eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówZadanie nr 1Naprawa (regeneracja), przegląd gaśnic wraz z wymianą ładunkuZadanie nr 2Badanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowejZadanie nr 3Dostawa nowego sprzętu ppoż.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Goleniów: Zadanie nr 1Naprawa (regeneracja), przegląd gaśnic wraz z wymianą ładunkuZadanie nr 2Badanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowejZadanie nr 3Dostawa nowego sprzętu ppoż.
Numer ogłoszenia: 148174 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1Naprawa (regeneracja), przegląd gaśnic wraz z wymianą ładunkuZadanie nr 2Badanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowejZadanie nr 3Dostawa nowego sprzętu ppoż..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, na które składa się:Zadanie nr 1 - Naprawa (regeneracja), przegląd gaśnic wraz z wymianą ładunkuZadanie nr 2 - Badanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowejZadanie nr 3 - Dostawa nowego sprzętu ppoż.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.11.60 - Hydranty 35.11.13.00 - Gaśnice 35.11.10.00 - Sprzęt gaśniczy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. w/w ustawy, a więc:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2. Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca musi:a) Zadanie nr 1: - wykazać, iż wykonał co najmniej 3 usługi adekwatne do przedmiotu zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.- co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego upoważniające do prac przy przenośnych zbiornikach ciśnieniowych.- posiada certyfikat polskich producentów gaśnic oraz Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2000.b) Zadanie nr 2:- wykazać, iż wykonał co najmniej 3 usługi adekwatne do przedmiotu zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.- co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego upoważniające do prac przy przenośnych zbiornikach ciśnieniowych.- posiada certyfikat polskich producentów gaśnic oraz Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2000.c) Zadanie nr 3:- wykazać, iż wykonał co najmniej 3 dostawy adekwatne do przedmiotu zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.- co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego upoważniające do prac przy przenośnych zbiornikach ciśnieniowych.- posiada certyfikat polskich producentów gaśnic oraz Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2000.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty na zadanie nr 1, nr 2, nr 3 należy załączyć:1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. Aktualność w/w dokumentów musi być potwierdzona przez organ je wydający z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty na zadanie nr 1, nr 2, nr 3 należy załączyć:2.1. wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:a) na zadanie nr 1 - W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego upoważniające do prac przy przenośnych zbiornikach ciśnieniowych oraz załączyć w/w dokument.b) na zadanie nr 2 - W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego upoważniające do prac przy przenośnych zbiornikach ciśnieniowych oraz załączyć w/w dokument.c) na zadanie nr 3 - W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego upoważniające do prac przy przenośnych zbiornikach ciśnieniowych oraz załączyć w/w dokument.2.2. dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia... posiada zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego upoważniające do prac przy przenośnych zbiornikach ciśnieniowych.2.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów: - na zadanie nr 1 w przypadku uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w wykazie osób i podmiotów... nie będących pracownikami Wykonawcy,- na zadanie nr 2 w przypadku uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w wykazie osób i podmiotów... nie będących pracownikami Wykonawcy,- na zadanie nr 3 w przypadku uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w wykazie osób i podmiotów...nie będących pracownikami Wykonawcy,2.4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie: a) na zadanie nr 1 - W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej 3 usługi adekwatne do przedmiotu zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.b) na zadanie nr 2 - W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej 3 usługi adekwatne do przedmiotu zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.c) na zadanie nr 3 - W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej 3 dostawy adekwatne do przedmiotu zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.2.5. załączyć certyfikat polskich producentów gaśnic oraz Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2000.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w:1) w pkt. 1. ppkt..1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,7.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 7.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa (regeneracja), przegląd gaśnic wraz z wymiana ładunku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest :1a) dokonanie oceny stanu technicznego sprzętu i urządzeń pożarniczych w zakresie :-stanu ogólnego, czystości i dostępności,- stanu armatury i zabezpieczeń,- terminowości badań zgodnie z przepisami UDT,- powłoki lakierniczej,- elementów z tworzyw sztucznych na obecność uszkodzeń,- masy lub objętości środka gaśniczego,- stanu uszczelnień i uszczelek,- masy naboju CO2 ,- uchwytów gaśnic i pewność mocowania,1b) W przypadku pozytywnego wyniku dokonanej w w/w zakresie oceny, zakres prac obejmuje również dokonanie zaplombowania sprzętu ppoż., oczyszczenia z kurzu i innych zanieczyszczeń, uaktualnienia oznakowań sprzętu (wymiana kontrolki ). 1c) Koszty robocizny, dojazdu, delegacji oraz materiałów takich jak: kontrolki, plomby, zawleczki i etykiety, w razie potrzeby wymiany należą po stronie Wykonawcy.2a) naprawa (regeneracja) sprzętu p.poż w zakresie :- demontaż i montaż gaśnicy, - opróżnienie zbiorników gaśnic ze środków gaśniczych,- oczyszczenie i konserwację połączeń gwintowych,- oczyszczenie i konserwację głowicy lub zaworu,- wymianę przepon i uszczelnień,- napełnienie nabojów azotem,- regenerację zaworów poprzez wymianę iglic, wrzecion, płytek bezpieczników, uszczelek specjalnych, - konserwację armatury wylotowej ( węży, prądownic, itp.),- konserwacja lub regeneracja powłok lakierniczych ( malowanie renowacyjne zbiorników) - napełnienie środkiem gaśniczym, - założenie etykiet, plomb i kontrolki,2b) Przeglądy ( konserwacje ) sprzętu ppoż. będą się odbywać raz na 6 miesięcy ( lipiec 2009, styczeń 2010, lipiec 2010, styczeń 2011, lipiec 2011, styczeń 2012)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.11.60-5, 35.11.13.00-8, 35.11.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Badanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest badanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej .2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie raz na rok (październik 2009, październik 2010, październik 2011).3. Badanie hydrantów ( hydranty wewnętrzne DN 52) obejmuje pomiar ciśnienia i wydajności hydrantu wewnętrznego wraz z oceną tych parametrów oraz wyposażenia na zgodność z Polską Normą i sporządzenie wymaganego sprawozdania z tych badań. 4. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku możliwości wykonania pomiaru ze względu na uszkodzenie hydrantu lub brakujące podzespoły, konserwator wymieni, naprawi uszkodzony element lub zamontuje nowy, a następnie wykona niezbędne pomiary..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.11.60-5, 35.11.13.00-8, 35.11.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nowego sprzętu ppoż..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gaśnic GWG2xAF, GP2 x ABC, GP4 x ABC, GP6 x ABC, GS 5, GSE 2x do siedziby Zamawiającego oraz do placówek podległych zamawiającemu.2. Zamawiający przewiduje do wymiany 1/7 stanu gaśnic.3. Do wymiany w roku 2009 Zamawiający przewiduje wymianę gaśnic w następującej ilości:a) GWG2xAF - 1 szt.b) GP2 x ABC - 6 szt.c) GP4 x ABC - 8 szt.d) GP6 x ABC - 22 szt.e) GS 5 - 2 szt. f) GSE 2x - 1 szt.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej .4. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na dostarczone gaśnice..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.11.60-5, 35.11.13.00-8, 35.11.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.