eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osowiec-TwierdzaWykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8

1.5.2.) Miejscowość: Osowiec-Twierdza

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bbpn.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c4c2b95-c2cb-49d6-8856-aa4bae3f19cf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106047/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie operatów szacunkowych w ramach Projektu „Wykup gruntów na cele ochrony przyrody w Biebrzańskim Parku Narodowym ” nr FENX.01.05-IW.01-0085/24

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie udzielane w ramach realizacji projektu „Wykup gruntów na cele ochrony przyrody w Biebrzańskim Parku Narodowym” nr FENX.01.05-IW.01-0085/24 w ramach działania FENX.01.05 Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury priorytetu FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c4c2b95-c2cb-49d6-8856-aa4bae3f19cf

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) – dalej jako „rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@biebrza.org.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), Zamawiający informuje, że :
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biebrzański Park Narodowy, reprezentowany przez Dyrektora, z siedzibą w Osowcu-Twierdzy 8, 19-110 Goniądz, kontakt tel. 85 7383000 lub e-mail: sekretariat@biebrza.org.pl,
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt email: iod@biebrza.org.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą operatorzy pocztowi, przewoźnicy, bank, serwis oprogramowania
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa,
a w szczególności zgodnie z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej z dnia 29 sierpnia 1997 r.
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, że dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.
9) dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług polegających na sukcesywnym wykonaniu operatów szacunkowych:
a) w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości, przeznaczonych do zakupu przez Zamawiającego – dalej jako „operaty szacunkowe do zakupu nieruchomości”.
b) w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości, co do których Zamawiający będzie miał zamiar wykonać prawo pierwokupu w trybie przepisów art. 10 ust. 5 i dalsze ustawy z dnia 16 kwietnia 2024 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 z późn. zm.) – dalej jako „operaty szacunkowe do wykonania pierwokupu”.
Zamawiający zobowiązuje się do bezwarunkowego zamówienia co najmniej 90 ww. operatów szacunkowych.
W ramach prawa opcji przewiduje się dodatkowo wykonanie 210 operatów szacunkowych. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji w całości lub w części, sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym zrealizowaniu zamówienia podstawowego w zakresie maksymalnych ilości operatów szacunkowych.
Zamówienia wynikające z prawa opcji będą realizowana w zależności od potrzeb Zamawiającego wynikających z możliwości zakupu nieruchomości w ramach realizacji projektu „Wykup gruntów na cele ochrony przyrody w Biebrzańskim Parku Narodowym” nr FENX.01.05-IW.01-0085/24.
Użyte pojęcia:
a) Operat szacunkowy - dokument lub komplet dokumentów wykonanych przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe, określający wartość jednej nieruchomości rolnej niezabudowanej, lub jej części, na potrzeby jej zakupu od jednego podmiotu („operaty szacunkowe do zakupu nieruchomości”) lub wykonywania prawa pierwokupu w trybie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2024 r. o ochronie przyrody („operaty szacunkowe do wykonania pierwokupu”);
b) Nieruchomość, nieruchomość rolna - jedna lub więcej działek ewidencyjnych, będących przedmiotem własności tego samego podmiotu; poszczególne działki mogą być położone na obszarze różnych powiatów, gmin obrębów oraz mogą mieć różne księgi wieczyste;
c) Podmiot - jedna lub więcej osób fizycznych lub prawnych dysponujących prawem własności do szacowanej nieruchomości;
d) Przedmiot wyceny - nieruchomość rolna niezabudowana, głównie na użytkach zielonych klas V i VI, (sporadycznie może wystąpić klasa IV) oraz na nieużytkach. Zamawiający zakłada, że na niektórych wycenianych działkach może wystąpić las ewidencyjny. Szacuje się, że proporcja kupowanych terenów nieleśnych do leśnych wyniesie 9:1. Zamawiający nie zakłada zwiększenia ceny operatu, na którym wystąpi las.
2. Realizacja zamówienia, w zakresie operatów szacunkowych do zakupu nieruchomości, będzie przebiegała sukcesywnie. Zamawiający będzie wystawiał Wykonawcy zlecenia na wykonanie takich operatów szacunkowych partiami w momencie, gdy zaistnieje taka potrzeba, ale nie częściej niż co ok. 2-3 tyg. Jedna partia będzie liczyła ok. 10 operatów. Maksymalny czas na wykonanie operatów będzie wynosił 21 dni licząc od dnia przekazania zlecenia.
3. Realizacja zamówienia, w zakresie operatów szacunkowych do wykonania pierwokupu, będzie przebiegała sukcesywnie. Zamawiający będzie wystawiał Wykonawcy zlecenie na wykonanie takiego operatu szacunkowego w momencie, gdy zaistnieje taka potrzeba. Zlecenie będzie dotyczyło wykonania jednego operatu szacunkowego. Maksymalny czas na wykonanie operatu będzie wynosił 14 dni licząc od dnia przekazania zlecenia. Zamawiający szacuje, że takich operatów będzie do wykonania ok. 30 przez cały okres obowiązywania umowy (dotyczy łącznie zamówienia podstawowego i wynikającego z prawa opcji).
4. Zlecenia będą przesyłane Wykonawcy drogą elektroniczną – e-mail.
5. Powierzchnia nieruchomości do oszacowania w jednym operacie szacunkowym będzie miała do 5 ha i będzie składała się z max. 6 działek ewidencyjnych. Sporadycznie mogą wystąpić nieruchomości większe od 5 ha lub składające się z więcej niż 6 działek lub spełniające oba te warunki.
6. Wszystkie nieruchomości, dla których Zamawiający zleci wykonanie operatów szacunkowych, będą zlokalizowane w Biebrzańskim Parku Narodowym, który administracyjnie położony jest w woj. podlaskim, w następujących powiatach i gminach:
a) powiat augustowski, gminy: Lipsk, Sztabin, Bargłów Kościelny;
b) powiat sokólski, gminy: Dąbrowa Bł., Suchowola, Nowy Dwór;
c) powiat moniecki, gminy: Jaświły, Goniądz, Trzcianne;
d) powiat grajewski, gminy: Rajgród, Grajewo, Radziłów;
e) powiat łomżyński, gminy: Jedwabne, Wizna.
7. Operaty szacunkowe, stanowiące przedmiot zlecenia, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć w formie papierowej w jednym egzemplarzu oraz w formie elektronicznej, będącej cyfrowym odwzorowaniem dokumentu formy papierowej – kolorowego skanu oryginału operatu w formacie PDF. Każdorazowo dostawa opracowanego operatu odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
8. Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ww. wytycznymi oraz przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1145 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2023 poz. 1832) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych i innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
9. Maksymalna ilość operatów, tj. 300 szt. (dotyczy zamówienia podstawowego i zamówienia z prawa opcji), ma charakter szacunkowy i służy Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej, a Zamawiającemu umożliwia wybór oferty najkorzystniejszej i nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do realizacji umowy w tych wielkościach.
10. Ograniczenie przedmiotu zamówienia na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
11. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
12. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych:
1) W ramach prawa opcji przewiduje się dodatkowo wykonanie 210 operatów szacunkowych.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji w całości lub w części, sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym zrealizowaniu zamówienia podstawowego w zakresie maksymalnych ilości operatów szacunkowych.
3) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
4) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
5) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę usług objętych prawem opcji w zadeklarowanym w formularzu ofertowym terminie wykonania i za wynagrodzeniem ustalonym w formularzu ofertowym. Tym samym maksymalna wartość opcji nie przekroczy ceny wskazanej w formularzu ofertowym.
6) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania zamówienia opcjonalnego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania operatu szacunkowego do wykonania pierwokupu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania operatów szacunkowych do zakupu nieruchomości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą skierowane do realizacja zamówienia tj.: Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. XIV SWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób i podmiotów stanowi załącznik nr 9 do SWZ,
2. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy Wykonawcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ ;
2. Formularz cenowy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ;
3. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ -załącznik nr 5 do SWZ ;
4. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XX pkt 3 SWZ -załącznik nr 2 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5. Wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z Rozdziałem XI pkt 6 SWZ (jeżeli dotyczy);
6. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XXI pkt 4 SWZ -załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);
6. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
7. Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom - załącznik nr 1 do SWZ (jeżeli dotyczy).
8. Dokument/-y, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pełnomocnictwa zgodnie z Rozdziałem XI pkt 13 SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp., jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 7 do SWZ).
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający, przewiduje że do negocjacji ofert zaprosi 3 wykonawców, których oferty, nie podlegały odrzuceniu, a których oferty spełniają w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Udzielenie zamówienia w częściach niesie dla Zamawiającego nadmierne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia oraz procesu rozliczania i realizacji umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.