To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-21
Ełk: Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki i budynku gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, po uprzedniej rozbiórce istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego i budynku gospodarczego w Szeligach-Buczkach
Numer ogłoszenia: 148004 - 2016; data zamieszczenia: 21.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139779 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ełk, Mrozy Wielkie 21, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6202513, faks 87 6202513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Ełk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki i budynku gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, po uprzedniej rozbiórce istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego i budynku gospodarczego w Szeligach-Buczkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki i budynku gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, po uprzedniej rozbiórce istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego i budynku gospodarczego w Szeligach-Buczkach. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Szeligi Buczki, na działce nr 629,gmina Ełk. Na terenie budowy znajduje się budynek mieszkalny jednorodzinny oraz budynek gospodarczy. Działka jest uzbrojona w energię elektryczną. Dojazd do projektowanego budynku odbywać się będzie z istniejącej drogi publicznej. Zamówienie obejmuje również rozbiórkę jednorodzinnego budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego według tego samego pozwolenia na budowę. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Przygotowanie i zagospodarowanie placu budowy ( w tym rozbiórka budynków) 2.2. Wykonanie fundamentów (dotyczy obu budynków) 2.3. Wymurowanie ścian fundamentowych (dotyczy obu budynków) 2.4. Wykonanie posadzki (dotyczy obu budynków) 2.5. Wymurowanie ścian parteru (dotyczy obu budynków) 2.6. Wykonanie wieńców (dotyczy obu budynków) 2.7. Wykonanie konstrukcji więźby dachowej (dotyczy obu budynków) 2.8. Ułożenie pokrycia dachu (dotyczy obu budynków) 2.9. Montaż zestawu solarnego do systemy instalacji fotowoltaicznej (dotyczy budynku mieszkalnego) 2.10. Roboty wykończeniowe(dotyczy obu budynków) 2.11. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej (dotyczy obu budynków) 2.12. Roboty elewacyjne (dotyczy obu budynków) 2.13. Uporządkowanie terenu budowy 2.14. Wykonanie dróg wewnętrznych i chodników 2.15. Montaż ogrodzenia wraz z bramą wjazdową 2.16. Montaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z wykonaniem studni i szamba oraz przyłączy do budynku mieszkalnego, 2.17. Montaż instalacji elektrycznej - od istniejącej sieci (dotyczy obu budynków) 2.18. Montaż instalacji teletechnicznej 2.19. Montaż instalacji grzewczej - system pomp ciepłą. (dotyczy budynku mieszkalnego) 2.20. Montaż instalacji piorunochronnej (dotyczy obu budynków) 3.W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny ofertowej Wykonawca zobligowany jest do wykonania i zapewnienia: 3.1. Dostarczenie oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przyjęcie obowiązku kierowania budową oraz dostarczenie informacji zawierającą dane zamieszczane w ogłoszeniu, o którym mowa w art. 42 ust. 2 pkt. Prawa budowlanego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy; 3.2. Przejęcie placu budowy od Zamawiającego; 3.3. Przed rozpoczęciem robót opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3.4. Zapewnienie geodezyjnego wytyczenia przedmiotu zamówienia, obsługi geodezyjnej oraz wykonanie i dostarczenie zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w formie papierowej. 3.5. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy w media wraz z urządzeniem, utrzymaniem i likwidacją po zakończeniu robót zaplecza budowy; 3.6. Zapewnienie dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt i ryzyko przez cały okres trwania inwestycji ; 3.7. Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.2013 poz. 1409 ze zm.); 3.8. Przed wbudowaniem przedłożenie do akceptacji certyfikatu na materiały na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi danego wyrobu. W przypadku wątpliwej jakości materiałów użytych do wbudowania Zamawiający ma prawo wykonania badań tych materiałów zgodnie z obowiązującymi normami w celu stwierdzenia ich jakości. Jeżeli badania wykażą, że zastosowane materiały są złej jakości, wówczas Wykonawca zostanie obciążony kosztem badań i na własny koszt dokona ich wymiany w terminie określonym przez Zamawiającego; 3.9. Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji oraz dostarczenie dokumentów potwierdzających, że odpady niebezpieczne zostały zutylizowane przez jednostkę do tego uprawnioną (odpady zawierające azbest); 3.10. Jako wytwarzający odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających w szczególności z następujących ustaw: a) Ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008, Nr 25, poz. 150 ze zm.), b) Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r Nr 39, poz. 251 ze zm.), c) Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. 3.11. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 3.12. Terminowe wykonanie i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 3.13. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie budowy i poza nią, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 3.14. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów; 3.15. Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia; 3.16. Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac ; 3.17. Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu budowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 3.18. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt naprawy zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 3.19. Dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: dzienników budowy, niezbędnych dokumentów pozwalających Zamawiającemu zgłoszenie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, zaświadczeń właściwych instytucji i organów, niezbędne świadectwa dotyczące materiałów, wyniki badań, inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót, instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektów; 3.20. Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie określonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. 3.21. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 3.22. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane wskazane w ofercie. 3.23. Występowanie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, do właściwych organów o wydanie niezbędnych zezwoleń lub decyzji związanych z realizacją przedmiotu umowy. 3.24. Powiadomienie Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie robót ziemnych związanych z wykonaniem wykopów pod fundamenty budynków oraz zapewnienie nieograniczonego dostępu archeologa przy wykonywaniu tych prac oraz stosowania się do poleceń archeologa, a w przypadku odkrycia znaleziska archeologicznych przerwanie robót, zabezpieczenie wykopów oraz zastosowanie się do zaleceń archeologa. 4. Szczegółowy zakres robót określają: - projekty budowlane i specyfikacje techniczne - zał. nr 12 i 17 do SIWZ, - kosztorysy ofertowe ślepe wraz z przedmiarami robót - zał. nr 11 i 13 do SIWZ. 5. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, p.poż., zaleceniami inspektorów nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, kosztorysami ofertowymi i przedmiarami robót oraz warunkami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 6. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli wykonawca wprowadza zmiany materiałów lub urządzeń, muszą one posiadać właściwości i parametry równoważne z właściwościami i parametrami materiałów i urządzeń przyjętych w dokumentacji projektowej i kosztorysie ofertowym. Wykonawca winien zapoznać się z całością specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na życzenie Wykonawcy możliwa jest wizja w terenie w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MAM J. J. M. MAKAREWICZ SPÓŁKA JAWNA, Siedliska 6, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 670000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 809145,33
Oferta z najniższą ceną: 809145,33 / Oferta z najwyższą ceną: 1190573,59
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - NABIAŁ, MIĘSO I WĘDLINY, OWOCE I WARZYWA, MROŻONKI I RYBY, ARTYKUŁY SPOŻYWCZE W OKRESIE STYCZEŃ - GRUDZIEŃ 2025 NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W EŁKU
- Dostawa stanowisk dydaktycznych dla wydziału samochodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego w Ełku
- Dostawa akordeonów, wibrafonu, ksylofonu i instrumentów smyczkowych.
- Dostawa fortepianu i pianin
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
- Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku i na posesji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku oraz jego jednostkach.
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.