eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojciechówRemont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Wojciechów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Wojciechów: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Wojciechów
Numer ogłoszenia: 147692 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89706 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojciechów, Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów, woj. lubelskie, tel. 081 5177241 w. 30, faks 081 5177665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Wojciechów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Wojciechów, polegającego na wykonaniu remontu budynku świetlicy wiejskiej położonej na działce o nr ewidencyjnym 1577 w miejscowości Wojciechów, który obejmuje wymianę instalacji sanitarnych, wykonanie łazienek, kanałów wentylacyjnych, docieplenie ścian zewnętrznych styropianem metodą lekką mokrą z tynkiem mineralnym, wykonanie remontu ścian wewnętrznych, wymiana podłóg, wymiana sufitów podwieszanych, zmiana pokrycia dachu na blachę trapezową, wraz ze zmianą orynnowania, modernizację kotłowni oraz instalacji C.O., wymiana instalacji elektrycznej. Zakresem przedmiotu zamówienia objęte jest również dostarczenie wyposażenia świetlicy tj. krzesła składane z siedziskiem i oparciem tapicerowanym materiałem, stoły składane np. typu Rico 4, stół bilardowy, stół do gry w tenisa stołowego, piłkarzyki teleskopowe o wymiarze stołu: 94x50x80cm, zastawa - serwis obiadowy i kawowy na 24 osoby (talerze do zupy, talerze płaskie obiadowe, talerze deserowe, filiżanki, spodki) w ilości zgodnej z przedmiarem robót. Szczegółowy opis poszczególnych robót do wykonania, zakres i ilości oraz dane techniczne określone są poniższymi elementami SIWZ tj. przedmiarami robót, projektem budowlanym oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. UWAGA: Zaleca się aby Wykonawcy zapoznali się z warunkami technicznymi na miejscu realizacji zadania. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Branża budowlana 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Branża elektryczna 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45316200-7 Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne Instalacja c.o., remont kotłowni 45232140-5 Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych Instalacja wod - kan 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.26.00.00-7, 45.42.10.00-4, 39.00.00.00-2, 45.11.12.91-4, 45.31.61.00-6, 45.31.62.00-7, 45.31.00.00-3, 45.23.21.40-5, 45.23.13.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach działania: Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONTAKT Konrad Dzieńkowski, ul. Diamentowa 5, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 714349,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 425279,51

  • Oferta z najniższą ceną: 425279,51 / Oferta z najwyższą ceną: 510822,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.