Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-28
Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć
Numer ogłoszenia: 148834 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ww.efs-pcpr.pulawy; www.pcpr.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć dla uczestników Programu aktywności lokalnej - dla chłopców powyżej 15 rż - zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Celem programu jest aktywizacja i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu młodzieży objętej programem poprzez rozwijanie umiejętności społecznych, podniesienie poczucia własnej wartości oraz pokazanie alternatywnych form spędzania wolnego czasu ( zajęcia sportowe) Cele szczegółowe to: przeciwdziałanie wykluczeniu i wycofaniu społecznemu młodzieży, wspomaganie rozwoju osobistego uczestników, nawiązanie bliższych relacji z rówieśnikami poprzez integrację w trakcie zajęć warsztatowych i sportowych, nabycie nowych umiejętności poprzez udział w kursie komputerowym, zdobycie wiedzy z zakresu psychoprofilaktyki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie : spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie : spełnia/ nie spełnia, przy czym za spełniony niniejszy warunek zamawiający uzna m.in. wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania ( tj. od 28 maja 2007r. do dnia 28 maja 2010r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług szkoleniowych o tożsamym bądź zbliżonym zakresie tematycznym dla poszczególnych części zamówienia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie : spełnia/ nie spełnia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w tym dysponujący osobami, które spełniają wymagania zamawiającego w zakresie wiedzy i doświadczenia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie : spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie : spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
program poszczególnych zajęć, harmonogram wyjazdu w przypadku części I zamówienia, zaświadczenie/poświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wojewódzki urząd pracy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)zmianie terminu zakończenia zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty, b)zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, c)zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu, d)zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 8 umowy, e)za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; f)zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy( np. żałoba narodowa)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.efs-pcpr.pulawy.pl,; www.pcpr.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
al. Królewska 3
24-100 Puławy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie al. Królewska 3 24-100 Puławy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu aktywności lokalnej- dla chłopców powyżej 15 r.ż. - zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych wraz z indywidualnym doradztwem zawodowym podczas 10- dniowego wyjazdu dla 25 osób - uczestników programu - (tj. chłopców w wieku od 15 r.ż. do 18 r.ż. zagrożonych ubóstwem, patologią społeczną oraz z rodzin dysfunkcyjnych) łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu. Terminy realizacji zamówienia: Zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy: 27.07.2010r. - 20.08.2010r. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była jedna z niżej wymienionych lokalizacji: - miejscowość nadmorska położona pomiędzy Międzyzdrojami a Kołobrzegiem, z zastrzeżeniem, że odległość ośrodka miejsca zakwaterowania uczestników od morza nie może przekraczać 2 km, lub - miejscowość położona na obszarze jednej z gmin: Wisła, Ustroń, Brenna - w powiecie cieszyńskim, Wymagalny minimalny zakres tematyczny: Trening kompetencji i umiejętności społecznych ma zawierać zagadnienia tematyczne z poniższego zakresu w zależności od rodzaju zajęć: Rodzaj zajęć Zagadnienia tematyczne a.trening kompetencji i umiejętności społecznych: - profilaktyka uzależnień, - radzenie sobie ze stresem, - radzenie sobie z emocjami np. ze złością, - umiejętność asertywnego zachowania w trudnych sytuacjach np. sekty - podnoszenie poczucia wartości, - elementy socjoterapii grupowej; b.indywidualne doradztwo zawodowe - wiedza i kompetencje z zakresu doradztwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15 - 18 lat. 5.Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania: a) Zajęcia wymienione w rozdz. III lit. F pkt 4 lit. a mają być zrealizowane w formie warsztatów grupowych. Uczestnicy zostaną podzieleni na 2 grupy tj.: jedna grupa 13 - osobowa i jedna grupa 12-osobowa. Czas trwania treningu to łącznie 60 godzin zajęć, tj. po 30 godzin treningu na każdą grupę, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć. b) Zajęcia wymienione w rozdz. III lit. F pkt 4 lit. b mają być zrealizowane w formie indywidualnych rozmów. Czas trwania zajęć to łącznie 25 godzin, czyli po 1 godzinie zajęć na uczestnika, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut dydaktycznych. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia: a.trening kompetencji i umiejętności społecznych Zamawiający zastrzega, aby zajęcia były prowadzone przez 2 osoby posiadające co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne. b.indywidualne doradztwo zawodowe Zamawiający zastrzega, aby zajęcia były prowadzone przez osobę posiadającą co najmniej wykształcenie wyższe z uprawnieniami doradcy zawodowego. Inne wymagania: 1. Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt treningu także: a) transport autokarowy uczestników programu z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, autokar wyposażony ma być w klimatyzację, b) transport w przypadku gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 2km, c) suchy prowiant na czas powrotu, d) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, kolacja) dla wszystkich uczestników programu; e) bazę noclegową: - zakwaterowanie uczestników programu w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym budynku, - zakwaterowanie uczestników w pokojach: 2 lub 3 osobowych; - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i toaleta), szklanki dla uczestników oraz po 1 litrze dziennie wody mineralnej na uczestnika, f) opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników programu za cały okres pobytu za wszystkich uczestników, jeśli jest wymagana g) materiały dydaktyczne/szkoleniowe niezbędne do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-5, po 1 długopisie, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników; Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, h) zapewnienie podczas trwania treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla każdego uczestnika zajęć: napojów (herbaty, soki owocowe wody mineralnej) cukru, ciastek, owoców, słonych paluszków; i) ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas całego wyjazdu ( tj. łącznie z podróżą) j) 1 kierownika wyjazdu na czas całego wyjazdu (łącznie z podróżą), do którego zadań należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu i programu zajęć/szkolenia, nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji. k) dostęp do opieki medycznej tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia - w przypadku wystąpienia potrzeby udzielenia pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej, l) sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, tablica typu flipchart i papier do tej tablicy oraz markery; ł) dostęp do bazy rekreacyjnej, w tym infrastruktury sportowej, w szczególności do. boiska do gier zespołowych, w tym do piłki nożnej, krytej sali sportowej; natomiast w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane w miejscowości położonej na obszarze jednej z gmin: Wisła, Ustroń, Brenna, wykonawca ma zapewnić dostęp uczestnikom do basenu) jak również dostęp do sali/świetlicy wyposażonej w TV, stół do tenisa stołowego i innych zajęć, np. gry planszowe; m) w czasie zajęć z zakresu treningu kompetencji i umiejętności społecznych, w których uczestniczy jedna grupa, druga grupa uczestników ma mieć zapewnione zajęcia - treningi sportowe z zakresu piłki nożnej. Do prowadzenia zajęć wykonawca winien zapewnić osobę, która ma posiadać co najmniej tytuł zawodowy instruktora sportu w piłce nożnej, w trakcie zajęć - treningów sportowych z zakresu piłki nożnej uczestnicy mają mieć zapewnioną niegazowaną wodę mineralną po 3 l. na uczestnika dziennie; n) niezbędny sprzęt do przeprowadzania zajęć - treningów sportowych z zakresu piłki nożnej, jak i spędzania czasu wolnego, w szczególności: piłki do siatkówki, piłki do koszykówki, piłek do piłki nożnej, rakietki i piłki do tenisa stołowego; o) zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno-oświatowej, programów integracji społecznej tj. 2 ogniska z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie - na rozpoczęcie i zakończenie pobytu, 1 wycieczka grupowa o charakterze turystyczno-poznawczym, 1 wyjście do kina); p) 3 opiekunów z wykształceniem minimum wyższym i uprawnieniami wychowawcy-opiekuna w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży lub uprawnieniami wychowawcy kolonijnego dla uczestników projektu (łącznie z podróżą), do których zadań należeć ma m.in. sprawowanie opieki nad powierzonymi uczestnikami, współpraca z kierownikiem wyjazdu w zakresie realizacji programów zajęć/szkolenia i harmonogramu wyjazdu, organizacja czasu wolnego, sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem uczestników 2. Każdy z uczestników zajęć otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz zaświadczenie o uczestnictwie w indywidualnym doradztwie zawodowym, które mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie z zakresu grafiki komputerowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu grafiki komputerowej - obsługi programu Corel Draw do użytku domowego X4, 2009r. dla 25 uczestników programu tj. chłopców w wieku od 15 r.ż. do 18 r.ż. zagrożonych ubóstwem, patologią społeczną oraz z rodzin dysfunkcyjnych Uczestnicy zostali podzieleni na 2 grupy, tj: 1 grupa 13-osobowa i 1 grupa 12-osobowa. Termin realizacji zamówienia: w okresie pomiędzy 1.09.2010r. - 30.11.2010r. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane na terenie miasta Puławy. Wymagalny minimalny zakres tematyczny: Szkolenie ma zawierać zagadnienia z grafiki komputerowej z zakresu programu Corel Draw do uzytku domowego X4, 2009r. Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania: Szkolenie ma być prowadzone w formie warsztatów grupowych. Na każdą grupę uczestników przypadać ma po 20 godzin szkolenia, przy czym 1 godzina szkolenia to 45 minut dydaktycznych. Łącznie na 2 grupy uczestników przypadać ma 40 godzin szkolenia. Zajęcia mają odbywać się od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych, w godzinach pomiędzy 16:00 a 20:00 lub w soboty i niedziele w godzinach pomiędzy 9:00 a 15:00. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia: Wykształcenie co najmniej średnie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym bądź z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu grafiki komputerowej. Przez doświadczenie, o którym mowa należy rozumieć pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z firmą bądź instytucją prowadzącą tego typu szkolenia, kursy. Inne wymagania: a) sale szkoleniowe mają być wyposażone w stanowiska komputerowe wraz z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć, dla każdego uczestnika danej grupy podczas szkolenia, b) wykonawca zapewnić ma dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji zajęć oraz po 1 sztuce oprogramowania Corel Draw do uzytku domowego X4 z 2009r. na uczestnika; materiały szkoleniowe, program komputerowy, po zakończeniu szkolenia staną się własnością uczestników; Wszystkie materiały wydane uczestnikom mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, c) uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, które ma być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- Sukcesywna dostawa jaj SPF w 2025 r.
- SYNTEZA OLIGONUKLEOTYDÓW NIEMODYFIKOWANYCH I MODYFIKOWANYCH
- Dostawa ogniotrwałych wyrobów wysokoglinowych korundowych
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej do 140 m3 z miejscem dostawy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96, 24-100 Puławy".
- Dostawa nowego oprzyrządowania do tabletkarki rotacyjnej Kilian T400
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie usług obejmujących zorganizowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.