Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Wrocław: Zawarcie umowy ramowej na wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości i szkiców budowlanych
Numer ogłoszenia: 148693 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15/17, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 372 37 28, faks 71 342 99 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.biuro-geodezji.dolnyslask.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zawarcie umowy ramowej na wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości i szkiców budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A 1. Wycena niezabudowanej działki gruntu. 2. Wycena działki rolnej. 3. Wycena działki leśnej. 4. Wycena gruntów zadrzewionych i zakrzewionych. 5. Wycena działki gruntu z drzewami do 10 drzew. 6. Wycena działki gruntu z drzewami pow. 10 drzew. 7. Wycena działki gruntów ze stawami. 8. Wycena pojedynczego ogródka działkowego - grunt z nasadzeniami i innymi częściami składowymi. 9. Określenie wartości nieruchomości (działki gruntu) zbywanej na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej. 10. Określenie wartości gruntów przeznaczonych lub zajętych pod drogi. 11. Określenie wartości gruntów nie nadających się do prawidłowego wykorzystania na dotychczasowe cele, w związku z realizacją inwestycji drogowej (resztówki). 12. Określenie wartości gruntów przeznaczonych lub zajętych pod linie kolejowe. Część B 1. Wycena niezabudowanej działki gruntu oddawanej w użytkowanie wieczyste. 2. Wycena działki gruntu oddawanej w użytkowanie wieczyste oraz budynku i części składowych gruntu stanowiących odrębny przedmiot własności w celu sprzedaży . 3. Wycena działki gruntu w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. 4. Wycena działki gruntu w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. 5. Wycena działki gruntu w celu sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego. Część C 1. Określenie wartości służebność gruntowej (np. drogi koniecznej - prawa przechodu i przejazdu) dla działki gruntu. 2. Określenie obniżenia wartości działki gruntu związanej z czynnościami powstałymi bezpośrednio na tej działce lub w jej zasięgu.(np. infrastruktura techniczna) 3. Określenie wartości prawa służebności przesyłu dla działki gruntu. 4. Określenie wartości bezumownego korzystania z danej działki gruntu.(np. przez przedsiębiorstwo przesyłowe) Część D 1. Wycena nieruchomości lokalowej wykorzystywanej na cele mieszkaniowe. 2. Wycena nieruchomości lokalowej wykorzystywanej na cele aktywności gospodarczej (np. usługowej). 3. Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej pojedynczym budynkiem: mieszkalnym, usługowym, garażowym, magazynowym. 4. Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej zespołem budynków garażowych, magazynowych, zabudową baz transportowych lub zabudową mieszaną. 5.Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej pojedynczym budynkiem użyteczności publicznej typu: szpital, szkoła, internat, kino, teatr itp. 6. Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej zespołem budynków użyteczności publicznej służącej dla potrzeb: szpitala, szkoły, internatu, kina, teatru itp. Część E 1. Wykonanie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami pomocniczymi i przynależnymi. 2. Jw. lecz w przypadku nie ujawnienia zabudowy na mapie wykonanie szkicu działki wraz z wykazaniem usytuowania poszczególnych budynków i budowli. 3.Wykonanie szkicu budynku jednorodzinnego wraz z garażem lub budynkiem gospodarczym. 4. Jw. lecz w przypadku nie ujawnienia zabudowy na mapie wykonanie szkicu działki wraz z wykazaniem usytuowania poszczególnych budynków i budowli. 5. Wykonanie szkicu zespołu budynków 1 i 2 kondygnacyjnych o różnym przeznaczeniu.(np. usługowych, magazynowych, hal magazynowych, zabudowy folwarcznej) 6. Jw. lecz w przypadku nie ujawnienia zabudowy na mapie wykonanie szkicu działki wraz z wykazaniem usytuowania poszczególnych budynków i budowli. 7. Wykonanie szkicu pojedynczego budynku użyteczności publicznej typu: szpital, szkoła, internat, kino, teatr itp. 8. Jw. lecz w przypadku nie ujawnienia zabudowy na mapie wykonanie szkicu działki wraz z wykazaniem usytuowania poszczególnych budynków i budowli. 9. Wykonanie szkicu zespołu budynków użyteczności publicznej służącej dla potrzeb: szpitala, szkoły, internatu, kina, teatru itp. 10. Jw. lecz w przypadku nie ujawnienia zabudowy na mapie wykonanie szkicu działki wraz z wykazaniem usytuowania poszczególnych budynków i budowli. Część F 1. Wykonanie szkicu przedstawiającego rzuty i przekroje lokalu i pomieszczeń przynależnych z jednoznacznym opisem - dla 1 lokalu. 2. Wykonanie szkicu przedstawiającego rzuty i przekroje lokali i pomieszczeń przynależnych z jednoznacznym opisem - dla 2 - 7 lokali. 3. Wykonanie szkicu przedstawiającego rzuty i przekroje lokali i pomieszczeń przynależnych z jednoznacznym opisem. ( pow. 7 lokali do kilkunastu).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykaz - Wykonawca składający ofertę w części A, B, C i D wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 operaty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien być sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedstawionych prac np. listy referencyjne, kopie protokołu przekazania operatu do zasobu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. składający ofertę w części A, B, C i D wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. składający ofertę w części E i F wykaże, że dysponuje osobą z uprawnieniami budowlanymi o specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej, wpisaną na listę inżynierów budownictwa wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składający ofertę w części A, B, C i D wykaże, że posiadają opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 12 października 2010r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego ( Dz.U. z 2010r. Nr 205, poz. 1357) składający ofertę na część E i F wykaże, że posiadają opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a. wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, b. nastąpi zmiana miejscowego planu zagospodarowania lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania, c. urzędowe zmiany wysokości stawki podatku VAT ( łączne wynagrodzenie zostanie zmienione o wysokość zmiany tego podatku ), d. zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego. 2.Zmiana postanowień treści umowy następuje w formie Aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym i uzasadnionym wnioskiem Wykonawcy i po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuro-geodezji.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
ul. Piłsudskiego 15/17
50-044 Wrocław
pok. 122.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 15/17 50-044 Wrocław pok. 114.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (zmiana systemu ogrzewania) przy ul. Jeździeckiej 18 we Wrocławiu.
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU -POWTÓRKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu oraz wykonanie ekspertyzy ppoż. w budynku B8 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Smoluchowskiego 48
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Działu Sterylizacji
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej nr 382 na odcinku od skrzyżowania z DW 297 k m. Bolesławiec do skrzyżowania z DW 364 k m. Złotoryja z podziałem na zadania.
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95-oktanowej E95 dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych Obwodu Drogowego w Mirosławicach poprzez tankowanie na stacji/-ach paliw
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 14 zadań.
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego
- "Cyfrowa archiwizacja - skanowanie i konwersja dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych"
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.