To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-16
Suwałki: Odbiór z terenu Suwałk wyrobów budowlanych zawierających azbest w 2013r
Numer ogłoszenia: 148560 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102712 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór z terenu Suwałk wyrobów budowlanych zawierających azbest w 2013r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór z terenu Suwałk wyrobów budowlanych zawierających azbest w 2013r. 2. Odbiór wyrobów budowlanych zawierających azbest odbędzie się na zlecenie Miasta w roku 2013 z nieruchomości położonych na terenie Suwałk tj. ich załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych. 3. Zgodnie z Regulaminem pomocy mieszkańcom miasta w usuwaniu wyrobów zawierających azbest, przyjętym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Suwałki mieszkańcy miasta mogą występować do Prezydenta Suwałk z wnioskiem o odbiór zdemontowanych na własny koszt wyrobów azbestowych. Miasto Suwałki odbiera odpady w ciągu 14 dni od daty zawiadomienia tut. Organu o przygotowaniu wyrobów z azbestem do transportu. W celu realizacji powyższego zadania wyłania się w niniejszym przetargu wykonawcę usług. 4. Procedura realizacji przedmiotowego zamówienia wygląda następująco: a) Po demontażu wyrobów zawierających azbest i przygotowaniu ich na palecie do odbioru, w miejscu umożliwiającym ich mechaniczny załadunek na pojazd specjalistyczny typu HDS właściciel lub zarządca zasobów mieszkaniowych informuje Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach o gotowości wyrobów do odebrania, b) Zamawiający informuje o powyższym Wykonawcę (podmiot wyłoniony w przetargu), o lokalizacji odpadów do odbioru wraz z podaniem szacunkowej wagi wyrobów z azbestem w tonach lub kilogramach, c) Wykonawca odbiera odpady z adresu wskazanego przez Zamawiającego, w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia, d) W przypadku stwierdzenia, że odbiór odpadów jest niemożliwy do zrealizowania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, powiadamia on bezzwłocznie o tym fakcie Zamawiającego, e) W przypadku zakwestionowania przez Wykonawcę szacunkowej wagi odpadów zgłoszonych do odbioru, ilość odpadów jest ustalana (wyłącznie na etapie załadunku) wspólnie z Zamawiającym, f) Po dostarczeniu wyrobów na składowisko odpadów niebezpiecznych Wykonawca przedstawia Urzędowi Miejskiemu w Suwałkach fakturę za wykonaną usługę, kartę przekazania odpadów na stosowne składowisko oraz wykaz posesji z odebranymi odpadami z azbestem z podaniem ich ilości w tonach lub kilogramach, g) Urząd weryfikuje fakturę wraz z ww. załącznikami, h) W przypadku wyraźnej niezgodności ilości szacunkowych, o których mowa w ppunkcie b) i ilości wykazanych w kartach przekazania odpadów Zamawiający opłaci usługę według maksymalnych ilości szacunkowych. 5. Ilość odpadów do odbioru w ramach niniejszego zamówienia publicznego zależy od wniosków złożonych przez właścicieli/posiadaczy zasobów mieszkaniowych. W 2010 r. - 278,08 ton, w 2011 r. - 389,76 ton, w 2012 r. - 125,36 ton. Ilość odpadów do odbioru w 2013 r. szacowana jest na około 220 ton. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami: - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 Nr 0, poz. 21), - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z póź. zm.), - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 tekst jednolity z póź. zm.), - ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 z póź. zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Czyścioch Sp. z o.o., ul. Kleeberga 20, 15-691 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77000,00
Oferta z najniższą ceną: 77000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.