Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-10
Chorzów: Usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 14902 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Kultury , ul. Sienkiewicza 3, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 3497860, faks 32 3497882.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM w 2013 roku zgodnie z formularzem cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Usługa będzie realizowana sukcesywnie zależnie od potrzeb Zamawiającego do 28 grudnia 2013 roku. 3. Poszczególne zamówienia będą realizowane: a) Komplet kart pocztowych w obwolucie 500 sztuk - miesiąc luty i marzec b) Komplet kart pocztowych w obwolucie 1000 sztuk - miesiąc maj c) Kartki pocztowe Chorzowskich Artystów Plastyków - miesiąc wrzesień d) Wkładki do zaproszeń - miesiąc grudzień e) Kalendarz - miesiąc grudzień f) Karty zgłoszenia - miesiąc grudzień g) Regulaminy - miesiąc grudzień 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania poszczególnych pozycji wyszczególnionych w formularzu cenowym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w mniejszym zakresie ilościowym w odniesieniu do Kompletu kart pocztowych z pkt. 3 b; zmniejszenie do ilości 500 kompletów. Wówczas obowiązywać będzie wycena Wykonawcy jak za karty pocztowe z pkt. 3a. 5. Brak realizacji poszczególnych zleceń lub zmniejszenie ilości, będzie uzależnione od sytuacji finansowej Zamawiającego i jego faktycznych potrzeb. 6. Zamawiający dostarcza wszystkie pliki do druku drogą elektroniczną w formacie ustalonym z Wykonawcą. 7. Wykonawca wykona poszczególne zamówienia w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego kompletnych plików do druku. 8. Wykonawca, na własny koszt, wykona makietę do każdego druku z plików dostarczanych przez Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarczy, na własny koszt, do siedziby Zamawiającego cromalin, do każdego druku w formacie A4 w terminie 3 dni od dnia dostarczenia kompletnych plików przez Zamawiającego. Po zaakceptowaniu go przez Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do wydruku całego zamówienia. 10. Zamawiający musi zaakceptować lub wnieść uwagi do przedstawionego przez Wykonawcę cromalinu w ciągu 2 dni od dostarczenia go do siedziby Zamawiającego. 11. Wykonawca, na własny koszt odbierze zaakceptowany cromalin przez Zamawiającego z jego siedziby. 12. Zamawiający wymaga wysokiego standardu jakości druku poprzez przedłożenie przez Wykonawcę 3 takich samych wydruków z ostatniego roku, po trzy egzemplarze, odpowiadające parametrami graficznymi pozycjom z pkt. 1 a, d i e. W przypadku nie złożenie wymaganych wydruków lub złożenia ich w mniejszej ilości oferta zostanie odrzucona. 13. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy wydrukowane materiały do siedziby Zmawiającego. 14. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia reklamacji na każdą partię drukowanych materiałów. 15. W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego Wykonawca, na własny koszt, poprawi zareklamowane druki w ciągu 7 dni od dnia jej zgłoszenia. 16. Termin płatności poszczególnych faktur wynosić będzie 14 dni od ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość wykonania wydruków - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chck.bip.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chorzowskie Centrum Kultury
ul. Sienkiewicza 3
41-500 Chorzów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Chorzowskie Centrum Kultury ul. Sienkiewicza 3 41-500 Chorzów Sekretariat - pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Śląskiego Ogrodu Zoologicznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 24 w Chorzowie, ul. Lompy 16 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - II/2024
- Dostawa nowego samochodu osobowego o napędzie elektrycznym
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Usługi drukowania książki o gen . Skibińskim
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.