To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-21
Chełm: Wykonanie projektu technicznego kolumbarium na terenie cmentarza komunalnego w Chełmie
Numer ogłoszenia: 148507 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123162 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu technicznego kolumbarium na terenie cmentarza komunalnego w Chełmie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 2 koncepcji oraz pełnobranżowego projektu technicznego z zagospodarowaniem terenu i małą architekturą w zakresie Kolumbarium na groby urnowe rodzinne. Projekt dotyczy terenu o powierzchni 850 m2, z wejściem od ul. Emilii Plater, po cmentarzu Augsbursko-Ewangelickim na terenie Cmentarza Komunalnego w Chełmie przy ul. Mościckiego 57 podkłady poglądowe załącznik nr 1a, 1b i 1c, oznaczenie terenu literami ABCD. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) opracowanie 2 koncepcji projektowych (po wyborze przez zamawiającego jednej z proponowanych koncepcji, wykonawca opracuje projekt); b) wykonanie projektów budowlano - wykonawczych w 6 egzemplarzach w tym 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; c) wykonanie przedmiarów robót w 6 egzemplarzach w tym 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; d) wykonanie kosztorysów inwestorskich w 6 egzemplarzach w tym 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; e) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 6 egzemplarzach w tym 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów, map, warunków technicznych, uzgodnień wraz ze zmianą decyzji pozwolenia na budowę; b) opracowanie 2 koncepcji projektowych w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy; c) dołączenie do protokołu przekazania dokumentacji oświadczenia, że przedmiot zamówienia został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami; d) przekazanie Zamawiającemu dokumentację stanowiącą przedmiot zamówienia wraz z majątkowymi prawami autorskimi do wykonanych opracowań na podstawie odrębnej umowy stanowiącej załącznik nr 5a do SIWZ, która zostanie zawarta w dniu przekazania projektu oraz protokołu zdawczo-odbiorczego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji z zachowaniem poniższych warunków: a) część projektową zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16.04.2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 10.07.2003 r., Nr 120, poz. 1133 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięcia znacząco oddziaływujących na środowisko oraz szczególnych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z dnia 3.12.2004 r., Nr 257, poz. 2573 z późniejszymi zmianami). - Ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz.U. 1959 nr 11 poz. 62 z póź. zm., tekst jednolity Dz. U. 2000 r. nr 23, poz. 295) b) część kosztorysową zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcyjno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8.06.2004 r. Nr 130, poz. 1389). 5. Wykonawca powinien zapewnić, że opisywany przedmiot zamówienia - dokumentacja projektowa musi być zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych (w szczególności art. 29, 30 i 31) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy - tak, aby na jej podstawie zamawiający mógł przeprowadzić zgodnie z wymaganymi przepisami prawa (ustawa Pzp) przetarg nieograniczony na roboty budowlane. W szczególności Zamawiający zastrzega, aby przedmiot zamówienia dokumentacja projektowa nie zawierała w swojej treści nazw urządzeń, opisu urządzeń wskazujących poprzez parametry producentów lub utrudniających uczciwą konkurencje, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy - lub równoważny. Użycie słów lub równoważny powoduje konieczność szczegółowego opisania - wskazania konkretnych parametrów technicznych (cech technicznych i jakościowych z zachowaniem Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie) przedmiotu zamówienia i wskazanie co zamawiający (opisujący w jego imieniu przedmiot zamówienia projektant) rozumie pod pojęciem lub równoważny. Projektant winien doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności poprzez określenie minimalnych wymagań w zakresie parametrów technicznych danego urządzenia, które pozwolą zamawiającemu uznać, że dane urządzenie lub wyrób jest równoważny bądź nie. Przedmiot zamówienia należy opisać jasno, precyzyjnie za pomocą standardowych określeń technicznych, które są zwykle używane w danej dziedzinie, zrozumiałych dla wszystkich osób trudniących się działalnością w danej branży. 6. Wykonawca udzieli zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 5 lat, licząc od daty uznania przedmiotu zamówienia jako należycie wykonanego. 7. Uprawnienia zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie dokumentacji projektowej, lecz nie dłużej niż 5 lat od daty odbioru dokumentacji. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Projektowe Budownictwa PARTNER s.c. Tadeusz Bronowicki, Wanda Dylik, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29520,00
Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42189,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH I DODATKÓW DO PALIW DO POJAZDÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
- Zlecenie dla lekarza zadań z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w 2025 roku
- Naprawy sprzętu transportowego NOSG
- Zakup i dostawy produktów leczniczych
- Dostawa części zamiennych do sprzętu transportowego NOSG
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Przebudowa skrzyżowania ulic: Kostrzyńskiej, Włościańskiej, Dargomyskiej i Poziomkowej w Dębnie wraz z przebudową zjazdu z ul. Włościańskiej na ul. Pileckiego.
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek - opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania - Przebudowa i rozbudowa budynku Powiatu Gdańskiego przy ul. Wojska Polskiego 16 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.