To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-07
Warszawa: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Kancelarii Prezydenta RP oraz Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 1493 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253021 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Kancelarii Prezydenta RP oraz Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Kancelarii Prezydenta RP oraz Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP w zakresie odbierania i nadawania przesyłek pocztowych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, przyjmowania, przemieszczania, doręczania oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres usług: 1. W zakres usług świadczonych przez Wykonawcę w szczególności wchodzi przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie: a) w obrocie krajowym: przesyłek listowych nierejestrowanych ekonomicznych, przesyłek listowych nierejestrowanych priorytetowych, przesyłek listowych poleconych ekonomicznych, przesyłek listowych poleconych priorytetowych, przesyłek listowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), przesyłek listowych rejestrowanych priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), paczek pocztowych ekonomicznych, paczek pocztowych priorytetowych, przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością b) w obrocie zagranicznym - przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek listowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru, przesyłek listowych priorytetowych, przesyłek listowych ekonomicznych, paczek pocztowych priorytetowych, paczek pocztowych ekonomicznych, przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością. 2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek wykonywane będzie zgodnie z przepisami: a) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), b) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1468), c) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545), d) międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 8 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 206, poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej Światowy Związek Pocztowy (Dz. U. z 2007 r. Nr 108 poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych Światowy Związek Pocztowy (Dz. U. z 2007 r. Nr 108 poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym. 3. Zamawiający wymaga aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdej wskazanej przez Zamawiającego miejscowości w Polsce, w krajach Unii Europejskiej oraz na świecie. 4. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie comiesięcznych faktur oraz za pomocą maszyny do frankowania. 5. Wszelkie druki potwierdzające nadanie i odbiór przesyłki muszą być zapewnione nieodpłatnie przez Wykonawcę 6. Ilości nadawanych przesyłek będą zależały od potrzeb Zamawiającego w ciągu roku oraz rozliczane wg cen jednostkowych podanych w ofercie. 7. W przypadku gdy Wykonawca świadczy usługi pocztowe również w oparciu o swoje wewnętrzne regulaminy, Zamawiający przyjmie je w takim zakresie, w jakim nie będą sprzeczne z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 8. Nadawane przez Zamawiającego przesyłki, określone w Załączniku nr 10 do SIWZ, będą odbierane przez adresatów we właściwie oznaczonych jednostkach Wykonawcy zlokalizowanych w każdej gminie w kraju. 9. Każda jednostka Wykonawcy o której mowa w pkt 5.2.8 musi spełniać warunki: a) być czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 7:00-17:00, b) być oznakowana w sposób widoczny szyldem z nazwą bądź logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy, c) gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy. 10. Przynajmniej jedna jednostka Wykonawcy świadcząca usługi w zakresie przyjmowana przesyłek, powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Wiejska 10) i czynna w dni robocze w godzinach od 07.00 do 24.00. 11. Do obsługi Zamawiającego oraz Kancelarii Prezydenta RP zostanie wyznaczona przez Wykonawcę jednostka świadczące usługi w zakresie przyjmowania przesyłek, zwrotu przesyłek poleconych i zwrotu paczek pocztowych do Zamawiającego oraz Kancelarii Prezydenta RP w odległości nie większej niż 2 km od siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Wiejska 10). Jednostka taka powinna być oznakowana w sposób widoczny szyldem z nazwą bądź logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy oraz gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy. 12. Usługi świadczone przez Wykonawcę, a w szczególności dotyczące przyjmowania przesyłek poleconych z potwierdzeniem odbioru powinny spełniać warunki skutecznego i prawidłowego doręczenia zgodnie z kodeksem postępowania cywilnego, kodeksem postępowania karnego i kodeksem postępowania administracyjnego (zwłaszcza art. 44) oraz spełniać warunek skutecznego doręczenia w postępowaniu prowadzonym przez sądy administracyjne 5.3 Miejsce dostarczania i odbioru przesyłek: Odbiór przesyłek dokonywany będzie z Kancelarii Głównej Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP przy ul. Wiejskiej 10 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godzinach między 14:00 - 15:00. Przesyłki adresowane na: a) Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00-325 Warszawa, b) Rezydencję Prezydenta RP Belweder, ul. Belwederska 56, 00-594 Warszawa, c) Archiwum Prezydenta RP, ul. Augustówka 6, 02-981 Warszawa będą dostarczane do siedziby Zamawiającego - ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 295344,25
Oferta z najniższą ceną: 295344,25 / Oferta z najwyższą ceną: 295344,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Jana Pawła II 36 m 111, część nr 2: Kredytowa 2 m 46
- Zakup usług szycia odzieży służbowej dla uprawnionych pracowników MSZ i mundurów SOiK
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Sukcesywne prowadzenie zajęć rekreacji ruchowej w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- Świadczenie usług konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej, tryskaczowej, gazowej i centralnego ogrzewania (kotłów gazowych) w 35 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Warszawie
- Projekt i wymiana instalacji wodociągowej (....) w budynku mieszkalnym położonym w Pruszkowie przy al. Wojska Polskiego 40 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Korzenna w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
- Usługi pocztowe w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.