eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa zaprojektowania, wykonania i wdrożenia nowego serwisu internetowego oraz Biuletynu Informacji Publicznej Samorządu Województwa Mazowieckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Warszawa: Usługa zaprojektowania, wykonania i wdrożenia nowego serwisu internetowego oraz Biuletynu Informacji Publicznej Samorządu Województwa Mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 148793 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 59 79 100, faks 022 59 79 290, 59 79 603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zaprojektowania, wykonania i wdrożenia nowego serwisu internetowego oraz Biuletynu Informacji Publicznej Samorządu Województwa Mazowieckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego serwisu internetowego oraz Biuletynu Informacji Publicznej, zwanych dalej SYSTEMEM, a w szczególności: 1) Opracowanie dokumentacji analityczno-projektowej: a) Identyfikacja potrzeb biznesowych związanych z projektowanym Systemem, b) Opracowanie Specyfikacji Wymagań Systemowych zwanej dalej Specyfikacją. 2) Zaprojektowanie, wykonanie oraz wdrożenie Systemu dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego wg Specyfikacji z pkt 1, zatwierdzonej przez Zamawiającego. 3) Przeniesienie do Systemu danych z dotychczasowego serwisu internetowego oraz Biuletynu Informacji Publicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00 - 30.24.82.00 30.25.40.00 - 30.25.40.00 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, zrealizowali, co najmniej dwa zamówienie na usługi odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie stron internetowych zawierających elementy BIP-u, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej Dz. U. z dnia 8 października 2001 r. z późn. zm. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2. 5. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie 6. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez komisję przetargową poprzez analizę dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 pzp. 8. Jeżeli liczba wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawieart. 24 ustawy oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w sekcji IV.1.2) Zamawiający zaprosi do dialogu Wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu otrzymają najwyższą liczbę punktów. Dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje kryterium: za każde udokumentowane zamówienie określone w warunkach udziału w postępowaniu, Zamawiający przyzna 1 pkt. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków, będzie większa niż określona w sekcji IV.1.2) Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich wykonawców, którzy uzyskali najwyższą punktację. 9. Użyty w ogłoszeniu skrót p.z.p. oznacza ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o następującej treści: - Ja niżej podpisany .... oświadczam, że podmiot który reprezentuję (nazwa i adres Wykonawcy) spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Ja niżej podpisany .... oświadczam, że podmiot który reprezentuję (nazwa i adres Wykonawcy) nie podlega wykluczeniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokument wymieniony w ust. 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ponadto Wykonawca zamieści w wykazie co najmniej 2 linki do stron internetowych przedstawionych w wykazie. Wykonawcy przedstawią informację zgodnie z wymogami określonymi w sekcji III.2) niniejszego ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 4.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - koncepcja wizualizacji serwisu internetowego - 30
  • 3 - koncepcja rozwiązań funkcjonalno-technicznych systemu - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ otrzymają wykonawcy zaproszeni do składania ofert.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego serwisu internetowego oraz Biuletynu Informacji Publicznej, zwanych dalej SYSTEMEM, a w szczególności: 1) Opracowanie dokumentacji analityczno-projektowej: a) Identyfikacja potrzeb biznesowych związanych z projektowanym Systemem, b) Opracowanie Specyfikacji Wymagań Systemowych zwanej dalej Specyfikacją. 2) Zaprojektowanie, wykonanie oraz wdrożenie Systemu dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego wg Specyfikacji z pkt 1, zatwierdzonej przez Zamawiającego. 3) Przeniesienie do Systemu danych z dotychczasowego serwisu internetowego oraz Biuletynu Informacji Publicznej. OPIS OGÓLNY Serwis internetowy ma być wirtualną wizytówką Urzędu Marszałkowskiego oraz spełniać funkcję kanału komunikacyjnego między Urzędem a odbiorcą informacji. W związku z powyższym powinien zawierać elementy identyfikacyjne Urzędu, uwzględniać System Identyfikacji Wizualnej Marki Mazowsze, oddawać charakter instytucji oraz prezentować szeroki wachlarz informacji począwszy od prostych informacji tematycznych, galerii, prezentacji audio-video, do bloków informacji zebranych w kategorie merytoryczne, rejestry, publikacje dokumentów, interaktywne formularze. System powinien także przewidzieć dodanie dodatkowych wersji językowych w zakresie informacji podstawowych. Forma prezentacji powinna być przejrzysta, estetyczna, z łatwością nawigacji. Powinna posiadać mechanizmy ułatwiające odbiór informacji, m.in. wyszukiwarki, optymalizację do wydruku, przystosowanie dla słabowidzących i słabosłyszących. Ponadto jako elementy niezbędne wskazuje się narzędzia ułatwiające komunikację, tzn. newsletter, kanały RSS, Pocket-PC itp. W serwisie internetowym należy wydzielić strukturę Biuletynu Informacji Publicznej, której zakres informacji oraz sposób prezentacji określają regulacje prawne. Uzupełnieniem serwisu internetowego będzie część intranetowa. Wszystkie elementy zaprojektowanego Systemu muszą wykorzystywać wspólne repozytorium (wspólna baza danych). Wykonany System będzie eksploatowany na platformie informatycznej Zamawiającego. WYMAGANIA OGÓLNE TECHNOLOGICZNE 1. Możliwość uruchomienia na platformie zamawiającego: a) Windows Server 2003 z serwerem IIS 6; b) baza danych MsSQL Server 2005. 2. Zgodność z przeglądarkami internetowymi: a) Internet Explorer w wersji 6 lub wyżej; b) Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyżej; c) Opera w wersji 7.0 lub wyżej. 3. Zgodność kodu HTML Systemu ze standardami W3C (www.w3.org), wykonanie aplikacji zgodnie z architekturą MVC. 4. Kompatybilność z urządzeniami mobilnymi w wybranych przez Zamawiającego fragmentach. 5. Optymalizacja wyglądu strony do rozdzielczości 1024x768. 6. Zaimplementowany mechanizm backupowy (bazy danych oraz plików fizycznych). 7. Zastosowanie wszelkich niezbędnych do osiągnięcia bezpieczeństwa serwisu mechanizmów (np. przed nieautoryzowaną zmianą treści, bezpieczny kod źródłowy itp.). MINIMALNE ZIDENTYFIKOWANE WYMAGANIA FUNKCJONALNE NA ETAPIE KONCEPCJI. 1. Publikacja informacji indywidualnie lub w blokach tematycznych (np. temat dnia, temat tygodnia, relacja, aktualności, z regionu, komunikaty, informacje prasowe, przyroda, środowisko, kultura itp.). 2. Możliwość prezentacji informacji w wielu kategoriach tematycznych jednocześnie. 3. Możliwość prezentacji informacji w zdefiniowanym okresie czasu. 4. Możliwość wycofania (ukrywania) informacji bez konieczności kasowania. 5. Możliwość wzajemnego powiązania informacji (np. w jednym temacie wiodącym, w podanej sprawie itp.). 6. Automatyczne archiwizowanie informacji. 7. Możliwość publikowania rejestrów (np. uchwały Sejmiku, uchwały Zarządu, Zarządzenia Marszałka, stanowiska Sejmiku). 8. Zaimplementowana wyszukiwarka prosta oraz zaawansowana (w obu przypadkach wyszukiwanie po wszystkich polach bazy danych; atutem będzie wyszukiwanie po zawartości załączonych plików fizycznych). 9. Publikacja dokumentów - jako elementy samodzielne lub jako składnik informacji głównej. 10. Publikacja galerii - jako elementy samodzielne lub jako składnik informacji głównej. 11. Publikacja plików multimedialnych (audio-video) - jako elementy samodzielne lub jako składnik informacji głównej. 12. Wydzielenie strefy informacji priorytetowych: Temat dnia, Temat tygodnia itp. 13. Zaimplementowany Newsletter - możliwość wyboru poszczególnych kategorii informacji; podwójna weryfikacja adresu e-mail. 14. Zaimplementowany RSS - możliwość wyboru poszczególnych kategorii informacji. 15. Zaimplementowana funkcja Powiadom znajomego: przesyłanie linku oraz fragmentu informacji na podany adres e-mail. 16. Możliwość wydruku każdej strony z optymalizacją wydruku. 17. Zaimplementowany mechanizm tworzenia i publikacji Ankiet, zbierania odpowiedzi, prezentowania zestawień wyników. 18. Zaimplementowany mechanizm tworzenia formularzy on-line, przetwarzania przesłanych za jego pośrednictwem danych. 19. Kalendarz wydarzeń - zaimplementowany mechanizm prezentacji informacji z wykorzystaniem kalendarza. 20. Mapa strony. 21. Statystyka ogólna serwisu (min.: ilość wywołań serwisu w poszczególnych dniach; ilość wywołań poszczególnych kategorii informacji). Zaimplementowany mechanizm do generowania raportów wg ustalonych kryteriów. 22. Wydzielenie strony BIP (zawartość i prezentacja informacji zgodnie z regulacjami prawnymi). 23. Wydzielenie podstrony adresowanej do dzieci. 24. CMS. Podział uprawnień na grupy: Administratorzy, Moderatorzy poszczególnych modułów informacyjnych, Redaktorzy. Przydzielanie uprawnień dla grupy oraz użytkownikom tylko do elementów niezbędnych. a. Zarządzanie grupami, uprawnieniami. a) Pełne zarządzanie treścią. b) Możliwość rozbudowany o kolejne moduły/kategorie informacji. c) Możliwość budowy podstron bez konieczności programowania w języku html lub za pomocą innych języków programowania. d) Możliwość zmiany szaty graficznej. e) Możliwość tworzenia szablonów stron informacyjnych serwisu. 25. Zaimplementowany mechanizm archiwizacji oraz odtwarzania serwisu wraz z całą jego zawartością. MINIMALNE ZIDENTYFIKOWANE WYMAGANIA PREZENTACJI INFORMACJI NA ETAPIE KONCEPCJI. Każda prezentowana informacja powinna zawierać następujące elementy: 1. Tytuł informacji oraz lead (w przypadku informacji nie stanowiących elementu rejestru). 2. Treść informacji. 3. Data publikacji. 4. Autor informacji. 5. Informację o osobie, która technicznie zatwierdziła/opublikowała informację. 6. Data ostatniej zmiany. 7. Autor ostatniej zmiany. 8. Galeria (miniaturki) prowadząca do pełnej prezentacji zdjęcia. Możliwość podpisu zdjęcia. Elementy nawigacji. 9. Elementy audio-video uzupełniające informację. Dodatkowo przy każdym elemencie informacja o: wielkości pliku, formacie pliku, ilości wywołań. 10. Dokumenty do pobrania. Dodatkowo przy każdym elemencie informacja o: wielkości pliku, formacie pliku, ilości pobrań. 11. Statystyka informacji - ilość wywołań danej informacji. INNE 1. Przeniesienie zawartości dotychczasowego serwisu WWW oraz BIP do nowego Systemu. 2. Szkolenie dla administratorów, moderatorów, redaktorów. 3. Prowadzenie powdrożeniowego nadzoru autorskiego dostawcy, m.in. rozbudowa systemu. 4. Dostarczenie pełnej dokumentacji Systemu, a w szczególności: a) Instrukcja Instalacji i uruchomienia Systemu, b) Instrukcja Użytkownika c) Instrukcja Administrowania, w tym instrukcje zarządzania z kopiami bezpieczeństwa, d) Ogólna dokumentacja architektury Systemu, e) Dokumentacja Bazy Danych Systemu. 5. Dostarczenie niezbędnych narzędzi do przetwarzania plików multimedialnych..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego ul.B.Brechta 3, 04-472 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.