To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-09
Warszawa: Portal internetowy - zmiana i wdrożenie nowej szaty graficznej (znak: BPiZP-752/006/2012)
Numer ogłoszenia: 147788 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52912 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 523 99 10, faks 022 523 81 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Portal internetowy - zmiana i wdrożenie nowej szaty graficznej (znak: BPiZP-752/006/2012).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest wykonanie dzieła w postaci wymiany szaty graficznej oraz dokonania zmian funkcjonalnych Portalu Internetowego. 2. Wymiana szaty graficznej Portalu Internetowego nastąpi zgodnie z projektami graficznymi przekazanymi przez MSZ do ComArch w formie plików komputerowych PSD i PDF na płycie DVD w ramach realizacji niniejszej umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 72.21.23.22 - Usługi opracowywania oprogramowania graficznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ComArch S.A., al. Jana Pawła II 39A, 31-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 245403,45
Oferta z najniższą ceną: 245403,45 / Oferta z najwyższą ceną: 245403,45
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a), Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne wskutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od podstawowego wymagało poniesienia niewspółmiernych wysokich kosztów. W związku z wdrożeniem Księgi Identyfikacji Wizualnej, która opisuje kolorystykę, odcienie oraz formalny logotyp resortu SZ zaistniała konieczność dostosowania tworzonej strony internetowej MSZ do nowoprzyjętych barw grafik na spełniającą wymogi opisane w Księdze Identyfikacji Wizualnej. Przyjęcie zmian dotyczących identyfikacji wizualnej MSZ stworzyło też potrzebę przebudowy architektury warstwy prezentacji oraz systemu zarządzania treścią (CMS) w sposób umożliwiający wdrożenie nowej grafiki. Zgodnie z umową z dnia 17 marca 2010 roku zawartą z firmą Comarch S.A. na stworzenie nowego portalu internetowego MSZ, wszelkie rezultaty prac firmy Comarch zostały objęte pakietem gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od sierpnia 2011 roku. Udzielona gwarancja obejmuje w szczególności: - gwarancję, iż rezultaty prac ComArch, a w szczególności Portal Internetowy i Serwisy Internetowe, działają zgodnie z wymaganiami wynikającymi z umowy, z Koncepcją Wdrożenia oraz z Dokumentacją techniczną i użytkową; - gwarancję, że nośniki, na których przekazany zostanie Portal Internetowy oraz inne rezultaty prac ComArch są wolne od jakichkolwiek wad. Gwarancja ta jest realizowana w szczególności przez zaplecze techniczne, tj. helpdesk świadczący: - przyjmowanie w trybie całodobowym 24/7 zgłoszeń oraz usuwania awarii, - świadczenia usług wsparcia technicznego, w ramach której Personel ComArch zapewnia telefoniczne wsparcie w trybie 24/7 umożliwiające zgłaszanie usterek i awarii oprogramowania; Ponadto, system gwarancyjny obejmuje aktualizacje oprogramowania CMS oraz innego oprogramowania składającego się na Portal Internetowy oraz Serwisy Internetowe w celu ich dostosowania do obowiązujących wymagań (np.: w związku ze zmianami w prawie) oraz w celu wprowadzenia poprawek błędów oraz dodawania nowych funkcjonalności. Aktualizacje będą dokonywane nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy. Powyższe usługi są integralnym zobowiązaniem umownym firmy Comarch S.A. Poczynione przez komisje przetargową rozeznanie techniczne, w tym opinia biegłego wskazuje że zmiana i wdrożenie nowej szaty graficznej jest przedsięwzięciem na tyle złożonym i kompleksowym, iż mogłaby spowodować ingerencję w obszary systemu CMS objęte świadczeniami gwarancyjnymi, a tym samym zmianę (modyfikację) rzeczy sprzedanej. Tym samym, ingerencja podmiotów zewnętrznych w system tj. w architekturę systemową, system zarządzania treścią (CMS) oraz warstwę prezentacji może spowodować utratę gwarancji (art. 578 KC - odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady z tytułu sprzedanej rzeczy). Taka sytuacja spowodowałby zaś konieczność ponownego wykupienia usługi gwarancji oraz stworzenia od nowa równoległego zaplecza technicznego, pociągające za sobą - wedle najlepszej wiedzy komisji - znaczne koszty finansowe bądź konieczność próbowania wypowiadania umowy z firmą Comarch S.A. ze wszystkimi negatywnymi konsekwencjami z tego wynikającymi. Dla prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego jakim jest - odpowiednia do roli i zadań zamawiającego - prezentacja Ministerstwa Spraw Zagranicznych w sieci Internet bez ponoszenia niewspółmiernie wysokich kosztów, o których mowa powyżej, niezbędne staje więc wykorzystanie zaplecza technicznego zapewnianego przez firmę Comarch S.A. Kierunek szybkiego rozwoju technologicznego w obszarze IT oraz zmieniające się trendy estetyczne i graficzne znajdujące odbicie i odzwierciedlenie w Księdze Identyfikacji Wizualnych to czynniki techniczne i organizacyjne, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili udzielania zamówienia podstawowego, a rzutujące na obecne potrzeby zamawiającego. W świetle przytoczonych więc okoliczności, powierzenie wykonawcy Comarch S.A. wymiany szaty graficznej oraz przebudowy mechanizmów ją obsługujących znajduje oparcie a przepisie art. 67 ust. pkt 5 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup systemu klasy Network Packet Broker wraz z wdrożeniem w IPN oraz świadczeniem wsparcia powdrożeniowego
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach w ramach projektu "BEZPIECZNA W CYBEPRZESTRZENI" - realizowanego w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Warta Bolesławiecka - etap I
- Dostawa licencji oprogramowania na potrzeby Kraków5020 sp. z o.o.
- Zakup sprzętu informatycznego
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
więcej: Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.