eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Szczecin: Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..
Numer ogłoszenia: 148300 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698400, fax 091 4394763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakup i dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa papieru ksero formatu A4, gramatura 80 g/m² Zadanie nr 2 - dostawa artykułów biurowych w asortymencie określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ tym artykułów piśmienniczych, segregatorów, kopert, teczek, skoroszytów i innych akcesoriów biurowych. 3.Specyfikacja przedmiotu zamówienia z podziałem na części zamówienia określono w SIWZ oraz wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w zadaniu nr 2 artykułów równoważnych, dla tych pozycji, w których występują nazwy własne producentów lub produktów, spełniających warunki określone w SIWZ, posiadających takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne. 5.Dostawy dla zadania nr 1 i zadania nr 2 papieru ksero i artykułów biurowych zwanych dalej artykułami biurowymi do siedzib Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych (na terenie województwa zachodniopomorskiego), których dokładny adres wraz z nr telefonu przedstawiono w SIWZ będą odbywały się partiami, zgodnie z każdorazowo określonym, pisemnym zamówieniem ilościowo-asortymentowym zgodnie z postanowieniami wzoru umowy. Dostawy zostaną wykonane w następujący sposób: w pierwszej kolejności odbędzie się do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni licząc od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Po wykonaniu powyższej dostawy Wykonawca dostarczy artykuły biurowe do siedzib Biur Powiatowych Zamawiającego w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Miejscem kolejnych dostaw, będzie wyłącznie siedziba Zamawiającego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Kwota i termin wniesienia wadium. a) oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 350,00 zł (słownie zł: trzy tysiące trzysta pięćdziesiąt), w przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania, w przypadku złożenia ofert częściowych Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla zadania nr 1 w wysokości 1650,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt) dla zadania nr 2 w wysokości 1700,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc siedemset) b) wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 13.08.2008r. UWAGA Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww ustalenia będą podlegały - odpowiednio - nowym terminom, c) termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert tj. do dnia 14.07.2008r. do godz. 13.00 wyznaczonej na składanie ofert. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składnia ofert wadium znalazło się na koncie Zamawiającego, d) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Formy i miejsce wnoszenia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 2) Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ S.A. O Szczecin nr 69 2030 0045 1110 0000 0054 8950, z dopiskiem na przelewie Wadium - artykuły biurowe część ... zamówienia. Kopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 3) Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 1 lit. b-d, musi być wystawione na Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, 71-245 Szczecin, ul. Szafera 10, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 50 (I piętro) lub dołączyć w odrębnej kopercie do oferty, do terminu składania ofert tj. do dnia 14.07.2008r. do godz. 13.00. Kopia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, winna być złożona w ofercie składanej przez Wykonawcę. Wykonawca dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w siedzibie Zamawiającego. 4)Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta,Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, prowadzą działalność zgodną z charakterem niniejszego zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż: Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 1 - o wartości nie mniejszej niż 70000 zł brutto każda, polegającej na dostawie artykułów biurowych w tym papieru ksero będącego przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie zadania nr 1 Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 2 - o wartości nie mniejszej niż 80000 zł brutto każda, polegającej na dostawie artykułów biurowych będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie zadania nr 2. W przypadku Wykonawców składających ofertę na całość przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wykazać się doświadczeniem do wykonywania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej po dwie dostawy o wartościach i w zakresie dotyczącym poszczególnych zadań łącznie. 3.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta składana na część I lub część II zamówienia musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a.Oświadczenie, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo Zamówień publicznych, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ), b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e.wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż: Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 1 - o wartości nie mniejszej niż 70000 zł brutto każda, polegającej na dostawie artykułów biurowych w tym papieru ksero będącego przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie zadania nr 1, Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 2 - o wartości nie mniejszej niż 80000 zł brutto każda, polegającej na dostawie artykułów biurowych będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie zadania nr 2, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz dat wykonania i nazw odbiorców (wg załącznika nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców składających ofertę na całość przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wykazać się doświadczeniem do wykonywania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej po dwie dostawy o wartościach i w zakresie dotyczącym poszczególnych zadań łącznie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane artykuły odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, oferta musi zawierać dokument część I zamówienia a) dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne oferowanego papieru ksero: A-4 klasa B plus, gramatura 80 gm2 plus,minus 2 grubość,108 plus,minus 3 mikronów, białość CIE 161 plus,minus 2, nieprzezroczystość min. 91 procent część II zamówienia a) dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne oferowanego papieru ksero: A-3 klasa B plus, gramatura 80 g m2 plus,minus 2 grubość,108 plus,minus 3 mikronów, białość CIE 161 plus,minus 2, nieprzezroczystość min. 91 procent A-4 klasa A plus, gramatura 120 g m2plus,minus 2, grubość 125 plus,minus 2 mikronów, białość CIE 164 plus,minus 5, nieprzeźroczystość min. 95procent, (ryza-500 ark), b) dokument potwierdzający, że oferowane materiały równoważne posiadają zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości zgodnie z par. 3 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych produktów w stosunku do artykułów w poz. 26, 27, 28 i 29 określonych w pkt 3 rozdziału I - zaświadczenie o zgodności z normą dla tektury użytej do wyprodukowania skoroszytów i teczek (poz. 26-29 ww specyfikacji) - zaświadczenie o zgodności z normą ISO 14001 2004 oraz - zaświadczenie o zgodności z normą ISO 9001 2000 c) próbki artykułów biurowych równoważnych w ilości po 1 szt. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit (b), (c), (d) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin, Kancelaria - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa papieru ksero formatu A4, gramatura 80g m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakup i dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) papieru ksero do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa o parametrach i ilości określonych w SIWZ oraz wzorze umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów biurowych w asortymencie i ilościach określonym w SIWZ w tym artykuły piśmiennicze, segregatory, koperty, teczki, skoroszyty i inne akcesora biurowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakup i dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 21.20.00.00-1, 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.