To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-09
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania wydzielenia przeciwpożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych wraz z dodatkowym podziałem kondygnacji budynku od piwnicy do 7 piętra, na strefy pożarowe w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 148055 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66897 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania wydzielenia przeciwpożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych wraz z dodatkowym podziałem kondygnacji budynku od piwnicy do 7 piętra, na strefy pożarowe w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizując zalecenia wynikające z decyzji administracyjnej wydanej przez Komendanta Miejskiego Straży Pożarnej m.st. Warszawy oraz postanowienia Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiej Straży Pożarnej w przedmiocie wykonania robót budowlanych w zakresie wykonania wydzielenia przeciwpożarowego ewakuacyjnych klatek schodowych wraz z dodatkowym podziałem kondygnacji budynku od piwnicy do 7 piętra, na strefy pożarowe w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w kosztorysie ślepym, który stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej. 3. WYKONAWCA wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. 4. Użyte w kosztorysie ślepym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowe, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach (kosztorys ślepym, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowej). 5. Potwierdzeniem odbioru końcowego przez ZAMAWIAJĄCEGO przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru. 6. Okres gwarancji: Wybrany WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości na: 1) roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji liczony od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. 2) na sprzęt i wbudowane materiały - zgodnie z gwarancją producenta, ale nie mniej niż 1 rok. 7. WYKONAWCA jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 8. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza aby WYKONAWCA przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia 9. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy WYKONAWCA. 10. ZAMAWIAJĄCY umożliwi WYKONAWCOM wstęp na teren inwestycji, w uzgodnionym terminie 11. Każdy WYKONAWCA ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 12. WYKONAWCA jest zobowiązany do zabezpieczania terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 13. Prace będą wykonywane w czynnym budynku. WYKONYWANIE robót nie może zakłócać pracy w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy urzędu a więc w godzinach 17.00 - 22.00 i w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach 7.00 - 22.00. 14. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 7.00- 17.00. 15. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniemożliwić roznoszenie się kurzu (brudu) po czynnej części budynku. Podłogę w pobliSu miejsca pracy należy zabezpieczyć folią przed zabrudzeniem. Po zakończeniu pracy codziennie należy sprzątnąć miejsca pracy. Korytarze, klatki schodowe, przejścia pomiędzy skrzydłami budynku, które służą do normalnej komunikacji należy w godzinach pracy urzędu utrzymywać w należytym porządku. W ofercie należy przewidzieć koszty związane z codziennym sprzątaniem miejsc pracy i otoczenia. WYKONAWCA jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. WYKONAWCA dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać kurtyny z folii wydzielające miejsca prowadzenia prac od korytarzy. Koszt montażu, demontażu kurtyn oddzielających nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę ofertową. 16. W czasie wykonywania prac, które mogą spowodować zakłócenia w działaniu systemu wykrywania pożaru, nalezy odpowiednio wcześniej zgłaszać do centrum monitoringu (powiadamiania PSP). 17. Prace należy wykonać ostrożnie tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego, 18. WYKONAWCA zapewni kierownictwo robót z uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi do kierowania pracami w danej branży. 19. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zatrudnienie przez WYKONAWCĘ podwykonawców na wykonanie przedmiotu zamówienia. Jeżeli WYKONAWCA zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda aby WYKONAWCA wskazał w swojej ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"METALPLAST-STOLARKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"METALPLAST-STOLARKA" SP. Z O.O.
- METALPLAST-STOLARKA Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 10, 43-440 Goleszów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3221709,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2109845,56
Oferta z najniższą ceną: 2109845,56 / Oferta z najwyższą ceną: 3017177,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.