eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaRZETARG OGRANICZONY NA USŁUGI DORADCZE DLA PRACOWNIKÓW ARR ARLEG S.A. W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Legnica: RZETARG OGRANICZONY NA USŁUGI DORADCZE DLA PRACOWNIKÓW ARR ARLEG S.A. W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA
Numer ogłoszenia: 147468 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A. , ul. Rataja 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8622777, faks 0-76 8620968.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arleg.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RZETARG OGRANICZONY NA USŁUGI DORADCZE DLA PRACOWNIKÓW ARR ARLEG S.A. W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie usług doradczych z elementami szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie przygotowania do świadczenia przedsiębiorcom z sektora MŚP: 1) doradztwo (łącznie 300 godz.) w zakresie ochrony środowiska obejmujące następujące zagadnienia: MODUŁ 1 (30 godz.) - aktualnie obowiązujące przepisy prawne krajowe i unijne z zakresu ochrony środowiska, obliczanie poziomu korzystania ze środowiska oraz obliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, kary za niestosowanie się do reguł ochrony środowiska, uzyskanie stosownych pozwoleń na: emisję zanieczyszczeń do powietrza, wody i gleby; wytwarzanie i zbieranie odpadów; odzysk i recykling odpadów, organizacje odzysku; MODUŁ 2 (80 godz.) - identyfikacja stopnia spełniania wymogów prawnych (audyt środowiskowy + raport z audytu), ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (raport), ocena oddziaływania przedsięwzięcia na NATURA 2000; MODUŁ 3 (50 godz.) - propozycja przedsięwzięć dostosowujących przedsiębiorstwa do wymogów ochrony środowiska, których realizacja spowoduje zmniejszenie ładunku zanieczyszczeń wprowadzanych do środowiska, w tym emitowanych do powietrza, odprowadzanych ze ściekami oraz redukujące ilość wytwarzanych odpadów i zwiększające udział odpadów poddawanych procesom odzysku, w szczególności recyklingu oraz prowadzące do ograniczenia poziomu hałasu ze źródeł do obowiązujących norm; MODUŁ 4 (40 godz.) - wdrażanie ISO 14000:2005, przygotowanie wniosków wraz z przeprowadzeniem odpowiedniej procedury administracyjnej w celu uzyskania lub aktualizacji pozwolenia zintegrowanego (BAT); MODUŁ 5 (100 godz.) - udział wykonawcy w przeprowadzeniu audytu środowiskowego prawnego wraz z raportem, wykonywanym przez pracowników Zamawiającego, dla przedsiębiorców z sektora MŚP z terenu województwa dolnośląskiego; 2) przeprowadzeniu szkoleń - 80 godz. (w tym przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia) obejmującego zagadnienia: przepisy prawne krajowe i unijne z zakresu ochrony środowiska, oddziaływanie przedsięwzięć na środowisko, NATURA 2000, emisja zanieczyszczeń do powietrza, wody i gleby; wytwarzanie i zbieranie odpadów; odzysk i recykling odpadów - uzyskanie stosownych pozwoleń, ISO 14000:2005, pozwolenia zintegrowanego (BAT); 3) opracowanie materiałów/dokumentów w języku polskim tj. opracowanie procedury przeprowadzania świadczenia usług w zakresie ochrony środowiska, przepisy prawne krajowe i unijne z zakresu ochrony środowiska, wzór audytu i raportu środowiskowego, poradnik konsultanta w zakresie ochrony środowiska oraz pozostałe zagadnienia wyszczególnione w MODULE 1 - 5. Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub zaangażowany przez Wykonawcę konsultant do realizacji zamówienia wykaże (zał. nr 2 do wniosku) że: 1. Zrealizował co najmniej 10 usług doradczych spośród wymienionych w MODULE 1 - 4 (pkt.II.1.3) - dla co najmniej 10 różnych podmiotów. Usługi doradcze powinny zostać wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,. 2. Przeprowadził co najmniej 5 audytów środowiskowych prawnych firmy w wyniku których zostały sporządzone raporty z audytu - dla co najmniej 5 różnych podmiotów. Audyty powinny zostać wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Zrealizował co najmniej 3 szkolenia w zakresie ochrony środowiska na rzecz podmiotów z sektora MŚP w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie, że usługa / szkolenie o których mowa w pkt.1-3 zostały wykonane należycie należy dołączyć odpowiednie dokumenty np. referencje , protokoły odbioru usługi/ szkolenia, etc Łączna wartość wykonanych usług wymienionych w pkt.1, 2 i 3 w wykazanym przez Wykonawcę okresie nie może być mniejsza niż 50 000 zł brutto. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach (zał. nr 2 do wniosku).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 3 do wniosku, iż dysponuje bądź będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje w zakresie prowadzonego doradztwa i szkoleń tj. zapewnia świadczenie usługi doradczej w zakresie ochrony środowiska dla małych i średnich przedsiębiorstw przez co najmniej 3 konsultantów, którzy łącznie posiadają niezbędną wiedzę dla zrealizowania zakresu (tematyki) zamówienia podanego w pkt. II.1.3. Każdy z nich musi wykazać się doświadczeniem w realizacji usług doradczych będących przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ciągu 3 lat, licząc od dnia składania oferty. Usługa szkoleniowa winna być prowadzona przez konsultantów posiadających odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, wykładów, warsztatów itp., w zakresie podanym w tematyce szkoleń, oraz wykażą co najmniej 3 przeprowadzone szkolenia w ciągu 3 lat, licząc od dnia składania oferty. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, posiadane kwalifikacje ww osób, np. kserokopie posiadanych dyplomów, certyfikatów ukończonych szkoleń itp. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi/szkolenia o których mowa powyżej zostały wykonane przez konsultantów należycie np. referencje , protokoły odbioru usługi/szkolenia, etc. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach (zał. nr 3 do wniosku).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli wykonawca posiada taki wpis. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki zawarte w ogłoszeniu przekroczy 5, Zamawiający przyzna odpowiednią ilość punktów Wykonawcy za usługi doradcze (spełniające wymagania) przedstawione w załączniku nr 2 - według wzoru: za każdą usługę doradczą 1 pkt. Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy zdobędą największą liczbę punktów zgodnie z formułą opisaną powyżej.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arleg.eu - załączniki do ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. 59-220 Legnica, ul.Rataja 26 - załączniki do ogłoszenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 15:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. 59-220 Legnica, ul.Rataja 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet 1 - Wzrost konkurencji dolnośląskich przedsiębiorstw , Działanie 1.2 - Doradztwo dla firm oraz wsparcie dla Instytucji Otoczenia Biznesu, Schemat 1.2.D - Dotacje na doradztwo i inwestycje dla Instytucji Otoczenia Biznesu w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.