To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Szczecin: Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer ogłoszenia: 179095 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 148300 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698400, fax 091 4394763.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakup i dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w asortymencie i ilościach określonych w umowie. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa papieru ksero formatu A4, gramatura 80 g/m² Zadanie nr 2 - dostawa artykułów biurowych w asortymencie określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ tym artykułów piśmienniczych, segregatorów, kopert, teczek, skoroszytów i innych akcesoriów biurowych. 3.Specyfikacja przedmiotu zamówienia z podziałem na części zamówienia określono w SIWZ oraz w umowie (załącznik nr 3 do SIWZ). 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w zadaniu nr 2 artykułów równoważnych, dla tych pozycji, w których występują nazwy własne producentów lub produktów, spełniających warunki określone w SIWZ, posiadających takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne. 5.Dostawy dla zadania nr 1 i zadania nr 2 papieru ksero i artykułów biurowych zwanych dalej artykułami biurowymi do siedzib Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych (na terenie województwa zachodniopomorskiego), których dokładny adres wraz z nr telefonu przedstawiono w umowie będą odbywały się partiami, zgodnie z każdorazowo określonym, pisemnym zamówieniem ilościowo-asortymentowym zgodnie z postanowieniami wzoru umowy. Dostawy zostaną wykonane w następujący sposób: w pierwszej kolejności odbędzie się do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni licząc od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Po wykonaniu powyższej dostawy Wykonawca dostarczy artykuły biurowe do siedzib Biur Powiatowych Zamawiającego w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Miejscem kolejnych dostaw, będzie wyłącznie siedziba Zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 126192,01 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa papieru ksero formatu A4, gramatura 80g m2..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM ZBIGNIEW ANDRZEJ DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
PAPCOM ZBIGNIEW ANDRZEJ DOBRODZIEJ
- Papcom S.C. Zbigniew Dobrodziej, Łukasz Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 61792.50
- Oferta z najniższą ceną: 61792.50 / oferta z najwyższą ceną: 63814.80
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów biurowych w asortymencie i ilościach określonym w SIWZ w tym artykuły piśmiennicze, segregatory, koperty, teczki, skoroszyty i inne akcesoria biurowe..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
- Partner IKA 90 sp.j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 64399.51
- Oferta z najniższą ceną: 64399.51 / oferta z najwyższą ceną: 64399.51
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Analiza możliwości przebudowy toru wodnego w Porcie Darłowo.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Świadczenie usług cateringowych w pierwszej połowie 2025 roku dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie.
- Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w lokalach ZARR S.A wraz z utrzymaniem terenu posesji (tereny zielone i utwardzone) w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.