Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Pszczyna: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Samochodowych w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 147557 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Samochodowych w Pszczynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Samochodowych w Pszczynie. 2. Ze względu na charakter przedmiotu dostawy całość zamówienia podzielono na dziewięć odrębnych części : Część I: DIAGNOSTYKA - dostawa, montaż, uruchomienie A. SAMOCHODOWE URZĄDZENIA DIAGNOSTYCZNE. A.1. Podnośnik diagnostyczny 4-kolumnowy. 1 szt. A.2. Przyrząd do kontroli i regulacji geometrii kół. 1 szt. A.3. Tester diagnostyczny. 1 szt. B. INSTALACJA SPRĘŻONEGO POWIETRZA. B.1. Kompresor olejowy. 2 szt. B.2. Elementy instalacji. 2 kpl. C. SPRZĘT KOMPUTEROWY. C.1. Laptop. 1 szt. C.2. Drukarka laserowa. 1 szt. Część II: WYPOSAŻENIE SPAWALNI - dostawa, montaż, uruchomienie B.1. Odciągi pyłów i dymów spawalniczych: stanowiska spawalnicze B.1.a. Pracownia spajania metali - GAZ 1 kpl. B.1.b. Pracownia spajania metali - TIG, elektroda. 1 kpl. B.2. Kurtyny spawalnicze. 18 szt. B.3. Stół montażowo - spawalniczy. 5 szt. Część III: URZĄDZENIA DO SPAWANIA - dostawa, montaż, uruchomienie A. Urządzenia do spawania. A.1. Półautomat spawalniczy MAG 160A 3 szt. A.2. Półautomat spawalniczy MAG 300A 1 szt. A.3. Półautomat spawalniczy TIG AC/DC. 1 szt. A.4. Urządzenie do spawania elektrodą otuloną 150A 1 szt. A.5. Urządzenie do spawania elektrodą otuloną 100A 1 szt. A.6. Sprzęt do spawania gazowego 2 kpl. B. Środki BHP - Ochrona indywidualna. B.1. Środki BHP spawacza. 5 kpl. Część IV: MEBLE WARSZTATOWE - dostawa i montaż 1. Szafa metalowa. 9 szt. 2. Szafa narzędziowa metalowa. 17 szt. 3. Stolik warsztatowy metalowy mały. 10 szt. 4. Regał metalowy 4 szt. Część V: NARZĘDZIA ŚLUSARSKIE - dostawa 1. Obciągacz diamentowy do ściernic. 2 szt. 2. Kleszcze kątowe do rur. 3 szt. 3. Klucz nastawny z podziałką. 1 szt. 4. Imadło ślusarskie. 27 szt. 5. Ściągacz trójramienny z regulowanym rozstawem. 1 szt. 6. Zestaw pilników uniwersalnych. 5 kpl. 7. Pilniki warsztatowe. 27 szt. 8. Nożyce do blachy z przełożeniem. 2 szt. 9. Kątownik płaski ze stopką o dokładności 2. 4 szt. 10. Kątownik 45o. 2 szt. 11. Rysiki traserskie. 4 szt. 12. Cyrkiel warsztatowy. 2 szt. 13. Ścisk kątowy. 1 szt. 14. Imadło maszynowe do wiertarek, mocowanie ręczne. 1 szt. 15. Suwmiarka z noniuszem 1/50 i okrągłym głębokościomierzem. 3 szt. 16. Suwmiarka. 3 szt. 17. Zestaw kluczy oczkowo-płaskich. 2 kpl. 18. Szlifierka kątowa 520W 2 szt. 19. Szlifierka kątowa 1250W` 1 szt. 20. Wiertarko-wkrętarka: 2-biegowa, akumulatorowa. 1 szt. 21. Szlifierka prosta. 1 szt. 22. Wiertarka udarowa; 2-biegowa. 1 szt. 23. Obrotowe kły tokarskie. 6 szt. 24. Uchwyty wiertarskie z wieńcem zębatym z kluczem. 4 szt. 25. Cylindryczne chwyty trzpieniowe. 8 szt. 26. Pojemniki plastikowe na złom i wióry. 7 szt. 27. Wózek platformowy uniwersalny, metalowy. 2 szt. Część VI: MASZYNY ŚLUSARSKIE I DO OBRÓBKI SKRAWANIEM - dostawa, montaż i uruchomienie 1. Szlifierka stołowa dwutarczowa. 4 szt. 2. Prasa hydrauliczna wolnostojąca. 1 szt. 3. Przecinarka taśmowa. 1 szt. 4. Giętarka - krawędziarka. 1 szt. 5. Gilotyna ręczna do blach. 1 szt. 6. Wiertarka promieniowa. 1 szt. 7. Wiertarka wieloczynnościowa. 1 szt. 8. Wiertarka słupowa. 1 szt. 9.-10. Tokarka uproszczona 2 szt. 11. Frezarka. 1 szt. Część VII. STANOWISKA DEMONSTRACYJNE - dostaw i montaż A. Szkoleniowe stanowiska demonstracyjne. A.1. System zintegrowany typu MOTRONIC ML4.1 1 szt. A.2. Stanowisko funkcjonalne systemu sterowania elektronicznego zasilania silnika Diesel EDC. 1 szt. A.3. Stanowisko funkcjonalne systemu regulacji siły hamowania ABS/ASR. 1 szt. A.4. Zestaw czujników systemów elektrycznych pojazdów. 1 szt. A.5. System zintegrowany typu L-Jetronic. 1 szt. B. e-panele szkoleniowe B.1. Zestaw panelowy Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej. 4 kpl. Część VII. REMONT OBRABIAREK 7 szt. Część IX. REMONT STOŁÓW WARSZTATOWYCH 1. stół metalowy dwustanowiskowy 16 szt. 2. stół metalowy jednostanowiskowy 3 szt. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ -SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZAKRES DOSTAWY..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.40.00 - Kombinezony 50.85.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli 18.14.20.00 - Okulary ochronne 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 18.44.35.00 - Osłony oczu 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 34.32.41.00 - Sprzęt do wyważania kół 34.32.62.00 - Podnośniki samochodowe 34.32.81.00 - Stoiska do prób 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 42.62.10.00 - Tokarki 42.62.30.00 - Frezarki 42.63.30.00 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice 42.63.61.00 - Prasy hydrauliczne 43.83.00.00 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 42.66.20.00 - Sprzęt spawalniczy 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców: a. którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP; b. którzy nie złożyli pełnomocnictw; c. którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy; d. którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. C. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: 1. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 2. Prawomocne zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie IX oraz pozostałe elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów 3. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. 4. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Wyceny jednostkowej wszystkich elementów części zamówienia na druku zakresu dostawy (załącznik nr 2 do SIWZ), odpowiednio dla każdej z części której oferta dotyczy. UWAGA ! Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97 poz. 1050 ze zm.), do którego odsyła art. 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. Analogicznie kwestia ta jest regulowana w odniesieniu do cen jednostkowych. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84 poz. 386 ze zm.) od 1 stycznia 1995r. polską jednostką pieniężną jest (art. 1) złoty, który dzieli się na 100 groszy. Regulacja ta wynika również z art. 31 ustawy z 29 sierpnia 1997r. o Narodowym Banku Polskim (Dz.U. z 2005r. Nr 1, poz. 2), w myśl którego znakami pieniężnymi Rzeczpospolitej Polskiej są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. Oznacza to, iż rozliczanie wykonanych robót może nastąpić wyłącznie z uwzględnieniem wymienionych regulacji, a to powoduje, że ceny za roboty muszą być wyrażone w obowiązującej w Polsce jednostce pieniężnej. Uwzględniając powyższe regulacje cena oferty musi być podana w złotych i w groszach tzn. w liczbie z dwoma miejscami po przecinku. Oznaczenie cen w inny sposób (3, 4 itd. miejsc po przecinku) spowoduje, iż w tej części oferta będzie niezgodna z polskim systemem płatniczym wskazanym w powołanych wyżej ustawach i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych podlegać będzie odrzuceniu. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10 43-200 Pszczyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 -działanie 8.2 Infrastruktura placówek oświaty..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DIAGNOSTYKA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: DIAGNOSTYKA - dostawa, montaż, uruchomienie A. SAMOCHODOWE URZĄDZENIA DIAGNOSTYCZNE. A.1. Podnośnik diagnostyczny 4-kolumnowy. 1 szt. A.2. Przyrząd do kontroli i regulacji geometrii kół. 1 szt. A.3. Tester diagnostyczny. 1 szt. B. INSTALACJA SPRĘŻONEGO POWIETRZA. B.1. Kompresor olejowy. 2 szt. B.2. Elementy instalacji. 2 kpl. C. SPRZĘT KOMPUTEROWY. C.1. Laptop. 1 szt. C.2. Drukarka laserowa. 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.62.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYPOSAŻENIE SPAWALNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: WYPOSAŻENIE SPAWALNI - dostawa, montaż, uruchomienie B.1. Odciągi pyłów i dymów spawalniczych: stanowiska spawalnicze B.1.a. Pracownia spajania metali - GAZ 1 kpl. B.1.b. Pracownia spajania metali - TIG, elektroda. 1 kpl. B.2. Kurtyny spawalnicze. 18 szt. B.3. Stół montażowo - spawalniczy. 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: URZĄDZENIA DO SPAWANIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: URZĄDZENIA DO SPAWANIA - dostawa, montaż, uruchomienie A. Urządzenia do spawania. A.1. Półautomat spawalniczy MAG 160A 3 szt. A.2. Półautomat spawalniczy MAG 300A 1 szt. A.3. Półautomat spawalniczy TIG AC/DC. 1 szt. A.4. Urządzenie do spawania elektrodą otuloną 150A 1 szt. A.5. Urządzenie do spawania elektrodą otuloną 100A 1 szt. A.6. Sprzęt do spawania gazowego 2 kpl. B. Środki BHP - Ochrona indywidualna. B.1. Środki BHP spawacza. 5 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MEBLE WARSZTATOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV: MEBLE WARSZTATOWE - dostawa i montaż 1. Szafa metalowa. 9 szt. 2. Szafa narzędziowa metalowa. 17 szt. 3. Stolik warsztatowy metalowy mały. 10 szt. 4. Regał metalowy 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: NARZĘDZIA ŚLUSARSKIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V: NARZĘDZIA ŚLUSARSKIE - dostawa 1. Obciągacz diamentowy do ściernic. 2 szt. 2. Kleszcze kątowe do rur. 3 szt. 3. Klucz nastawny z podziałką. 1 szt. 4. Imadło ślusarskie. 27 szt. 5. Ściągacz trójramienny z regulowanym rozstawem. 1 szt. 6. Zestaw pilników uniwersalnych. 5 kpl. 7. Pilniki warsztatowe. 27 szt. 8. Nożyce do blachy z przełożeniem. 2 szt. 9. Kątownik płaski ze stopką o dokładności 2. 4 szt. 10. Kątownik 45o. 2 szt. 11. Rysiki traserskie. 4 szt. 12. Cyrkiel warsztatowy. 2 szt. 13. Ścisk kątowy. 1 szt. 14. Imadło maszynowe do wiertarek, mocowanie ręczne. 1 szt. 15. Suwmiarka z noniuszem 1/50 i okrągłym głębokościomierzem. 3 szt. 16. Suwmiarka. 3 szt. 17. Zestaw kluczy oczkowo-płaskich. 2 kpl. 18. Szlifierka kątowa 520W 2 szt. 19. Szlifierka kątowa 1250W` 1 szt. 20. Wiertarko-wkrętarka: 2-biegowa, akumulatorowa. 1 szt. 21. Szlifierka prosta. 1 szt. 22. Wiertarka udarowa; 2-biegowa. 1 szt. 23. Obrotowe kły tokarskie. 6 szt. 24. Uchwyty wiertarskie z wieńcem zębatym z kluczem. 4 szt. 25. Cylindryczne chwyty trzpieniowe. 8 szt. 26. Pojemniki plastikowe na złom i wióry. 7 szt. 27. Wózek platformowy uniwersalny, metalowy. 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MASZYNY ŚLUSARSKIE I DO OBRÓBKI SKRAWANIEM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI: MASZYNY ŚLUSARSKIE I DO OBRÓBKI SKRAWANIEM - dostawa, montaż i uruchomienie 1. Szlifierka stołowa dwutarczowa. 4 szt. 2. Prasa hydrauliczna wolnostojąca. 1 szt. 3. Przecinarka taśmowa. 1 szt. 4. Giętarka - krawędziarka. 1 szt. 5. Gilotyna ręczna do blach. 1 szt. 6. Wiertarka promieniowa. 1 szt. 7. Wiertarka wieloczynnościowa. 1 szt. 8. Wiertarka słupowa. 1 szt. 9.-10. Tokarka uproszczona 2 szt. 11. Frezarka. 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.10.00-5, 42.62.30.00-9, 42.63.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: STANOWISKA DEMONSTRACYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII. STANOWISKA DEMONSTRACYJNE - dostaw i montaż A. Szkoleniowe stanowiska demonstracyjne. A.1. System zintegrowany typu MOTRONIC ML4.1 1 szt. A.2. Stanowisko funkcjonalne systemu sterowania elektronicznego zasilania silnika Diesel EDC. 1 szt. A.3. Stanowisko funkcjonalne systemu regulacji siły hamowania ABS/ASR. 1 szt. A.4. Zestaw czujników systemów elektrycznych pojazdów. 1 szt. A.5. System zintegrowany typu L-Jetronic. 1 szt. B. e-panele szkoleniowe B.1. Zestaw panelowy Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej. 4 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: REMONT OBRABIAREK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII. REMONT OBRABIAREK 7 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: REMONT STOŁÓW WARSZTATOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX. REMONT STOŁÓW WARSZTATOWYCH 1. stół metalowy dwustanowiskowy 16 szt. 2. stół metalowy jednostanowiskowy 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.85.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- ZP/33/2024 - dostawa sprzętu komputerowego dla Szpitala Joannitas w Pszczynie (zamówienie powtórzone po unieważnieniu ZP/25/2024)
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu śniadań, obiadów i podwieczorków w formie cateringu dla dzieci przedszkolnych w 2025 r.
- ZP/34/2024 Roboty budowlane obejmujące wymianę zasobników ciepłej wody użytkowej w Szpitalu Joannitas w Pszczynie (powtórka po unieważnieniu ZP/28/2024).
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej 4126S ul. Katowickiej w Piasku
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
- Remont drogi powiatowej ul. Powstańców Śląskich w Czarkowie
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup sprzętu komputerowego i usługi informatycznych dla gminy Lichnowy
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni żywienia i usług gastronomicznych, klasopracowni do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu.
- "Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego i peryferiów- niezbędne do prowadzenia zajęć metodą projektu edukacyjnego"
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Małopolskiego Zespołu Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu
- Dz.271.94.2024 Modernizacja stanowiska próżni medycznej w budynku M5A
więcej: Kombinezony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.