniowe i wykończeniowe, 13/ sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz przeszkolenie pracowników. 2.3. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowo-wykonawcza -załącznik nr 8 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 oraz przedmiary robót - załącznik nr 10. 2.4.Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Prace budowlane prowadzone w obiekcie wymagają stałej współpracy z Dyrekcją placówki i inspektorem nadzoru. b) Każdorazowe wyłączenie zasilania w energię należy uzgadniać z Dyrekcją placówki oraz inspektorem nadzoru. c) Wykonawca w uzgodnieniu z Dyrekcją placówki i inspektorem nadzoru zorganizuje i zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi robót budowlanych opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.4. Wykonawca na wykonane roboty (materiały i robociznę) udzieli 36 miesięcznej gwarancji, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji. 3.5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych w celu uzyskania niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty związane z dokonaniem wizji poniesie Wykonawca. 3.6. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowo - wykonawczej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w projekcie. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECO-GREEN INVESTMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ECO-GREEN INVESTMENTS SP. Z O.O.
- Eco-Green Investments Sp. z o.o., ul. Sadowa 14/18, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 568053,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 497966,35
Oferta z najniższą ceną: 497966,35 / Oferta z najwyższą ceną: 604582,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie w 2025 roku
- Dostawa przetworów owocowo - warzywnych
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie w 2025 roku
- Dostawa pieczywa
- Dostawa produktów zbożowych, strączkowych oraz różnych produktów spożywczych
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.