eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDOSTAWA PALIW PŁYNNYCH I DODATKÓW DO PALIW DO POJAZDÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA
PALIW PŁYNNYCH I DODATKÓW DO PALIW DO POJAZDÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie

1.3.) Oddział zamawiającego: KM PSP w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110200225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2B

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825653428

1.5.8.) Numer faksu: 825655550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: km_chelm@straz.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazchelm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA
PALIW PŁYNNYCH I DODATKÓW DO PALIW DO POJAZDÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0206eaf-b1ad-4d64-8181-a3220fc576c9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00294615/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa paliw płynnych i dodatków do paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy uzyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP:
https://przetargi.lubleskie.straz.gov.pl/->”JEDNOSTKI”->”KM PSP Chełm” oraz poczty
elektronicznej pod adresem km_chelm@straz.lublin.pl, przy czym złożenie oferty wraz
z załączonymi do oferty dokumentami może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem
Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https//przetargi.lubleskie.straz.gov.pl/-
>”JEDNOSTKI”->”KM PSP Chełm”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z art. 67 ustawy PZP określa następujące wymagania techniczne
i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przy wykorzystaniu Platformy Zamówień Publicznych t.j.:
6.1. stały dostęp do sieci Inernet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
6.2.komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięc min 2 GB Ram procesor
Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10,4, Linux
lub ich nowsze wersje;
6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji
obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
6.4. włączona obsługa JavaScript;
6.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
6.6. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez
wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 str.1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1 administratorem danych osobowych osób fizycznych pozyskanych w toku realizacji
przedmiotowego zamówienia publicznego jest Komendant Miejski Państwowej Straży
Pożarnej w Chełmie ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2B 22-100 Chełm;
1.2. W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie wyznaczony został
Inspektor Ochrony Danych (20-012 Lublin ul. Strażacka 7 tel. 81 53 51 233, e-mail
iod@kwpsp.lublin.pl);
1.3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit C RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 1320);
1.5.Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
1.6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
1.7. W odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, będą
dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone
do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności;
7. zasada jawności, o której mowa w art. 71 ust 1 ustawy PZP, ma zastosowanie
do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust.1
RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
8. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku,
gdy wniesienie żądania o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,
Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i załącznikach
do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki o których mowa w art. 18 ust.2 RODO;
9. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ML.2370.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 150000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw i dodatku do paliw dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie poprzez sprzedaż w publicznych stacjach paliwowych zlokalizowanych na terenie miasta Chełm. Sukcesywne dostawy paliw
i dodatków do paliw będą realizowane na zasadzie tankowań pojazdów wyszczególnionych w wykazie dołączonym do umowy do zbiorników oraz do kanistrów i beczek w wybranej (najkorzystniejszej) lokalizacji stacji paliwowej Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Do poszczególnych produktów stosuje się wymagania jakościowe określone
w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r., w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 poz. 1018).
Stacje paliw powinny odpowiadać Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej
i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2023 r. poz. 1707 ze zm.)
Zapotrzebowanie roczne w ilości szacunkowej:

olej napędowy klasy B 0 - 10.000 l - Oznaczenie wg CPV: 09134100-8
olej napędowy klasy B 7 - 10.000 l - Oznaczenie wg CPV: 09134100-8
benzyna bezołowiowa 95 - 2.000 l - Oznaczenie wg CPV: 09132100-4
Ad Blue - 500 l - Oznaczenie wg CPV: 24957000-7

Nie dopuszcza się przedstawienia wariantowego i częściowego oferty.
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. Podane ilości paliwa są ilościami szacunkowymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zapotrzebowanie roczne w ilości szacunkowej:

olej napędowy klasy B 0 - 10.000 l - Oznaczenie wg CPV: 09134100-8
olej napędowy klasy B 7 - 10.000 l - Oznaczenie wg CPV: 09134100-8
benzyna bezołowiowa 95 - 2.000 l - Oznaczenie wg CPV: 09132100-4
Ad Blue - 500 l - Oznaczenie wg CPV: 24957000-7

Nie dopuszcza się przedstawienia wariantowego i częściowego oferty.
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. Podane ilości paliwa są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o zakup poszczególnych ilości paliw i dodatków do paliw podanych wyżej.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100 punktowej, przyjmując że 1% = 1 pkt;
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę
punktów;
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
5. Podstawą badania ofert z punktu widzenia przewidzianych kryteriów oceny ofert
są wartości podane w formularzu ofertowym Wykonawcy;
6. Oferta, która uzyska najkorzystniejszy wynik punktowy zostanie uznana
za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów;
7. Realizacja zamówienia w zakresie danej części zamówienia zostanie powierzona
Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 i art. 112 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia publicznego mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
1.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
1.5. zdolności technicznej i zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.108 ust.1 pkt.1 i 2 oraz art.108
ust.1 pkt.4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia
publiczne tytułem środka karnego sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej
złożeniem;
2.2.2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U z 2021 poz. 275 ze zm.),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego
do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ).
2.2.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy
PZP, sporządzanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2.3. Wykonawcy mający siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, których urzędujący
członkowie organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnicy w spółce jawnej
lub partnerskiej albo komplementariusze w spółce komandytowej lub komandytowo-
akcyjnej albo prokurenci mają miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej
Polskiej składają informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.108 ust.1
pkt.2 ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.: posiadają
ważną i ostateczną (prawomocną) koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie
z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U z 2024 r.
poz. 266 ze zm.)
2.2. znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.:
2.2.1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na następującą minimalna sumę
gwarancyjną tj.: 150 000 zł lub
2.2.2. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa na kwotę co najmniej 150 000 zł.
W przypadku wyrażenia kwot wymienionych w tiret 1 i 2 w innej walucie niż polski
złoty, kwoty te należy przeliczyć wg. średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia
publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

dysponowaniu systemem kart flotowych bezgotówkowego rozliczania tankowań
w ilości minimum 10 kart;
2.3.3. dysponowaniu na terenie miasta Chełm co najmniej jedną całodobową stacją paliw
płynnych z możliwością tankowania tradycyjnego oraz z wykorzystaniem
dedykowanych kart paliwowych samochodów osobowych i ciężarowych o masie ponad
16 000 kg wyposażoną w dystrybutor dodatku do paliwa AdBlue.
2.3.4. dysponowaniu pojazdem odpowiednim do transportu paliw płynnych w ilości nie
mniejszej niż 10 000 l celem zapewnienia dostawy paliwa do zbiorników
zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

wykonaniu, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie sukcesywnych dostaw paliw
ciekłych o wartości co najmniej 150 000 zł brutto albo równowartości tej kwoty
wyrażonej w innej walucie eg średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać na sytuację
podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on
w danym zakresie na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W tym wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wzór pełnomocnictwa został
zawarty w zał. nr 8 do SWZ.
3. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy
o Wykonawcach ubiegających się indywidualnie o udzielenie zamówienia.
4. Warunek dotyczący doświadczenia w należytym wykonaniu lub wykonywaniu dostaw,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą spełnić,
jeżeli jeden, niektórzy lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie sukcesywnych dostaw paliw
płynnych w systemie bezgotówkowym z wykorzystaniem kart paliwowych o łącznej
wartości co najmniej 150 000 zł brutto.
5. Warunek dotyczący dysponowania stacjami paliw, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia publicznego mogą spełnić jeżeli jeden, niektórzy lub wszyscy
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą spełnienie tego
warunku.
6. Warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia mogą spełnić w następujący sposób:
6.1. poprzez przedstawienie jednego dokumentu potwierdzającego, że wszyscy Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są ubezpieczeni od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na minimalna sumę gwarancyjną 150 000 zł albo równowartość tej kwoty wyrażona
w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub odrębnie poprzez przedstawienie
przez jednego, niektórych lub wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia odrębnych dokumentów potwierdzających, że Wykonawcy
ci są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia, na łączną minimalna kwotę 150 000 zł
lub równowartość tej kwoty wyrażona w innej walucie na zasadach określonych powyżej
albo
6.2. poprzez przedstawienie przez wszystkich, niektórych lub jednego z Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia informacji banku lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed
jej założeniem na łączną minimalna kwotę 150 000 zł lub równowartość wyrażona
w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela) a z dnia publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
6.3. Zamawiający dopuszcza również sumowanie potencjałów poszczególnych Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wynikającego
z posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, zdolności kredytowej oraz
posiadanych środków finansowych.
7. Warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia odrębnie.
8. Zamawiający żąda od Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
następujących dokumentów:
8.1. formularz oferty – przygotowany wspólnie przez Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
8.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony określają następujące warunki w jakich przewidują możliwość dokonania
zmian zawartej umowy:
1.1. Konieczność przedłużenia terminu umownego rozpoczęcia wykonywania umowy
z uwagi na:
1.1.1.uwarunowania społeczne np. protesty, strajki, ko flity zbrojne itp.;
1.1.2. korzystanie przez osoby uprawnione ze środków prawnych przewidzianych przez
obowiązujące przepisy prawne (w szczególności: odwołania do Krajowej Izby
Odwoławczej, skargi do Sądu Zamówień publicznych, powództwa sądowe);
1.1.3. wystąpienie siły wyższej, przez która rozumie się zdarzenie lub połączenie
zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają
wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony
nie mogły wcześniej przewidzieć i którym nie mogły przeciwdziałać poprzez
działanie z należytą starannością ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych
stosunków zobowiązaniowych o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację
zamówienia;
1.2. wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.

2. Na podstawie art. 455 ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony
dopuszczają dokonywanie zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku powstania
okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i którym nie mogły
przeciwdziałać.
3. Zmiana umowy będzie uwarunkowana doręczeniem Zamawiającemu przez
Wykonawcę lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego
zawiadomienia informującego o wystąpieniu zdarzenia uzasadniającego zmianę
umowy w terminie nie później niż 7 dni od dnia w którym Wykonawca lub
odpowiednio Zamawiający dowiedział się o wystąpieniu określonego zdarzenia
z zastrzeżeniem ust. 5.
4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod
rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać wprowadzona jedynie w przypadku
akceptacji obu Stron (Zamawiający i Wykonawca) faktu zaistnienia okoliczności
uzasadniających zmianę, oraz że wprowadzenie zmiany jest konieczne dla
prawidłowej i niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Procedura zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa
w ust. 2 , będzie dokonywana na zasadach określonych w ustawie, o której mowa
w ust. 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.