eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaRZETARG OGRANICZONY NA USŁUGI DORADCZE DLA PRACOWNIKÓW ARR ARLEG S.A. W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-14

Legnica: RZETARG OGRANICZONY NA USŁUGI DORADCZE DLA PRACOWNIKÓW ARR ARLEG S.A. W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA
Numer ogłoszenia: 287910 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147468 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A., ul. Rataja 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8622777, faks 0-76 8620968.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RZETARG OGRANICZONY NA USŁUGI DORADCZE DLA PRACOWNIKÓW ARR ARLEG S.A. W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie usług doradczych z elementami szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie przygotowania do świadczenia przedsiębiorcom z sektora MŚP: 1) doradztwo (łącznie 300 godz.) w zakresie ochrony środowiska obejmujące następujące zagadnienia: MODUŁ 1 (30 godz.) - aktualnie obowiązujące przepisy prawne krajowe i unijne z zakresu ochrony środowiska, obliczanie poziomu korzystania ze środowiska oraz obliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, kary za niestosowanie się do reguł ochrony środowiska, uzyskanie stosownych pozwoleń na: emisję zanieczyszczeń do powietrza, wody i gleby; wytwarzanie i zbieranie odpadów; odzysk i recykling odpadów, organizacje odzysku; MODUŁ 2 (80 godz.) - identyfikacja stopnia spełniania wymogów prawnych (audyt środowiskowy + raport z audytu), ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (raport), ocena oddziaływania przedsięwzięcia na NATURA 2000; MODUŁ 3 (50 godz.) - propozycja przedsięwzięć dostosowujących przedsiębiorstwa do wymogów ochrony środowiska, których realizacja spowoduje zmniejszenie ładunku zanieczyszczeń wprowadzanych do środowiska, w tym emitowanych do powietrza, odprowadzanych ze ściekami oraz redukujące ilość wytwarzanych odpadów i zwiększające udział odpadów poddawanych procesom odzysku, w szczególności recyklingu oraz prowadzące do ograniczenia poziomu hałasu ze źródeł do obowiązujących norm; MODUŁ 4 (40 godz.) - wdrażanie ISO 14000:2005, przygotowanie wniosków wraz z przeprowadzeniem odpowiedniej procedury administracyjnej w celu uzyskania lub aktualizacji pozwolenia zintegrowanego (BAT); MODUŁ 5 (100 godz.) - udział wykonawcy w przeprowadzeniu audytu środowiskowego prawnego wraz z raportem, wykonywanym przez pracowników Zamawiającego, dla przedsiębiorców z sektora MŚP z terenu województwa dolnośląskiego; 2) przeprowadzeniu szkoleń - 80 godz. (w tym przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia) obejmującego zagadnienia: przepisy prawne krajowe i unijne z zakresu ochrony środowiska, oddziaływanie przedsięwzięć na środowisko, NATURA 2000, emisja zanieczyszczeń do powietrza, wody i gleby; wytwarzanie i zbieranie odpadów; odzysk i recykling odpadów - uzyskanie stosownych pozwoleń, ISO 14000:2005, pozwolenia zintegrowanego (BAT); 3) opracowanie materiałów/dokumentów w języku polskim tj. opracowanie procedury przeprowadzania świadczenia usług w zakresie ochrony środowiska, przepisy prawne krajowe i unijne z zakresu ochrony środowiska, wzór audytu i raportu środowiskowego, poradnik konsultanta w zakresie ochrony środowiska oraz pozostałe zagadnienia wyszczególnione w MODULE 1 - 5..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet 1 - Wzrost konkurencji dolnośląskich przedsiębiorstw , Działanie 1.2 - Doradztwo dla firm oraz wsparcie dla Instytucji Otoczenia Biznesu, Schemat 1.2.D - Dotacje na doradztwo i inwestycje dla Instytucji Otoczenia Biznesu w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Innowacji Sp. z o.o., ul.Ostródzka 38, 54-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126690,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 181425,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.