eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn Ciekawość - pierwszy stopień do Nobla dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-02

Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn Ciekawość - pierwszy stopień do Nobla dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 148122 - 2014; data zamieszczenia: 02.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 w Suwałkach , ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 567 80 63, faks 87 567 80 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn Ciekawość - pierwszy stopień do Nobla dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn Ciekawość - pierwszy stopień do Nobla dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie podzielone jest na 39 części i obejmuje przeprowadzenie następujących dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: Nr części Nazwa i rodzaj dodatkowych zajęć pozalekcyjnych Ilość osób w grupie Liczba godzin w okresie realizacji 2014 r. V- XII 2015 r. I - VI Cały projekt Blok zajęć rozwijających uzdolnienia uczniów kl. IV-VI Część 1 MATEMATYCZNE 1 6 52 34 86 Część 2 MATEMATYCZNE 2 6 52 34 86 Część 3 MŁODY FIZYK 5 52 34 86 Część 4 MŁODY CHEMIK 5 52 34 86 Część 5 SZACHOWE 5 52 34 86 Część 6 JĘZYK ANGIELSKI 5 52 34 86 Część 7 INFORMATYCZNE 22 52 34 86 Część 8 TEATRALNE 7 52 34 86 Część 9 KRAJOZNAWCZO-FOTOGRAFICZNE 1 3 26 17 43 Część 10 KRAJOZNAWCZO-FOTOGRAFICZNE 2 3 26 17 43 Część 11 MUZYCZNE 7 26 17 43 Część 12 EKOLOGICZNE 8 26 17 43 Część 13 REDAKCYJNO-LITERACKIE 6 26 17 43 Część 14 HISTORYCZNE 5 26 17 43 Część 15 PLASTYCZNE 12 26 17 43 Część 16 POLONISTYCZNE 1 5 26 17 43 Część 17 POLONISTYCZNE 2 5 26 17 43 Blok zajęć sportowo-rekreacyjnych kl. IV-VI Część 18 Z ELEMENTAMI AEROBIKU 12 52 34 86 Część 19 Z ELEMENTAMI GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ 1 24 52 34 86 Część 20 Z ELEMENTAMI GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ 2 24 52 34 86 Blok zajęć dydaktyczno-wyrównawczych kl. IV-VI Część 21 MATEMATYKA 20 52 34 86 Część 22 JĘZYK ANGIELSKI 6 26 17 43 Część 23 JĘZYK POLSKI 7 26 17 43 Blok zajęć specjalistycznych kl. IV-VI Część 24 SOCJOTERAPEUTYCZNE 5 26 17 43 Część 25 KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 1 6 52 34 86 Część 26 KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 2 6 52 34 86 Część 27 KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 3 6 52 34 86 Część 28 REWALIDACYJNE 2 52 34 86 Część 29 LOGOPEDYCZNE 4 52 34 86 Część 30 ARTETERAPIA 5 52 34 86 Część 31 USPRAWNIAJĄCE CZYTANIE PRZEZ SCRABLE 4 52 34 86 Blok zajęć dla uczniów kl. 0 Część 32 LOGOPEDYCZNE -1,2 4 52 34 86 Część 33 LOGOPEDYCZNE -3 2 26 17 43 Część 34 SZACHOWE -1 21 52 34 86 Część 35 SZACHOWE -2 20 52 34 86 Część 36 SZACHOWE -3 20 52 34 86 Część 37 JĘZYK ANGIELSKI -1 21 52 34 86 Część 38 JĘZYK ANGIELSKI -2 20 52 34 86 Część 39 JĘZYK ANGIELSKI -3 20 52 34 86 2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi na terenie placówki w dniach nauki szkolnej po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych zajęć lekcyjnych określonych planem lekcji danych klas od poniedziałku do piątku wg opracowanego harmonogramu z uwzględnieniem dostępności sal w danej szkole w godzinach rozpoczęcia zajęć nie wcześniej niż między 8.00 i zakończenia zajęć nie później niż 18.30. 3. Przez określenie 1 godzinę zajęć w tym projekcie należy rozumieć 45 minut 4. Jeżeli zajęcia są organizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach jednostka 1 godziny zajęć w SIWZ stanowi 45 min lub 60 min 5. Realizacja projektu obejmuje również: 1) opracowanie programu nauczania i szczegółowego planu zajęć pozalekcyjnych, zgodnego z ofertą oraz przedstawienie do akceptacji dyrektorowi ZS 3 w Suwałkach, zwanej dalej szkołą, w oparciu o udostępnione programy zajęć; 2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zaakceptowanym przez dyrektora szkoły harmonogramem zadań opracowanym przez Wykonawcę w oparciu o opis przedmiotu zamówienia (Rozdział 2 pkt 1) 3) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, kartach czasu pracy, listach obecności, sprawozdaniach, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego; 4) mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych, diagnozy uczniów, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi ze specyfiki projektu; 5) przygotowanie i przeprowadzenie (wśród uczniów) wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych oraz ankiet wśród rodziców/opiekunów prawnych, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi ze specyfiki projektu; 6) sporządzenie oceny opisowej każdego ucznia uczestniczącego w projekcie na podstawie m.in. wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych, kart pracy dziecka oraz postępu dokonanego przez ucznia w trakcie realizacji projektu; 7) informowanie wychowawcy, dyrektora, rodziców/opiekunów prawnych o wynikach i o osiągnięciach uczniów/nic; 8) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz przekazywanie raz na kwartał (z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, przerw świątecznych) informacji Szkolnemu Koordynatorowi projektu o stanie realizacji planu zajęć, w tym liczbie zrealizowanych godzin; 9) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów/nic w zakresie rezultatów projektu; 10) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie będące własnością szkoły oraz Beneficjenta Projektu - udostępnione osobie realizującej zajęcia; 11) przestrzeganie regulaminu pracowni w szkole, w której prowadzone są zajęcia; 12) podejmowanie decyzji, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, w sprawie doboru metod i środków dydaktycznych właściwych dla prowadzonych zajęć, ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania, z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce Dodatkowe wymagania w stosunku do osób, które będą świadczyły usługi Dla części 5 oraz 34-36 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał stopień instruktora szachowego lub kurs zakończony certyfikatem PZSzach).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 39.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie jedną osobą na maksymalnie dwie części zamówienia , która posiada uprawnienia określone w Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400, z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - stopień awansu zawodowego nauczyciela - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają następujące zmiany umowy: 1) zmiana okresu wykonania czynności związanych z realizacją projektu. 2) zmniejszenie wartości zamówienia realizowanego przez Wykonawcę, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez wykonawcę, których strony nie mogły przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy. 3) zmiana personelu wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, śmierci, choroby, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, rezygnacji, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami. 4) w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, b) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, c) zmian wniesionych do projektu przez uprawniony podmiot. Zmiany umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości całego zamówienia a także wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 3 16-400 Suwałki ul. Szpitalna 66.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 16-400 Suwałki ul. Szpitalna 66 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.