Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Legnica: RZETARG OGRANICZONY NA USŁUGI DORADCZE DLA PRACOWNIKÓW ARR ARLEG S.A. W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA
Numer ogłoszenia: 147468 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A. , ul. Rataja 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8622777, faks 0-76 8620968.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arleg.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RZETARG OGRANICZONY NA USŁUGI DORADCZE DLA PRACOWNIKÓW ARR ARLEG S.A. W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie usług doradczych z elementami szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie przygotowania do świadczenia przedsiębiorcom z sektora MŚP: 1) doradztwo (łącznie 300 godz.) w zakresie ochrony środowiska obejmujące następujące zagadnienia: MODUŁ 1 (30 godz.) - aktualnie obowiązujące przepisy prawne krajowe i unijne z zakresu ochrony środowiska, obliczanie poziomu korzystania ze środowiska oraz obliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, kary za niestosowanie się do reguł ochrony środowiska, uzyskanie stosownych pozwoleń na: emisję zanieczyszczeń do powietrza, wody i gleby; wytwarzanie i zbieranie odpadów; odzysk i recykling odpadów, organizacje odzysku; MODUŁ 2 (80 godz.) - identyfikacja stopnia spełniania wymogów prawnych (audyt środowiskowy + raport z audytu), ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (raport), ocena oddziaływania przedsięwzięcia na NATURA 2000; MODUŁ 3 (50 godz.) - propozycja przedsięwzięć dostosowujących przedsiębiorstwa do wymogów ochrony środowiska, których realizacja spowoduje zmniejszenie ładunku zanieczyszczeń wprowadzanych do środowiska, w tym emitowanych do powietrza, odprowadzanych ze ściekami oraz redukujące ilość wytwarzanych odpadów i zwiększające udział odpadów poddawanych procesom odzysku, w szczególności recyklingu oraz prowadzące do ograniczenia poziomu hałasu ze źródeł do obowiązujących norm; MODUŁ 4 (40 godz.) - wdrażanie ISO 14000:2005, przygotowanie wniosków wraz z przeprowadzeniem odpowiedniej procedury administracyjnej w celu uzyskania lub aktualizacji pozwolenia zintegrowanego (BAT); MODUŁ 5 (100 godz.) - udział wykonawcy w przeprowadzeniu audytu środowiskowego prawnego wraz z raportem, wykonywanym przez pracowników Zamawiającego, dla przedsiębiorców z sektora MŚP z terenu województwa dolnośląskiego; 2) przeprowadzeniu szkoleń - 80 godz. (w tym przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia) obejmującego zagadnienia: przepisy prawne krajowe i unijne z zakresu ochrony środowiska, oddziaływanie przedsięwzięć na środowisko, NATURA 2000, emisja zanieczyszczeń do powietrza, wody i gleby; wytwarzanie i zbieranie odpadów; odzysk i recykling odpadów - uzyskanie stosownych pozwoleń, ISO 14000:2005, pozwolenia zintegrowanego (BAT); 3) opracowanie materiałów/dokumentów w języku polskim tj. opracowanie procedury przeprowadzania świadczenia usług w zakresie ochrony środowiska, przepisy prawne krajowe i unijne z zakresu ochrony środowiska, wzór audytu i raportu środowiskowego, poradnik konsultanta w zakresie ochrony środowiska oraz pozostałe zagadnienia wyszczególnione w MODULE 1 - 5. Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub zaangażowany przez Wykonawcę konsultant do realizacji zamówienia wykaże (zał. nr 2 do wniosku) że: 1. Zrealizował co najmniej 10 usług doradczych spośród wymienionych w MODULE 1 - 4 (pkt.II.1.3) - dla co najmniej 10 różnych podmiotów. Usługi doradcze powinny zostać wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,. 2. Przeprowadził co najmniej 5 audytów środowiskowych prawnych firmy w wyniku których zostały sporządzone raporty z audytu - dla co najmniej 5 różnych podmiotów. Audyty powinny zostać wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Zrealizował co najmniej 3 szkolenia w zakresie ochrony środowiska na rzecz podmiotów z sektora MŚP w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie, że usługa / szkolenie o których mowa w pkt.1-3 zostały wykonane należycie należy dołączyć odpowiednie dokumenty np. referencje , protokoły odbioru usługi/ szkolenia, etc Łączna wartość wykonanych usług wymienionych w pkt.1, 2 i 3 w wykazanym przez Wykonawcę okresie nie może być mniejsza niż 50 000 zł brutto. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach (zał. nr 2 do wniosku).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 3 do wniosku, iż dysponuje bądź będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje w zakresie prowadzonego doradztwa i szkoleń tj. zapewnia świadczenie usługi doradczej w zakresie ochrony środowiska dla małych i średnich przedsiębiorstw przez co najmniej 3 konsultantów, którzy łącznie posiadają niezbędną wiedzę dla zrealizowania zakresu (tematyki) zamówienia podanego w pkt. II.1.3. Każdy z nich musi wykazać się doświadczeniem w realizacji usług doradczych będących przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ciągu 3 lat, licząc od dnia składania oferty. Usługa szkoleniowa winna być prowadzona przez konsultantów posiadających odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, wykładów, warsztatów itp., w zakresie podanym w tematyce szkoleń, oraz wykażą co najmniej 3 przeprowadzone szkolenia w ciągu 3 lat, licząc od dnia składania oferty. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, posiadane kwalifikacje ww osób, np. kserokopie posiadanych dyplomów, certyfikatów ukończonych szkoleń itp. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi/szkolenia o których mowa powyżej zostały wykonane przez konsultantów należycie np. referencje , protokoły odbioru usługi/szkolenia, etc. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach (zał. nr 3 do wniosku).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli wykonawca posiada taki wpis. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki zawarte w ogłoszeniu przekroczy 5, Zamawiający przyzna odpowiednią ilość punktów Wykonawcy za usługi doradcze (spełniające wymagania) przedstawione w załączniku nr 2 - według wzoru: za każdą usługę doradczą 1 pkt. Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy zdobędą największą liczbę punktów zgodnie z formułą opisaną powyżej.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arleg.eu - załączniki do ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. 59-220 Legnica, ul.Rataja 26 - załączniki do ogłoszenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 15:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. 59-220 Legnica, ul.Rataja 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet 1 - Wzrost konkurencji dolnośląskich przedsiębiorstw , Działanie 1.2 - Doradztwo dla firm oraz wsparcie dla Instytucji Otoczenia Biznesu, Schemat 1.2.D - Dotacje na doradztwo i inwestycje dla Instytucji Otoczenia Biznesu w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - powtórka części 2 i 3
- DOSTAWY PRODUKTU LECZNICZEGO O NAZWIE REMDESIVIR
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
- 9/PNO/2024 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.