Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-02
Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn Ciekawość - pierwszy stopień do Nobla dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 148122 - 2014; data zamieszczenia: 02.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 w Suwałkach , ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 567 80 63, faks 87 567 80 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn Ciekawość - pierwszy stopień do Nobla dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn Ciekawość - pierwszy stopień do Nobla dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie podzielone jest na 39 części i obejmuje przeprowadzenie następujących dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: Nr części Nazwa i rodzaj dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Ilość osób w grupie Liczba godzin w okresie realizacji 2014 r. V- XII 2015 r. I - VI Cały projekt Blok zajęć rozwijających uzdolnienia uczniów kl. IV-VI Część 1 MATEMATYCZNE 1 6 52 34 86 Część 2 MATEMATYCZNE 2 6 52 34 86 Część 3 MŁODY FIZYK 5 52 34 86 Część 4 MŁODY CHEMIK 5 52 34 86 Część 5 SZACHOWE 5 52 34 86 Część 6 JĘZYK ANGIELSKI 5 52 34 86 Część 7 INFORMATYCZNE 22 52 34 86 Część 8 TEATRALNE 7 52 34 86 Część 9 KRAJOZNAWCZO-FOTOGRAFICZNE 1 3 26 17 43 Część 10 KRAJOZNAWCZO-FOTOGRAFICZNE 2 3 26 17 43 Część 11 MUZYCZNE 7 26 17 43 Część 12 EKOLOGICZNE 8 26 17 43 Część 13 REDAKCYJNO-LITERACKIE 6 26 17 43 Część 14 HISTORYCZNE 5 26 17 43 Część 15 PLASTYCZNE 12 26 17 43 Część 16 POLONISTYCZNE 1 5 26 17 43 Część 17 POLONISTYCZNE 2 5 26 17 43 Blok zajęć sportowo-rekreacyjnych kl. IV-VI Część 18 Z ELEMENTAMI AEROBIKU 12 52 34 86 Część 19 Z ELEMENTAMI GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ 1 24 52 34 86 Część 20 Z ELEMENTAMI GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ 2 24 52 34 86 Blok zajęć dydaktyczno-wyrównawczych kl. IV-VI Część 21 MATEMATYKA 20 52 34 86 Część 22 JĘZYK ANGIELSKI 6 26 17 43 Część 23 JĘZYK POLSKI 7 26 17 43 Blok zajęć specjalistycznych kl. IV-VI Część 24 SOCJOTERAPEUTYCZNE 5 26 17 43 Część 25 KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 1 6 52 34 86 Część 26 KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 2 6 52 34 86 Część 27 KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 3 6 52 34 86 Część 28 REWALIDACYJNE 2 52 34 86 Część 29 LOGOPEDYCZNE 4 52 34 86 Część 30 ARTETERAPIA 5 52 34 86 Część 31 USPRAWNIAJĄCE CZYTANIE PRZEZ SCRABLE 4 52 34 86 Blok zajęć dla uczniów kl. 0 Część 32 LOGOPEDYCZNE -1,2 4 52 34 86 Część 33 LOGOPEDYCZNE -3 2 26 17 43 Część 34 SZACHOWE -1 21 52 34 86 Część 35 SZACHOWE -2 20 52 34 86 Część 36 SZACHOWE -3 20 52 34 86 Część 37 JĘZYK ANGIELSKI -1 21 52 34 86 Część 38 JĘZYK ANGIELSKI -2 20 52 34 86 Część 39 JĘZYK ANGIELSKI -3 20 52 34 86 2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi na terenie placówki w dniach nauki szkolnej po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych zajęć lekcyjnych określonych planem lekcji danych klas od poniedziałku do piątku wg opracowanego harmonogramu z uwzględnieniem dostępności sal w danej szkole w godzinach rozpoczęcia zajęć nie wcześniej niż między 8.00 i zakończenia zajęć nie później niż 18.30. 3. Przez określenie 1 godzinę zajęć w tym projekcie należy rozumieć 45 minut 4. Jeżeli zajęcia są organizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach jednostka 1 godziny zajęć w SIWZ stanowi 45 min lub 60 min 5. Realizacja projektu obejmuje również: 1) opracowanie programu nauczania i szczegółowego planu zajęć pozalekcyjnych, zgodnego z ofertą oraz przedstawienie do akceptacji dyrektorowi ZS 3 w Suwałkach, zwanej dalej szkołą, w oparciu o udostępnione programy zajęć; 2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zaakceptowanym przez dyrektora szkoły harmonogramem zadań opracowanym przez Wykonawcę w oparciu o opis przedmiotu zamówienia (Rozdział 2 pkt 1) 3) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, kartach czasu pracy, listach obecności, sprawozdaniach, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego; 4) mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych, diagnozy uczniów, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi ze specyfiki projektu; 5) przygotowanie i przeprowadzenie (wśród uczniów) wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych oraz ankiet wśród rodziców/opiekunów prawnych, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi ze specyfiki projektu; 6) sporządzenie oceny opisowej każdego ucznia uczestniczącego w projekcie na podstawie m.in. wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych, kart pracy dziecka oraz postępu dokonanego przez ucznia w trakcie realizacji projektu; 7) informowanie wychowawcy, dyrektora, rodziców/opiekunów prawnych o wynikach i o osiągnięciach uczniów/nic; 8) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz przekazywanie raz na kwartał (z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, przerw świątecznych) informacji Szkolnemu Koordynatorowi projektu o stanie realizacji planu zajęć, w tym liczbie zrealizowanych godzin; 9) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów/nic w zakresie rezultatów projektu; 10) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie będące własnością szkoły oraz Beneficjenta Projektu - udostępnione osobie realizującej zajęcia; 11) przestrzeganie regulaminu pracowni w szkole, w której prowadzone są zajęcia; 12) podejmowanie decyzji, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, w sprawie doboru metod i środków dydaktycznych właściwych dla prowadzonych zajęć, ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania, z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce Dodatkowe wymagania w stosunku do osób, które będą świadczyły usługi Dla części 5 oraz 34-36 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał stopień instruktora szachowego lub kurs zakończony certyfikatem PZSzach).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 39.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie jedną osobą na maksymalnie dwie części zamówienia , która posiada uprawnienia określone w Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400, z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - stopień awansu zawodowego nauczyciela - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają następujące zmiany umowy: 1) zmiana okresu wykonania czynności związanych z realizacją projektu. 2) zmniejszenie wartości zamówienia realizowanego przez Wykonawcę, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez wykonawcę, których strony nie mogły przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy. 3) zmiana personelu wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, śmierci, choroby, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, rezygnacji, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami. 4) w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, b) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, c) zmian wniesionych do projektu przez uprawniony podmiot. Zmiany umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości całego zamówienia a także wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 3
16-400 Suwałki
ul. Szpitalna 66.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 16-400 Suwałki ul. Szpitalna 66 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Żabnie
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Szkole Podstawowej w Bilczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.