Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-18
Warszawa: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego: mundurów polowych, koszulo-bluz i kurtek z ocieplaczami
Numer ogłoszenia: 148780 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Ochrony Rządu , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6065404, faks 22 6065408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bor.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego: mundurów polowych, koszulo-bluz i kurtek z ocieplaczami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: bluza polowa letnia funkcjonariusza w ilości 200 szt. wykonana zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 43/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ, spodnie polowe letnie funkcjonariusza w ilości 200 szt. wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 43/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ; bluza polowa zimowa funkcjonariusza w ilości 200 szt. wykonana zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 44/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ; spodnie polowe zimowe w ilości 200 szt. wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 44/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ. Część II zamówienia: koszulo-bluza polowa w ilości 200 szt. wykonana zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 50/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1c do SIWZ; Część III zamówienia: kurtka ubrania ochronnego w ilości 100 szt. wykonana zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ, ocieplacz pod kurtkę ubrania ochronnego w ilości 100 szt. wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9, 18.33.20.00-5, 18.22.32.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bor.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Waldemar KARPACZ, ul.Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, tel. (22) 6065718, fax (22) 6065264.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 13:30, miejsce: Biuro Ochrony Rządu - Kancelaria Ogólna, ul.Podchorążych 38, budynek nr 1, część B, pokój nr 7, 00-463 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mundurów polowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bluza polowa letnia funkcjonariusza w ilości 200 szt. wykonana zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 43/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ, spodnie polowe letnie funkcjonariusza w ilości 200 szt. wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 43/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ; bluza polowa zimowa funkcjonariusza w ilości 200 szt. wykonana zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 44/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ; spodnie polowe zimowe w ilości 200 szt. wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 44/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa koszulo-bluz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulo-bluza polowa w ilości 200 szt. wykonana zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 50/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kurtek ubrania ochronnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka ubrania ochronnego w ilości 100 szt. wykonana zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ, ocieplacz pod kurtkę ubrania ochronnego w ilości 100 szt. wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- Zakup usług szycia odzieży służbowej dla uprawnionych pracowników MSZ
- Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Włodawa w roku 2025.
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Krzeszowice
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.