eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówUsługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Chorzów: Usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 59926 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14902 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Kultury, ul. Sienkiewicza 3, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 3497860, faks 32 3497882.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie dla Miejskiej Galerii Sztuki MM w 2013 roku zgodnie z formularzem cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Usługa będzie realizowana sukcesywnie zależnie od potrzeb Zamawiającego do 28 grudnia 2013 roku. 3. Poszczególne zamówienia będą realizowane: a) Komplet kart pocztowych w obwolucie 500 sztuk - miesiąc luty i marzec b) Komplet kart pocztowych w obwolucie 1000 sztuk - miesiąc maj c) Kartki pocztowe Chorzowskich Artystów Plastyków - miesiąc wrzesień d) Wkładki do zaproszeń - miesiąc grudzień e) Kalendarz - miesiąc grudzień f) Karty zgłoszenia - miesiąc grudzień g) Regulaminy - miesiąc grudzień 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania poszczególnych pozycji wyszczególnionych w formularzu cenowym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w mniejszym zakresie ilościowym w odniesieniu do Kompletu kart pocztowych z pkt. 3 b; zmniejszenie do ilości 500 kompletów. Wówczas obowiązywać będzie wycena Wykonawcy jak za karty pocztowe z pkt. 3a. 5. Brak realizacji poszczególnych zleceń lub zmniejszenie ilości, będzie uzależnione od sytuacji finansowej Zamawiającego i jego faktycznych potrzeb. 6. Zamawiający dostarcza wszystkie pliki do druku drogą elektroniczną w formacie ustalonym z Wykonawcą. 7. Wykonawca wykona poszczególne zamówienia w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego kompletnych plików do druku. 8. Wykonawca, na własny koszt, wykona makietę do każdego druku z plików dostarczanych przez Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarczy, na własny koszt, do siedziby Zamawiającego cromalin, do każdego druku w formacie A4 w terminie 3 dni od dnia dostarczenia kompletnych plików przez Zamawiającego. Po zaakceptowaniu go przez Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do wydruku całego zamówienia. 10. Zamawiający musi zaakceptować lub wnieść uwagi do przedstawionego przez Wykonawcę cromalinu w ciągu 2 dni od dostarczenia go do siedziby Zamawiającego. 11. Wykonawca, na własny koszt odbierze zaakceptowany cromalin przez Zamawiającego z jego siedziby. 12. Zamawiający wymaga wysokiego standardu jakości druku poprzez przedłożenie przez Wykonawcę 3 takich samych wydruków z ostatniego roku, po trzy egzemplarze, odpowiadające parametrami graficznymi pozycjom z pkt. 3 a, d i e. W przypadku nie złożenie wymaganych wydruków lub złożenia ich w mniejszej ilości oferta zostanie odrzucona. 13. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy wydrukowane materiały do siedziby Zmawiającego. 14. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia reklamacji na każdą partię drukowanych materiałów. 15. W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego Wykonawca, na własny koszt, poprawi zareklamowane druki w ciągu 7 dni od dnia jej zgłoszenia. 16. Termin płatności poszczególnych faktur wynosić będzie 14 dni od ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia Archidiecezjalna, Wita Stwosza 11, 40-042 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16601,31

  • Oferta z najniższą ceną: 15762,02 / Oferta z najwyższą ceną: 19347,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.