eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkUzupełnienie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 r., z podziałem na cztery części



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Uzupełnienie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 r., z podziałem na cztery części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uzupełnienie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 r., z podziałem na cztery części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0920abdf-237d-44a0-9fda-8bbfe3a74b5a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013595/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Uzupełnienie elementów infrastruktury drogowej z podziałem na 4 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0920abdf-237d-44a0-9fda-8bbfe3a74b5a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu E-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, oraz poczty
elektronicznej – um@um.elk.pl.
1.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu »Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«. (...)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Ełku za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Uzupełnienie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 r., z podziałem na cztery części:, z podziałem na trzy części, nr sprawy: O-ZP.271.13.2025, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu zabezpieczenie o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O-ZP.271.13.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część 1 – Wykonanie zjazdu z dr. wojewódzkiej nr 621 na dz. nr 2085/3, 2106/13

1) Zakres remontu:
a) nawierzchnia z kostki betonowej - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety drogi, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem;
b) ustawienie krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety drogi;
c) nawierzchnia z płyty betonowej - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z płyty betonowej na podsypce z piasku 0-2 gr.3 cm z zachowaniem niwelety drogi, wypełnienie spoin betonem B-20;
d) podbudowa z kruszywa – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta, uzupełnienie podbudowy z mechanicznym zagęszczeniem warstwami z zachowaniem niwelety drogi.
2) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco:
a) rozebranie krawężnika bet. 20x22x100cm z ławą betonową i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km - 15 mb;
b) rozebranie nawierzchni z kostki wraz z posypką cementowo-piaskową gr. 5 cm i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km – 18,00 m2 ;
c) rozebranie obrzeży bet. 6x20x100cm z ławą betonową i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km – 5mb;
d) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej gr. 15cm. z wywozem wraz z utylizacją na odl. do 5 km - 247m2 ;
e) wykonanie koryta gł. 25 cm. w gruncie kat. III z wywozem wraz z utylizacją urobku sam. samowył. na odl. do 5 km – 38m2 ;
f) zabezpieczenie przewodu elektroenergetycznego rurą dwudzielną arot QRD fi 110 – 47 mb;
g) zabezpieczenie przewodu tp. rurą dwudzielną arot QRD fi 160 –14 mb;
h) podbudowa z mieszanki kruszyw gr. 71cm (materiał inwestora) – 247,00 m2 ;
i) podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie gr. 22cm - 285,00 m2 ;
j) ustawienie krawężnika betonowego 20x22x100 cm na ławie betonowej -15 mb;
k) ustawienie krawężnika betonowego 15x22x100 cm na ławie betonowej -75 mb;
l) przestawienie istniejącego obrzeża betonowego 6x20x100cm na podsypce cementowo -piaskowej (1:4) – 12,00 m2 ;
m) przełożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej (1:4) gr. 5cm – 15,00 m2 ;
n) uzupełnienie humusem szer. 20cm. i gr. 10 cm. przy obrzeżu lub krawężniku betonowym wraz z obsianiem trawą - 49 m2 ;
o) nawierzchnia z płyty betnowej 300x130cm gr. 15cm. (materiał inwestora) na piasku 0-2 gr. 3 cm. z wypełnieniem szczelin betonem B-20 -44 szt;
p) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm. ( cegiełka fazowana kolor czerwony) na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5 cm -73,00m2 ;
q) zajęcie pasa drogowego drogi wojewódzkiej – 1 pkl;
r) inwentaryzacja powykonawcza 1 kpl. wraz ze zgłoszeniem do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Ełku.

4.2.5.) Wartość części: 66437,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40

1.1. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik

1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.

Sposób punktacji za okres gwarancji:
Wg = Gp/Gn x 40

Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiące
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiące
Wg – wynik

Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 60 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 60 miesięcy.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.

2. Wynik.
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W=Wc + Wg
W– wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Utwardzenie dojazdu Augustowska 36 na dz. nr 1614/2, 1671/9, 1672.

1) Zakres remontu:
a) nawierzchnia z kostki betonowej - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety drogi, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem;
b) nawierzchnia z płyty ażurowej - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z płyty ażurowej na podsypce z piasku 0-2 gr.5 cm z zachowaniem niwelety drogi, wypełnienie humusem wraz z obsianiem trawą;
c) ustawienie krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety drogi;
d) podbudowa z kruszywa – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta, uzupełnienie podbudowy z mechanicznym zagęszczeniem warstwami z zachowaniem niwelety drogi;
2) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco:
a) rozebranie krawężnika bet. 15x22x100cm z ławą betonową i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km -5 mb;
b) rozebranie nawierzchni z kostki wraz z posypką cementowo-piaskową gr. 5 cm i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km - 57,00 m2 ;
c) wymiana zwieńczenia wraz z montażem pierścienia odciążającego i regulacja studni kanalizacji sanitarnej z wkładem GRP – 1 szt;
d) wykonanie koryta gł. 10 cm. w gruncie kat. III z wywozem wraz z utylizacją urobku sam. samowył. na odl. do 5 km - 66,00 m2 ;
e) wykonanie koryta gł. 38 cm. w gruncie kat. III z wywozem wraz z utylizacją urobku sam. samowył. na odl. do 5 km - 88,00 m2 ;
f) demontaż słuba betonowego wraz z utylizacją na odl. do 5 km – 1 szt;
g) zabezpieczenie przewodu tp. rurą dwudzielną arot QRD fi 110 – 5 mb;
h) ustawienie krawężnika betonowego 15x22x100 cm na ławie betonowej - 49 mb;
i) uzupełnienie humusu grubości 10 cm. wraz z obsianiem trawą - 66 m2 ;
j) podbudowa z kruszywa naturalnego 0/32mm z dodatkiem 50% kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm - 88,00 m2 ;
k) nawierzchnia z płyty ażurowej 60x40 gr. 10cm. na podsypce piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem humusem wraz z obsianiem trawą - 88,00 m2 ;
l) regulacja zaworu wodociągowego - 4szt;
m) regulacja studni kanalizacyjnej - 2szt;
n) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm. ( cegiełka fazowana kolor szary) na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5 cm - 57 m2 .
o) inwentaryzacja powykonawcza 1 kpl wraz ze zgłoszeniem do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Ełku.

4.2.5.) Wartość części: 40430,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40

1.1. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik

1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.

Sposób punktacji za okres gwarancji:
Wg = Gp/Gn x 40

Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiące
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiące
Wg – wynik

Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 60 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 60 miesięcy.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.

2. Wynik.
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W=Wc + Wg
W– wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Utwardzenie ścieżki rowerowej Kolbego - Grajewska na dz. nr 3691/20, 3706/4, 3716/7.

1) Zakres remontu:
a) nawierzchnia z kostki betonowej - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety drogi, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem;
b) ustawienie krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety drogi;
c) ustawienie obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety drogi;
d) podbudowa z kruszywa – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta, uzupełnienie podbudowy z mechanicznym zagęszczeniem warstwami z zachowaniem niwelety drogi;
2) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco:
a) rozebranie krawężnika bet. 20x30x100cm z ławą betonową i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km - 7 mb;
b) rozebranie nawierzchni z kostki wraz z posypką cementowo-piaskową gr. 5 cm i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km -14,00 m2 ;
c) przestawienie istniejącego obrzeża betonowego 8x30x100 cm na podsypce cementowo -piaskowej (1:4) - 49 mb;
d) ustawienia obrzeża betonowego 8x30x100cm na podsypce cementowo -piaskowej (1:4)-64 mb;
e) wykonanie koryta gł. 33 cm. w gruncie kat. III z wywozem wraz z utylizacją urobku sam. samowył. na odl. do 5 km - 129,00 m2 ;
f) ustawienie krawężnika betonowego 20x30x100 cm na ławie betonowej - 7 mb;
g) uzupełnienie humusem szer. 20cm. i gr. 10 cm. przy obrzeżu lub krawężniku betonowym wraz z obsianiem trawą -24,00 m2 ;
h) podbudowa z kruszywa naturalnego 0/32mm z dodatkiem 50% kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm -129,00 m2 ;
i) regulacja studzienki telekomunikacyjnej - 1szt;
j) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm. ( cegiełka bezfazowa kolor czerwony) na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5 cm -129,00m2 ;
k) przełożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej (1:4) gr. 5cm – 38,00 m2 ;
l) inwentaryzacja powykonawcza 1 kpl wraz ze zgłoszeniem do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Ełku.

4.2.5.) Wartość części: 40804,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40

1.1. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik

1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.

Sposób punktacji za okres gwarancji:
Wg = Gp/Gn x 40

Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiące
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiące
Wg – wynik

Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 60 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 60 miesięcy.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.

2. Wynik.
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W=Wc + Wg
W– wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Utwardzenie chodnika E. Plater - Norwida na dz. nr 3322/4, 3350/18.

1) Zakres remontu:
a) nawierzchnia z kostki betonowej - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety drogi, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem;
b) ustawienie krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety drogi;
c) ustawienie obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety drogi;
d) podbudowa z kruszywa – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta, uzupełnienie podbudowy z mechanicznym zagęszczeniem warstwami z zachowaniem niwelety drogi;
2) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco:
a) rozebranie krawężnika bet. 15x30x100cm z ławą betonową i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km - 4 mb;
b) rozebranie istniejącego obrzeża betonowego 6x20x100 cm i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km - 2 mb;
c) ustawienia obrzeża betonowego 8x30x100 cm na podsypce cementowo -piaskowej (1:4)-96 mb;
d) wykonanie koryta gł. 26 cm. w gruncie kat. III z wywozem wraz z utylizacją urobku sam. samowył. na odl. do 5 km - 116,00 m2 ;
e) ustawienie krawężnika betonowego 15x22x100 cm na ławie betonowej - 2 mb;
f) ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie betonowej - 2 mb;
g) zabezpieczenie przewodu elektroenergetycznego eS rurą dwudzielną arot QRD fi 110 – 21 mb;
h) uzupełnienie humusem szer. 20cm. i gr. 10 cm. przy obrzeżu lub krawężniku betonowym wraz z obsianiem trawą -24,00 m2 ;
i) podbudowa z kruszywa naturalnego 0/32mm z dodatkiem 50% kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm - 116,00 m2 ;
j) regulacja studzienki telekomunikacyjnej - 1szt;
k) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm. ( cegiełka fazowa kolor szary) na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5 cm - 116,00m2 ;
l) przełożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej (1:4) gr. 5cm – 16,00 m2 ;
m) inwentaryzacja powykonawcza 1 kpl wraz ze zgłoszeniem do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Ełku.

4.2.5.) Wartość części: 35085,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40

1.1. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn – najniższa oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik

1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.

Sposób punktacji za okres gwarancji:
Wg = Gp/Gn x 40

Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiące
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiące
Wg – wynik

Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 60 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 60 miesięcy.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.

2. Wynik.
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W=Wc + Wg
W– wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, tj. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (wzór załącznik nr 1 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Podstawy wykluczenia, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

II. Wykonawca do oferty (oprócz dokumentów wymienionych w rozdziale VIII, a wymaganych do złożenia wraz z ofertą) dołącza również:
a) Formularz ofertowy – interaktywny formularz dostępny na ezamówienia.gov.pl w widoku przedmiotowego postępowania;
b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
c) kosztorys ofertowy dla części na którą wykonawca składa ofertę – sporządzonego na podstawie przedmiaru robót dla danej części, stanowiący odpowiednio załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.