eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Obsługa prawna Jednostki Wojskowej Nr 4430 oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Śrem: Obsługa prawna Jednostki Wojskowej Nr 4430 oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
Numer ogłoszenia: 149262 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdow.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Jednostki Wojskowej Nr 4430 oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa prawna Jednostki Wojskowej 4430 w Śremie oraz jednostek wojskowych pozostających na jej zaopatrzeniu tj.: a) Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych Warszawa b) Jednostka Wojskowa 3709 Warszawa c) Jednostka Wojskowa 2823 Babki k/Poznania d) Jednostka Wojskowa 4655 Bydgoszcz e) Jednostka Wojskowa 4658 Kraków f) Jednostki Wojskowej 3605 Śrem 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybrane przez siebie zadania. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 4, 4a, 4b, 4c, 4d, 4e stanowiącymi integralną część niniejszej siwz. 3. Wykonawca wykonywać będzie usługi w siedzibie jednostek wojskowych na rzecz której będzie świadczona obsługa prawna. Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia radcy prawnego lub adwokata. Wykonawca oświadcza, że z tytułu wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania jakiejkolwiek części niniejszego zamówienia podwykonawcom z wyłączeniem zastępstwa procesowego - substytucji. Wykonawca zobowiązuje się wystawiać oddzielne faktury VAT za okresy miesięczne świadczenia obsługi prawnej. Wykonawca oświadcza, iż posiada biegłą znajomość obowiązujących przepisów prawnych związanych z działalnością Zamawiającego, w tym w szczególności przepisów dotyczących obronności, służby wojskowej, ochrony informacji niejawnych, ustaw o finansach publicznych i odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i prawa zamówień publicznych. W przypadku nie przyznania JW. 4430 środków finansowych na 2012 r. umowa może zostać rozwiązana z jednomiesięcznym wypowiedzeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie o wpisie na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych (art. 23 ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych - tekst. jedn. Dz.U z 2010r. Nr 10 poz. 65 z późn. zm.) lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej. (art. 65 ustawy z dnia 26 maja 1982r. prawo o adwokaturze - tekst jedn. Dz.U. z 2009r. Nr 146, poz.1188 z późn.zm.) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje obsługę prawną w dowolnej formie podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności jednostek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje dla każdego z zadań co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata (tzn są wpisani na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej) i która prowadziła obsługę prawną wykonując zawód radcy prawnego lub adwokata w dowolnej formie przez okres co najmniej ostatnich 3 lat, oraz dysponującą świadectwem bezpieczeństwa przemysłowego w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228) lub w przypadku osób wykonujących działalność jednoosobowo i osobiście dysponującą poświadczeniem bezpieczeństwa do poziomu TAJNE (dla CWT SP- zadanie nr 2), tylko dla jednej osoby, dla pozostałych o ile będą wymienione dla zadania nr 2 POUFNE, oraz poświadczeniem bezpieczeństwa do poziomu POUFNE dla pozostałych zadań, wraz z zaświadczeniami stwierdzającymi odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kopie świadectw bezpieczeństwa przemysłowego lub w przypadku osób wykonujących działalność jednoosobowo i osobiście kopie poświadczenia bezpieczeństwa do poziomu TAJNE (dla CWT SP - zadanie nr 2), tylko dla jednej osoby, dla pozostałych o ile będą wymienione dla zadania nr 2 POUFNE oraz poświadczeń bezpieczeństwa do poziomu POUFNE dla pozostałych zadań, wraz z zaświadczeniami stwierdzającymi odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek od towarów i usług VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. b) w zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 7 do siwz. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wskazanej w ofercie osobie wykonywanie czynności wynikających z zawartej umowy lub nastąpiła utrata uprawnień do wykonywania takich czynności, czego strony nie mogły przewidzieć przed podpisaniem umowy. W powyższym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną, nie wymienioną w ofercie osobę zdolną wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia, o kwalifikacjach i doświadczeniu wynikających z siwz. Zmiana ta musi być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Świadczenia usług prawniczych w zakresie obsługi prawnej JW. 4430 w Śremie, JW. 3605 w Śremie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług prawniczych w zakresie obsługi prawnej JW. 4430 w Śremie, JW. 3605 w Śremie, polegających w szczególności na a) Udzielanie porad i konsultacji oraz składanie pisemnych wyjaśnień w zakresie stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych i innych ustaw oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw. b) Stałe opiniowanie projektów umów, ofert, porozumień, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego oraz interpretowanie tych opracowań. c) Występowanie przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego. Sporządzanie apelacji i skarg kasacyjnych. d) Występowanie w postępowaniu sądowo - administracyjnym przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, Krajową Izbą Odwoławczą przy Urzędzie Zamówień Publicznych oraz sporządzanie skarg i skarg kasacyjnych. e) Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy, ustawy Prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności statutowej Zamawiającego. f) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. g) Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. h) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy oraz pracowników wojska. i) Opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. j) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. k) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych. l) Obsługa prawna wykonywana będzie w wymiarze dla - JW. 4430- 4 godzin tygodniowo dwa razy w tygodniu wtorki w godz. 11:00-13:00, czwartki w godz. 10:00 - 12:00. - JW. 3605 ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, bud. Nr , pok. Nr w godz. 8:00 - 10:00 w każdy czwartek. m) Obsługa prawna wykonywana będzie w siedzibie Jednostek, a także przy użyciu przez Strony środków komunikacji (telefon, faks, e-mail) z tym zastrzeżeniem, że informacje tą drogą przekazywane nie mogą mieć charakteru informacji niejawnych, w rozumieniu odrębnych przepisów prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Świadczenie usług prawniczych w zakresie obsługi prawnej Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług prawniczych w zakresie obsługi prawnej Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych w Warszawie polegającej w szczególności na: a) Udzielanie porad prawnych oraz składanie pisemnych wyjaśnień. b) Stałe opiniowanie projektów umów, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych ( wydawanych przez Komendanta CWT SP w pierwszej i drugiej instancji decyzji z zakresu pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie oraz interpretowanie tych opracowań. c) Stały nadzór nad procedurami zawierania umów przez CWT SP. d) Występowanie przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego CWT SP, sporządzanie apelacji i skarg kasacyjnych e) Występowanie w postępowaniu sądowo - administracyjnym, przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, sporządzanie skarg i skarg kasacyjnych f) Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy, i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności CWT SP. g) Opiniowanie projektów umów, ofert i porozumień. h) Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym sporządzaniem projektów i umów zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami danego postępowania. i) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej j) Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. k) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy i pracowników wojska. l) Sprawowanie nadzoru nad opracowaniem dokumentacji do udzielania ulg w opłatach należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. ł) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. m) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych oraz opiniowanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych przez Komendanta CWT SP w I i II instancji oraz kompetencyjnych. n) Obsługa prawna jest prowadzona w: - siedzibie CWT SP przy ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa bud. Nr pok. Nr w godz 10:00 - 12:00 dwa razy w tygodniu (wtorki i czwartki). o) Obsługa prawna dla CWT SP wykonywana będzie w wymiarze 4 godzin tygodniowo w siedzibie Jednostki, a także przy użyciu przez Strony środków komunikacji (telefon, faks, e-mail) z tym zastrzeżeniem, że informacje tą drogą przekazywane nie mogą mieć charakteru informacji niejawnych, w rozumieniu odrębnych przepisów prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Świadczenie usług prawniczych w zakresie obsługi prawnej JW. 2823 Babki k/Poznania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług prawniczych w zakresie obsługi prawnej JW. 2823 Babki k/Poznania polegających w szczególności na: a) Udzielanie porad prawnych oraz składanie pisemnych wyjaśnień. b) Stałe opiniowanie projektów umów, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie oraz interpretowanie tych opracowań. c) Stały nadzór nad procedurami zawierania umów przez w/w jednostkę wojskową. d) Występowanie przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym i w ramach zastępstwa prawnego i procesowego ww. jednostki wojskowej w ramach ustalonego wynagrodzenia, sporządzanie apelacji i skarg kasacyjnych e) Występowanie w postępowaniu sądowo- administracyjnym, przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, sporządzanie skarg i skarg kasacyjnych f) Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy, ustawy Prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności ww. jednostki wojskowej. g) Opiniowanie projektów umów, ofert i porozumień. h) Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym sporządzaniem projektów i umów zgodnie z obowiązującymi przepisami I wymogami danego postępowania. i) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. j) Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. k) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy i pracowników wojska. l) Sprawowanie nadzoru nad opracowaniem dokumentacji do udzielania ulg w opłatach należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. ł) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. m) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych oraz opiniowanie projektów decyzji administracyjnych oraz kompetencyjnych. n) Obsługa prawna jest prowadzona w JW. 2823 Babki k/Poznania ul. Babicka 1 61-716 Poznań, bud Nr 4, pok. Nr 12 w każdy wtorek w godz. 8:00-10:00. o) Obsługa prawna dla ww. jednostki wojskowej wykonywana będzie w siedzibie Jednostki, a także przy użyciu przez Strony środków komunikacji (telefon, faks, e-mail) z tym zastrzeżeniem, że informacje tą drogą przekazywane nie mogą mieć charakteru informacji niejawnych, w rozumieniu odrębnych przepisów prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Świadczenie usług prawniczych w zakresie obsługi, w JW. 4655 Bydgoszcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług prawniczych w zakresie obsługi, w JW. 4655 Bydgoszcz, polegających w szczególności na: a) Udzielanie porad prawnych oraz składanie pisemnych wyjaśnień. b) Stałe opiniowanie projektów umów, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie oraz interpretowanie tych opracowań. c) Stały nadzór nad procedurami zawierania umów przez w/w jednostkę wojskową. d) Występowanie przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym i w ramach zastępstwa prawnego i procesowego ww. jednostki wojskowej w ramach ustalonego wynagrodzenia, sporządzanie apelacji i skarg kasacyjnych e) Występowanie w postępowaniu sądowo- administracyjnym, przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, sporządzanie skarg i skarg kasacyjnych f) Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy, ustawy Prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności ww. jednostki wojskowej. g) Opiniowanie projektów umów, ofert i porozumień. h) Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym sporządzaniem projektów i umów zgodnie z obowiązującymi przepisami I wymogami danego postępowania. i) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. j) Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. k) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy i pracowników wojska. l) Sprawowanie nadzoru nad opracowaniem dokumentacji do udzielania ulg w opłatach należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. ł) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. m) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych oraz opiniowanie projektów decyzji administracyjnych oraz kompetencyjnych. n) Obsługa prawna jest prowadzona w JW. 4655 ul. Szubińska 105, 85-915 Bydgoszcz, bud Nr 3, pok. Nr 16 w godz. 8:00-10:00 w każdy czwartek. o) Obsługa prawna dla ww. jednostki wojskowej wykonywana będzie w siedzibie Jednostki a także przy użyciu przez Strony środków komunikacji (telefon, faks, e-mail) z tym zastrzeżeniem, że informacje tą drogą przekazywane nie mogą mieć charakteru informacji niejawnych, w rozumieniu odrębnych przepisów prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Świadczenie usług prawniczych w zakresie obsługi JW. 4658 Kraków,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług prawniczych w zakresie obsługi JW. 4658 Kraków, polegających w szczególności na: a) Udzielanie porad prawnych oraz składanie pisemnych wyjaśnień. b) Stałe opiniowanie projektów umów, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie oraz interpretowanie tych opracowań. c) Stały nadzór nad procedurami zawierania umów przez w/w jednostkę wojskową. d) Występowanie przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym i w ramach zastępstwa prawnego i procesowego ww. jednostki wojskowej w ramach ustalonego wynagrodzenia, sporządzanie apelacji i skarg kasacyjnych e) Występowanie w postępowaniu sądowo- administracyjnym, przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, sporządzanie skarg i skarg kasacyjnych f) Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy, ustawy Prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności ww. jednostki wojskowej. g) Opiniowanie projektów umów, ofert i porozumień. h) Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym sporządzaniem projektów i umów zgodnie z obowiązującymi przepisami I wymogami danego postępowania. i) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. j) Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. k) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy i pracowników wojska. l) Sprawowanie nadzoru nad opracowaniem dokumentacji do udzielania ulg w opłatach należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. ł) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. m) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych oraz opiniowanie projektów decyzji administracyjnych oraz kompetencyjnych. n) Obsługa prawna jest prowadzona w siedzibach ww. jednostce wojskowej: JW. 4658 Kraków-Balice, 30-901 Kraków 50, bud Nr 160, pok. Nr 103 w godz. 9:00-11:00 w każdy piątek. o) Obsługa prawna dla ww. jednostki wojskowej wykonywana będzie w siedzibie Jednostki a także przy użyciu przez Strony środków komunikacji (telefon, faks, e-mail) z tym zastrzeżeniem, że informacje tą drogą przekazywane nie mogą mieć charakteru informacji niejawnych, w rozumieniu odrębnych przepisów prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Świadczenie usług prawniczych w zakresie obsługi prawnej JW. 3709 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług prawniczych w zakresie obsługi prawnej JW. 3709 w Warszawie, polegających w szczególności na: a) Udzielanie porad prawnych oraz składanie pisemnych wyjaśnień. b) Stałe opiniowanie projektów umów, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie oraz interpretowanie tych opracowań. c) Stały nadzór nad procedurami zawierania umów przez w/w jednostki wojskowe. d) Występowanie przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym i w ramach zastępstwa prawnego i procesowego ww. jednostki wojskowej. w ramach ustalonego wynagrodzenia, sporządzanie apelacji i skarg kasacyjnych e) Występowanie w postępowaniu sądowo- administracyjnym, przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, sporządzanie skarg i skarg kasacyjnych. f) Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy, ustawy Prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności ww. jednostki wojskowej. g) Opiniowanie projektów umów, ofert i porozumień. h) Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym sporządzaniem projektów i umów zgodnie z obowiązującymi przepisami I wymogami danego postępowania. i) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. j) Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. k) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy i pracowników wojska. l) Sprawowanie nadzoru nad opracowaniem dokumentacji do udzielania ulg w opłatach należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. ł) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. m) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych oraz opiniowanie projektów decyzji administracyjnych oraz kompetencyjnych. n) Obsługa prawna jest prowadzona w siedzibach ww. jednostce wojskowej: - JW. 3709 przy ul. Leśnej w Warszawie, bud. Nr1, pok. Nr 110 a, w godz. 11:00-13:00 jeden raz w tygodniu w każdą środę. o) Obsługa prawna dla ww. jednostki wojskowej wykonywana będzie w siedzibie Jednostki a także przy użyciu przez Strony środków komunikacji (telefon, faks, e-mail) z tym zastrzeżeniem, że informacje tą drogą przekazywane nie mogą mieć charakteru informacji niejawnych, w rozumieniu odrębnych przepisów prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.