Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-19
Wrocław: WYBÓR WYKONAWCY USŁUG RESTAURACYJNYCH NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 1 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 149418 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 , ul. Zemska 16C, 54-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 782 75 20, faks 0-71 782 75 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp113.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR WYKONAWCY USŁUG RESTAURACYJNYCH NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 1 WE WROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Organizacja usługi kompleksowego żywienia zbiorowego w Przedszkolu nr 133 z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Zemskiej 16 B, stanowiącym część Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 we Wrocławiu, polegającej na przygotowaniu i dostawie 3 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, obiad), w szklanych naczyniach własnych Zamawiającego, dla średnio 100 dzieci dziennie, zapisanych do przedszkola na rok szkolny 2015/2016 - wg wskazówek zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ - wiek uczniów od 3 do 5 lat.
2) Organizacja usługi żywienia zbiorowego uczniów w Szkole Podstawowej nr 113, stanowiącej część Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Zemskiej 16 C, polegającej na przygotowaniu i dostawie 1 posiłku dziennie (obiad dwudaniowy: zupa i drugie danie + kompot + deser lub owoc) w szklanych naczyniach własnych Wykonawcy, dla średnio 650 dzieci dziennie, zapisanych do szkoły na rok szkolny 2015/2016 - wg wskazówek zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ - wiek uczniów od 5 do 13 lat..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali należycie lub wykonują:
- przez okres przynajmniej 11 miesięcy co najmniej 2 usługi związane z przygotowywaniem, dostarczaniem i wydawaniem całodziennego wyżywienia dla min. 100 dzieci przedszkolnych (w ramach pojedynczego zamówienia) - wiek dzieci od 3 do 5 lat.
- przez okres przynajmniej 9 miesięcy, co najmniej 2 usługi związane z przygotowywaniem, dostarczaniem i wydawaniem całodziennego wyżywienia dla min. 300 dzieci szkolnych (w ramach pojedynczego zamówienia) - wiek dzieci od 5 do 13 lat.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY - załącznik nr 2 do SIWZ.
Pełnomocnictwa do podpisania oferty i/lub umowy na wykonanie zamówienia publicznego o ile podpisywane będą one przez osoby nie wymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do punktacji za kryterium oceny- Doświadczenie wykonawcy - Załącznik nr 8 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana stawki za świadczone usługi restauracyjne - w przypadku niezależnej od obu stron umowy, zmiany zasad naliczania wynagrodzenia za świadczone usługi, ustalonych przez właściwe organy administracji państwowej lub samorządowej - w tym zmiany stawek obciążeń podatkowych - nie dotyczy to sytuacji braku środków płatniczych lub zmiany ekonomicznych podstaw kalkulacji ceny leżących po stronie Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp113.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1, ul. ZEMSKA 16 C, 54-438 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 09:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1, ul. ZEMSKA 16 C, 54-438 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla WOMP Wrocław (14 zadań)
- Opracowanie dokumentacji kosztorysowej oraz OPZ dla zadania inwestycyjnego p.n.: "Nadbudowa budynku na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu" - Etap V
- Przebudowa i remont bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 3 przy ul. Bobrzej 27 we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z organizacją wieczornego przyjęcia typu Business Mixer w Berlinie w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu G.261.2.2025
- usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
- Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków - na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Choszcznie
- "Przygotowanie i dostawa gorących posiłków do Żłobka Samorządowego w Wiśniowej, Przedszkola Samorządowego w Wiśniowej oraz dla uczniów szkół z terenu Gminy Wiśniowa w roku szkolnym 2025/2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.