eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławNa roboty budowlane w budynku Państwowej Inspekcji Pracy położonym w Wałbrzychu przy pl. Gen. Andersa 136 obejmujące wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej do budynku A i B; malowanie ścian wewnątrz budynku biurowego A oraz remont instalacji elektrycznej w zakresie rozprowadzenia gniazd elektrycznych oraz komputerowych - sieciowych w podłodze wraz z wymianą wykładziny w sali konferencyjnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Wrocław: Na roboty budowlane w budynku Państwowej Inspekcji Pracy położonym w Wałbrzychu przy pl. Gen. Andersa 136 obejmujące wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej do budynku A i B; malowanie ścian wewnątrz budynku biurowego A oraz remont instalacji elektrycznej w zakresie rozprowadzenia gniazd elektrycznych oraz komputerowych - sieciowych w podłodze wraz z wymianą wykładziny w sali konferencyjnej.
Numer ogłoszenia: 148625 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu , ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 37 10 468, faks 71 37 10 470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na roboty budowlane w budynku Państwowej Inspekcji Pracy położonym w Wałbrzychu przy pl. Gen. Andersa 136 obejmujące wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej do budynku A i B; malowanie ścian wewnątrz budynku biurowego A oraz remont instalacji elektrycznej w zakresie rozprowadzenia gniazd elektrycznych oraz komputerowych - sieciowych w podłodze wraz z wymianą wykładziny w sali konferencyjnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr I Przedmiotem zamówienia jest wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej do budynku A i B w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy Oddział w Wałbrzychu pl. Gen. Andersa 136. Wymianie będą podlegały: - drzwi wejściowe- zewnętrzne do budynku głównego - biurowego , budynek A, - drzwi wejściowe -zewnętrzne w budynku biurowo-garażowym , budynek B . Wymieniane drzwi będą wykonane w poniższej technologii tj. : - Drzwi zewnętrzne do budynku głównego- biurowego, budynek A, wykonane będą z drzewa sosnowego klejonego warstwowo I gatunek grubości 68 mm kolor stolarki możliwie zbliżony do istniejącej; - ramiaki drzwiowe klejone warstwowo o przekroju 68 mm na 140 mm; - lakier akrylowy-metoda hydrodynamiczna o właściwościach jak firmy SIKens lub Teknos-Gori, kolor palisander; - malowanie drzwi metodą ciśnieniową farbą akrylową o właściwościach jak firmy TEKNOS-GORI; - drzwi z zamkiem listwowym, potrójnie ryglowanym o właściwościach takich jak firmy ROTO z zaczepem kulowym; - pochwyty drzwiowe - dwustronne; - drzwi wyposażone w uszczelki obwiedniowe, akrylowe; - drzwi zawieszone na czterech zawiasach regulowanych wkładkami teflonowymi z osłonkami; - drzwi przeszklone szkłem termoizolacyjnym z szybą bezpieczną 331, od zewnątrz; - listwa progowa aluminiowa z wkładką uszczelniającą; -witryna przeszklona od zewnątrz szkłem termoizolacyjnym z szybą bezpieczną 331; - samozamykacz firmy GEZE-4000. - Drzwi zewnętrznych do budynku biurowo-garażowego , budynek B, wykonane będą z drzewa sosnowego klejonego warstwowo I gatunek grubości 68 mm kolor stolarki możliwie zbliżony do istniejącej; - ramiaki drzwiowe klejone warstwowo o przekroju 68 mm na 140 mm; - lakier akrylowy-metoda hydrodynamiczna o właściwościach jak firmy SIKens lub Teknos-Gori, kolor palisander; - malowanie drzwi metodą ciśnieniową farbą akrylową o właściwościach jak firmy TEKNOS-GORI; - drzwi z zamkiem listwowym, potrójnie ryglowanym o właściwościach takich jak firmy ROTO; - drzwi wyposażone w uszczelki obwiedniowe, akrylowe; - drzwi zawieszone na trzech zawiasach regulowanych wkładkami teflonowymi z osłonkami; - drzwi wypełnione sklejką naturalną, dwustronną z pianką poliuretanową; - listwa progowa aluminiowa z wkładką uszczelniającą. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do demontaż starych drzwi i montażu nowych wraz z obróbką. Wymagania techniczno-organizacyjne: - zabezpieczenie drzwi podczas transportu przed uszkodzeniem; - dostawa i montaż dwóch par drzwi w godzinach pracy urzędu Zamawiającego tj. od 7: 30 do 15:00; - po montażu drzwi należy uporządkować miejsca pracy na koszt wykonawcy. - przedmiot umowy musi być wykonywany przy zachowaniu przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Wymagania szczególne: - wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać pomiarów drzwi, które należy wykonać i zamontować; - wykonawca po zamontowaniu drzwi powinien dokonać obróbek futryny drzwi; - wymontowane drzwi należy zutylizować na własny koszt; - przed zamontowaniem stolarki drzwiowej należy uzyskać akceptację Konserwatora Zabytków o braku przeciwskazań do wykonanych drzwi. Szczegółowy zakres, szkic drzwi oraz rodzaj i ilości robót podane zostały w przedmiarze robót oraz w STWiOR. Zadanie nr II Przedmiotem zamówienia jest malowanie ścian wewnątrz budynku biurowego A w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy Oddział w Wałbrzychu pl. Gen. Andersa 136. Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie: - skucie tynków wewnętrznych z oczyszczeniem spoin; - przygotowanie i naprawę podłoża; - wykonanie tynków pocienionych i gładź; - usunięcie gruzu z terenu obiektu; - wywóz gruzu na składowisko wraz z opłatami na FOŚ; - malowanie sufitów oraz ścian w pomieszczeniach sanitarnych, gospodarczych; - malowanie ścian klatki schodowej, komunikacji oraz łącznika; Malowanie ścian w pomieszczeniach: - na parterze; - na I piętrze; - na II piętrze; - oraz jeden pokój w piwnicy (nr pokoju 2). Szczegółowy zakres, rodzaj i ilości robót podane zostały w przedmiarze robót oraz w STWiOR. Zadanie nr III Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej w zakresie rozprowadzenia gniazd elektrycznych oraz komputerowych - sieciowych w podłodze wraz z wymianą wykładziny w Sali konferencyjnej w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy Oddział w Wałbrzychu pl. Gen. Andersa 136. 1. Prowadzenie przewodów: - przewody układane pod tynkiem należy przykryć warstwą tynku min. 0,5 cm. - przewody układane w posadzce w korytku (lub rurkach instalacyjnych PCV) zabetonować warstwą betonu min. 3 cm. - przewody układane na tynku układać w korytkach instalacyjnych PCV. - przejścia przewodów przez stropy i ściany zabezpieczyć rurką winidurową, oraz uszczelnić silikonem. - przewody układać w liniach prostych równoległych do krawędzi ścian i stropów. - przy podłączaniu osprzętu i urządzeń elektrycznych należy pozostawić zapas przewodu niezbędny dla konserwacji i napraw. - typ i przekrój przewodów opisano w projekcie. 2. Montaż osprzętu instalacyjnego: - puszki i osprzęt stosować z tworzywa sztucznego. -Gniazda instalować na ścianie oraz w puszkach podłogowych BATIK 3. Sieć komputerowa: Instalacje okablowania strukturalnego wykonać w standardzie kat. 6 natomiast jako interfejs dla urządzeń końcowych i aktywnego sprzętu sieciowego wybrano system przyłączeniowy RJ 45 w standardzie kat. 5e. 4. Ochrona przeciwporażeniowa. Jako ochronę przeciwporażeniową zastosowano: a) ochronę podstawową - izolacja części czynnych urządzeń i przewodów. b) ochronę dodatkową przed dotykiem pośrednim - samoczynne wyłączenie zasilania w sieci TN-S c) ochronę uzupełniającą - połączenia wyrównawcze główne i miejscowe Do wykonania ochrony przeciwpożarowej w instalacji 0,4/0,23 kV wykorzystano żyły ochronne PE i neutralne N przewodów. Żyły PE nie należy zabezpieczać ani przerywać stykami łączników. Po wykonaniu instalacji elektrycznych obiektu należy sprawdzić ciągłość przewodów PE i N - wyniki pomiarów przedstawić protokołem. Całość ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-IEC 60364-4-41. 5. Wymiana wykładziny podłogowej. Roboty rozbiórkowe należy przeprowadzić sposobem ręcznym za pomocą tradycyjnych narzędzi ręcznych i mechanicznych. W pomieszczeniu Sali konferencyjnej zaprojektowano wykładzinę z tworzyw sztucznych, rulonową, łączoną przez zgrzewanie z wywinięciem na ściany w formie cokolika. Wysokość cokolika 15 cm. Podkład powinien być powierzchnię równą, stanowiącą płaszczyznę poziomą. Wykładzina rulonowa sprawna o parametrach nie gorszych niż Tarkett Optima. Szczegółowe zasady dotyczące wykonania robót określa Specyfikacja Techniczna oraz Dokumentacja projektowa - branża elektryczna. Ponadto zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obejmującej przedmiot zamówienia w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego (Kierownikiem Oddziału w Wałbrzychu)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.31.10.00-0, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniającą wykonanie zamówienia. Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna posiadanie doświadczenia w wykonaniu min. 2 robót budowlanych o podobnym charakterze (wymiana stolarki drzwiowej, malowanie ścian lub remont instalacji elektrycznej) każda w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przedmiotowo istotne elementy umowy (essentialia negotii) związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera Załącznik 7, w którym należy wypełnić wszystkie miejsca wykropkowane przeznaczone na wpisanie danych Wykonawcy, danych kierownika robót i formy w jakiej wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy i złożyć wraz z ofertą (pod rygorem odrzucenia oferty). Oprócz przesłanek wymienionych w art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu: 1. Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję Zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. obniżenie ceny, wydłużenie terminu zapłaty, obniżenie odsetek za zwłokę).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu pl. Gen. Andersa 136, 58-304 Wałbrzych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej do budynku A i B w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy Oddział w Wałbrzychu pl. Gen. Andersa 136..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymianie będą podlegały: - drzwi wejściowe- zewnętrzne do budynku głównego - biurowego , budynek A, - drzwi wejściowe -zewnętrzne w budynku biurowo-garażowym , budynek B . Wymieniane drzwi będą wykonane w poniższej technologii tj. : - Drzwi zewnętrzne do budynku głównego- biurowego, budynek A, wykonane będą z drzewa sosnowego klejonego warstwowo I gatunek grubości 68 mm kolor stolarki możliwie zbliżony do istniejącej; - ramiaki drzwiowe klejone warstwowo o przekroju 68 mm na 140 mm; - lakier akrylowy-metoda hydrodynamiczna o właściwościach jak firmy SIKens lub Teknos-Gori, kolor palisander; - malowanie drzwi metodą ciśnieniową farbą akrylową o właściwościach jak firmy TEKNOS-GORI; - drzwi z zamkiem listwowym, potrójnie ryglowanym o właściwościach takich jak firmy ROTO z zaczepem kulowym; - pochwyty drzwiowe - dwustronne; - drzwi wyposażone w uszczelki obwiedniowe, akrylowe; - drzwi zawieszone na czterech zawiasach regulowanych wkładkami teflonowymi z osłonkami; - drzwi przeszklone szkłem termoizolacyjnym z szybą bezpieczną 331, od zewnątrz; - listwa progowa aluminiowa z wkładką uszczelniającą; - witryna przeszklona od zewnątrz szkłem termoizolacyjnym z szybą bezpieczną 331; - samozamykacz firmy GEZE-4000. Drzwi zewnętrznych do budynku biurowo-garażowego , budynek B, wykonane będą z drzewa sosnowego klejonego warstwowo I gatunek grubości 68 mm kolor stolarki możliwie zbliżony do istniejącej; - ramiaki drzwiowe klejone warstwowo o przekroju 68 mm na 140 mm; - lakier akrylowy-metoda hydrodynamiczna o właściwościach jak firmy SIKens lub Teknos-Gori, kolor palisander; - malowanie drzwi metodą ciśnieniową farbą akrylową o właściwościach jak firmy TEKNOS-GORI; - drzwi z zamkiem listwowym, potrójnie ryglowanym o właściwościach takich jak firmy ROTO; - drzwi wyposażone w uszczelki obwiedniowe, akrylowe; - drzwi zawieszone na trzech zawiasach regulowanych wkładkami teflonowymi z osłonkami; - drzwi wypełnione sklejką naturalną, dwustronną z pianką poliuretanową; - listwa progowa aluminiowa z wkładką uszczelniającą. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do demontaż starych drzwi i montażu nowych wraz z obróbką. Wymagania techniczno-organizacyjne: - zabezpieczenie drzwi podczas transportu przed uszkodzeniem; - dostawa i montaż dwóch par drzwi w godzinach pracy urzędu Zamawiającego tj. od 7: 30 do 15:00; - po montażu drzwi należy uporządkować miejsca pracy na koszt wykonawcy. - przedmiot umowy musi być wykonywany przy zachowaniu przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Wymagania szczególne: - wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać pomiarów drzwi, które należy wykonać i zamontować; - wykonawca po zamontowaniu drzwi powinien dokonać obróbek futryny drzwi; - wymontowane drzwi należy zutylizować na własny koszt; - przed zamontowaniem stolarki drzwiowej należy uzyskać akceptację Konserwatora Zabytków o braku przeciwskazań do wykonanych drzwi. Szczegółowy zakres, szkic drzwi oraz rodzaj i ilości robót podane zostały w przedmiarze robót oraz w STWiOR..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie ścian wewnątrz budynku biurowego A w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy Oddział w Wałbrzychu pl. Gen. Andersa 136.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie: - skucie tynków wewnętrznych z oczyszczeniem spoin; - przygotowanie i naprawę podłoża; - wykonanie tynków pocienionych i gładź; - usunięcie gruzu z terenu obiektu; - wywóz gruzu na składowisko wraz z opłatami na FOŚ; - malowanie sufitów oraz ścian w pomieszczeniach sanitarnych, gospodarczych; - malowanie ścian klatki schodowej, komunikacji oraz łącznika; Malowanie ścian w pomieszczeniach: - na parterze; - na I piętrze; - na II piętrze; - oraz jeden pokój w piwnicy (nr pokoju 2)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej w zakresie rozprowadzenia gniazd elektrycznych oraz komputerowych - sieciowych w podłodze wraz z wymianą wykładziny w Sali konferencyjnej w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy Oddział w Wałbrzychu pl. Gen. Andersa 136..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadzenie przewodów: - przewody układane pod tynkiem należy przykryć warstwą tynku min. 0,5 cm. - przewody układane w posadzce w korytku (lub rurkach instalacyjnych PCV) zabetonować warstwą betonu min. 3 cm. - przewody układane na tynku układać w korytkach instalacyjnych PCV. - przejścia przewodów przez stropy i ściany zabezpieczyć rurką winidurową, oraz uszczelnić silikonem. - przewody układać w liniach prostych równoległych do krawędzi ścian i stropów. - przy podłączaniu osprzętu i urządzeń elektrycznych należy pozostawić zapas przewodu niezbędny dla konserwacji i napraw. - typ i przekrój przewodów opisano w projekcie. 2. Montaż osprzętu instalacyjnego: - puszki i osprzęt stosować z tworzywa sztucznego. - Gniazda instalować na ścianie oraz w puszkach podłogowych BATIK 3. Sieć komputerowa: Instalacje okablowania strukturalnego wykonać w standardzie kat. 6 natomiast jako interfejs dla urządzeń końcowych i aktywnego sprzętu sieciowego wybrano system przyłączeniowy RJ 45 w standardzie kat. 5e. 4. Ochrona przeciwporażeniowa. Jako ochronę przeciwporażeniową zastosowano: a) ochronę podstawową - izolacja części czynnych urządzeń i przewodów. b) ochronę dodatkową przed dotykiem pośrednim - samoczynne wyłączenie zasilania w sieci TN-S c) ochronę uzupełniającą - połączenia wyrównawcze główne i miejscowe Do wykonania ochrony przeciwpożarowej w instalacji 0,4/0,23 kV wykorzystano żyły ochronne PE i neutralne N przewodów. Żyły PE nie należy zabezpieczać ani przerywać stykami łączników. Po wykonaniu instalacji elektrycznych obiektu należy sprawdzić ciągłość przewodów PE i N - wyniki pomiarów przedstawić protokołem. Całość ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-IEC 60364-4-41. 5. Wymiana wykładziny podłogowej. Roboty rozbiórkowe należy przeprowadzić sposobem ręcznym za pomocą tradycyjnych narzędzi ręcznych i mechanicznych. W pomieszczeniu Sali konferencyjnej zaprojektowano wykładzinę z tworzyw sztucznych, rulonową, łączoną przez zgrzewanie z wywinięciem na ściany w formie cokolika. Wysokość cokolika 15 cm. Podkład powinien być powierzchnię równą, stanowiącą płaszczyznę poziomą. Wykładzina rulonowa sprawna o parametrach nie gorszych niż Tarkett Optima. Szczegółowe zasady dotyczące wykonania robót określa Specyfikacja Techniczna oraz Dokumentacja projektowa - branża elektryczna. Ponadto zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obejmującej przedmiot zamówienia w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego (Kierownikiem Oddziału w Wałbrzychu)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.