Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Orzesze: Modernizację systemu napowietrzania i recyrkulacji osadu oczyszczalni ścieków przy ul. Centralnej w Orzeszu - Zawiści
Numer ogłoszenia: 148120 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wieniawskiego 4, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213412, fax 032 2215263.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.orzesze.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację systemu napowietrzania i recyrkulacji osadu oczyszczalni ścieków przy ul. Centralnej w Orzeszu - Zawiści.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu napowietrzania i recyrkulacji osadu oczyszczalni ścieków w Orzeszu - Zawiści przy ul. Centralnej zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą dokumentację budowlaną i przedmiar robót (zał. nr 5) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 6). Modernizację systemu napowietrzania w komorze nitryfikacji należy wykonać poprzez wymianę istniejących węży napowietrzających na zespoły napowietrzające wyposażone w dyfuzory drobnopęcherzykowe typu AKWATECH 240 PA. Łączna ilość dyfuzorów 80 sztuk. Zainstalowanie ww. zespołów napowietrzających wymaga wprowadzenia zmian w istniejących kolektorach sprężonego powietrza. Zmiana sposobu recyrkulacji osadu z osadników wtórnych do komory nitryfikacji oraz usuwania osadu nadmiernego do komory stabilizacji osadu, została dokonana przez usunięcie podnośników powietrznych do osadu i zastąpienie ich pompami typu FLYGT do montażu (na sucho) wraz z nowymi rurociągami wyposażonymi w armaturę regulacyjno - zaporową. W komorze kontaktowej ścieków oczyszczonych usunięto ruszt rurowy, który zastąpiono dwoma rusztami wyposażonymi w dyfuzory średniopęcherzykowe typu AKWATECH 50 P po 8 sztuk w każdym ruszcie. UWAGA: Wszystkie elementy zastosowanych urządzeń wykonane są z nierdzewnych lub zabezpieczonych antykorozyjnie materiałów: - rurociągi i elementy wykonane z rur- stal 0H18N9, - armatura: - zasuwy nożowe - żeliwo sferoidalne pokryte zewnętrznie i wewnętrznie proszkowo powłoką epoksydową, - zawory kulowe - korpus z mosiądzu o podwyższonej odporności na korozję, - kula ze stali nierdzewnej. Prace wymienione powyżej wiążą się z wyłączeniem oczyszczalni z normalnej eksploatacji i wywożeniem ścieków beczkowozami na czas remontu co należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązania alternatywnego Ponadto powyższe prace należy zorganizować w taki sposób aby ograniczyć do minimum ilość wywożonych ścieków. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. Podwykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w formularzu oferty. Część zamówienia obejmująca wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją systemu napowietrzania i recyrkulacji osadu oczyszczalni ścieków w Orzeszu - Zawiści nie może być powierzona podwykonawcom. Podwykonawcy można powierzyć wywożenie ścieków beczkowozami na czas remontu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na montażu systemu napowietrzania i recyrkulacji osadu na oczyszczalniach ścieków o wydajności min. 400 m3 każda, 6) dysponuje osobami (minimum 1 osoba) posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie ochrony środowiska, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Zawodowej. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi złożyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty: A) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.). C)Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 3 do SIWZ D)Uprawnienia budowlane kierownika budowy w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie ochrony środowiska wraz z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej Okręgowej Izby Zawodowej. E)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych - min. 2 roboty budowlane odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (zamawiający uzna realizację robót określonych w pkt. V ppkt 5 niniejszej SIWZ) oraz załączeniem dokumentów (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/zgkim/siwz2_08.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Orzesze, ul. Wieniawskiego 4 Orzesze 43-180.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Orzesze, ul. Wieniawskiego 4 Orzesze 43-180.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków i napojów dla mieszkańców DPS
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany
- Wymiana sieci ciepłowniczej od komory H do komory K5 w rejonie ul. Grenadierów 3 - zaprojektowanie i przebudowa
- Budowa budynku administracyjno-gospodarczego wraz z chłodnią na sadzonki w Gospodarstwie Szkółkarskim w Mierzycach
więcej: Instalacja rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.