Ogłoszenie z dnia 2008-01-22
Lubin 1: UTRZYMANIE RUCHU, KONSERWACJA I BIEŻĄCE REMONTY URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH ZAINSTALOWANYCH NA OCZYSZCZALNIACH ŚCIEKÓW, PRZEPOMPOWNIACH ORAZ STACJACH UZDATNIANIA WODY NA TERENIE GMINY LUBIN
Numer ogłoszenia: 14853 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księgnicach, Księginice 14, 59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie, tel. 076 8408174, fax 076 8408174.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy powołany przez Urząd Gminy Lubin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE RUCHU, KONSERWACJA I BIEŻĄCE REMONTY URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH ZAINSTALOWANYCH NA OCZYSZCZALNIACH ŚCIEKÓW, PRZEPOMPOWNIACH ORAZ STACJACH UZDATNIANIA WODY NA TERENIE GMINY LUBIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. usługa utrzymania ruchu, konserwacja, remonty bieżące urządzeń elektrycznych oraz usuwanie awarii zgodnie z wymogami instrukcji obsługi technicznej i eksploatacji zainstalowanych w obiektach znajdujących się na terenie Gminy Lubin: 1 Stacje Uzdatniania Wody w: Oborze, Składowicach + przepompownia na Zalesie, Siedlcach, Niemstowie, Karczowiskach, Pieszkowie, Liścu, Miłosna - przepompownia wody; 2 Oczyszczalnie Ścieków z przepompowniami ścieków w: Oborze, Składowicach, Siedlcach + 3 przepompownie ścieków, Osieku + 1 przepompownia ścieków, Chróstniku, Niemstowie + 19 przepompowni ścieków, Szklarach Górnych + 115 przepompowni ścieków, Raszówce + 3 przepompownie ścieków; 3 Przepompownie Ścieków w: Czerńcu - 1, Miroszowicach - 3, Pieszkowie - 1, Krzeczynie Wielkim - 9, Krzeczynie Małym - 2, Gorzycy - 4, Miłoradzicach - 3, Miłosnej - 2, Gogołowicach - 7, Gorzelinie - 2, Ustroniu - 2, Dąbrowie Górnej - 1, Zimnej Wodzie - 7, Liścu - 4, Bukównej - 2, Wiercieniu - 2. II. W zakresie utrzymania w stałej sprawności technicznej konstrukcji, instalacji i urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następującego zakresu prac: 1.przeglądu i naprawy pomp, w tym: a) kontroli i przeglądów pomp oraz ich drobnych napraw, b) kontroli poziomu zwierciadła ścieków, c) kontroli załączenia i wyłączenia pomp, d) kontroli głośności pracy pomp, 2 przeglądu instalacji i urządzeń elektrycznych, w tym: a) kontroli przewodów elektrycznych, b) kontroli ciągłości połączeń wyrównawczych, c) kontroli sygnalizacji w rozdzielni elektrycznej, potwierdzającej rodzaj pracy, d) sprawdzenia licznika czasu pracy, e) sprawdzania działania silników pomp przełącznikiem ręcznym, f) konserwacji szaf sterujących /wymiana bezpieczników, itp./
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 11 SIWZ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. Ofertę (wzór - zał. nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór - zał. nr 3 do SIWZ); 5. Wykaz osób oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają stosowne uprawnienia (przynajmniej jedna osoba legitymująca się uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (DzU. Z 2006 r. nr 89 poz.625 z późn. zm.), tj. Ważnym świadectwem kwalifikacyjnym (E) do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym minimum do 1 kV. (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ) 6. Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich trzech lat, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem zamawiającego, wartości i terminu wykonania usług. ( wzór - załącznik nr 4 do SIWZ) 7. Parafowany wzór umowy.(załącznik nr 6 do SIWZ) Oferta wspólna (łączna). 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 11.3, 11.4, SIWZ składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast dokumenty o których mowa w pkt 11.1, 11.2, 11.5 SIWZ, może złożyć jeden z wykonawców składających ofertę wspólną, 2. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną lub jeden podmiot spośród nich wytypowany do reprezentacji. 3. Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot złoży ofertę. Wykonawca ten nie może ponadto sam złożyć oferty w tym przetargu. 4. Nie spełnienie powyższych wymogów przy złożeniu oferty wspólnej spowoduje jej odrzucenie przez Zamawiającego jako nie zgodnej z ustawą oraz s.i.w.z. 5. Podmioty występujące wspólnie dostarczą umowę regulującą współpracę w wypadku wygrania postępowania przed podpisaniem umowy (w przypadku złożenia oferty wspólnej) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt.11.3 SIWZ przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. wiarygodność techniczno-ekonomiczna - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach 59-300 Lubin 1 Księginice 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach 59-300 Lubin 1 Księginice 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, dla służby żywnościowej".
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.