Og³oszenie z dnia 2025-03-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Bia³obiel
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA W BIA£OBIELI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001244655
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: SZKOLNA 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³obiel
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-29) 760 69 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spbialobiel@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spbialobiel.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Bia³obiel
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a56de614-3716-4f00-935e-101f9688057f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00135180
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00101097/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Bia³obiel
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej, która dostêpna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lelis. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musz± zapisaæ siê do grup wykonawców na platformie zakupowej. W tym celu nale¿y odwiedziæ zak³adkê "Zostañ wykonawc±", zaznaczyæ kategoriê oraz zostawiæ adres e-mail.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zamawiaj±cy przekazuje dane do postêpowania jako za³±cznik nr 12 do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ na platformie zakupowej, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Zostañ wykonawc±” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/ wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem platformy zakupowej. Za po¶rednictwem platformy zakupowej odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. W przypadku za³±czników, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ
opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego tupu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê ID postêpowania. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie zakupowej. Wykonawca sk³ada ofertê po po¶rednictwem platformy zakupowej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej w Bia³obieli, Bia³obiel ul. Szkolna 1, 07-402 Lelis, spbialobiel@vp.pl
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem: sekretariat@spprzedmiescie.edu.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia).
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników).
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepis RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wzniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPB.02.26.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na ¶wiadczeniu us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Bia³obiel.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug cateringowych na rzecz Zamawiaj±cego – us³uga przygotowywania i dostarczania posi³ków dla dzieci w wieku 3 - 5 lat oraz uczniów 6-14 lat uczêszczaj±cych do Punktu Przedszkolnego oraz Szko³y Podstawowej w Bia³obieli, ul. Szkolna 1, 07-402 Lelis.
2) Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa w Bia³obieli, ul. Szkolna 1, 07-402 Lelis.
3) Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci z nastêpuj±cych wzglêdów:
a) przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ug funkcjonalnie ze sob± zwi±zanych. Rozdzielenie grozi³oby niedaj±cymi siê wyeliminowaæ problemami organizacyjnymi zwi±zanymi z odpowiedzialno¶ci± za poszczególne elementy us³ug wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców,
b) przy tego typu us³ugach wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców opó¼nienie jednego z
Wykonawców wp³ynê³oby negatywnie na terminowo¶æ wykonania innych elementów us³ugi – zale¿nych od terminowego wykonania us³ug przez innego Wykonawcê.
Reasumuj±c: Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci ze wzglêdu na to, ¿e podzia³ taki grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podzia³u zamówienia podyktowane by³o zatem wzglêdami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.
4) Us³uga winna byæ realizowana sukcesywnie.
5) Wykonawca bêdzie dostarcza³ posi³ki w poszczególnych dniach ¿ywienia:
- Dla dzieci uczêszczaj±cych do przedszkola samorz±dowego w budynku przedszkola od dnia 01.04.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. z wyj±tkiem miesi±ca sierpnia, podczas którego trwa przerwa wakacyjna. - Dla uczniów szko³y podstawowej w budynku szko³y podstawowej od dnia 01.04.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. z wyj±tkiem przerwy wakacyjnej.
6) Dzienne szacowne zapotrzebowanie na posi³ki przedstawia siê nastêpuj±co:
- Dla dzieci przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posi³ków dziennie tj. ¶niadanie, II ¶niadanie, obiad dwudaniowy (zupa, drugie danie) i podwieczorek dla grupy maksymalnie 38 dzieci w wieku 3, 4 i 5 lat. Posi³ki bêd± dostarczane we wszystkie dni robocze tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajêæ w przedszkolu, o których Wykonawca zostanie powiadomiony w terminie minimum 7 dni z wyj±tkiem sytuacji wyj±tkowych – udokumentowanych przez Zamawiaj±cego np. konieczno¶æ czasowego zamkniêcia przedszkola przez s³u¿by sanitarne, czy spowodowanego sytuacjami niezale¿nymi od Zamawiaj±cego. - Dla uczniów przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie jednego posi³ku dziennie tj. zupa lub zupa i drugie danie dla grupy maksymalnie 49 uczniów w wieku 6-14 lat.
- Wielko¶æ dostaw ma charakter szacunkowy, w zale¿no¶ci od frekwencji dzieci/uczniów lub zmiany deklaracji rodziców zg³aszaj±cych chêæ ¿ywienia dzieci/uczniów, mo¿e ulec zmniejszeniu b±d¼ zwiêkszeniu oraz nie mo¿e stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ.
- Rozliczenia finansowe Wykonawcy us³ugi z Zamawiaj±cym odbywaæ siê bêdzie na podstawie faktycznie dostarczonych posi³ków i ceny brutto jednodniowego posi³ku dla jednego dziecka/ucznia. O liczbie wydawanych posi³ków w danym dniu Wykonawca informowany bêdzie w poprzedzaj±cy dzieñ do godziny 15:00. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczaæ bêdzie okre¶lon± liczbê posi³ków.
7) Godziny dowozu posi³ków:
1) Dla dzieci z Punktu Przedszkolnego posi³ki bêd± dostarczane 2 razy dziennie w godzinach 8:15 – 8:30 ¶niadanie, II ¶niadanie oraz 11:15- 11.45 obiad i podwieczorek.
2) Dla uczniów posi³ki bêd± dostarczane 1 raz dziennie do godziny 10:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga kryterium 60%
Do¶wiadczenie i referencje - waga kryterium 20%
Odleg³o¶æ dowozu posi³ków w km z miejsca ich przygotowania do siedziby Zamawiaj±cego - waga kryterium 20%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie i referencje
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ dowozu posi³ków w km z miejsca ich przygotowania do siedziby Zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿: 150.000,00 z³ (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100)
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿±:
a) wykonanie co najmniej 3 us³ug polegaj±cych na przygotowaniu posi³ków dla szkó³ lub przedszkoli o warto¶ci minimum 150 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100), wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czyæ dowody, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane. Dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy,
b) o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji osoby odpowiedzialne za ¶wiadczenie us³ugi, w tym: - szef kuchni, - dietetyk /technolog ¿ywienia, - personel pomocniczy.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Ocena spe³niania warunków zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia/ nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniach i dokumentach z³o¿onych przez Wykonawcê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2, za³±cznikiem nr 3 i za³±cznikiem nr 8 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ,
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê/ sum± gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 150.000,00 z³,
4) Wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje, b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich trzech miesiêcy – za³±cznik nr 5 do SWZ.
5) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci: szef kuchni, dietetyk/ technolog ¿ywienia, personel pomocniczy wraz z informacjami ma temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ.
6) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w rozdziale IX ust. 1 SWZ – za³±cznik nr 9 do SWZ.
7) Wykonawca przedstawia równie¿ podmiotowe ¶rodki dowodowe, okre¶lone w Rozdziale X SWZ ust. 4 pkt 1,2,3 dotycz±ce podmiotów trzecich, na potwierdzenie, ¿e nie zachodz± wobec nich podstawy wykluczenia z postêpowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik nr 10 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, zobowi±zani s± dostarczyæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± ich wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 11 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 438 oraz art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 11 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI BIA£OBIEL
wiêcej: przetargi BIA£OBIEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej podczas konferencji
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug dostarczania i podawania posi³ków (us³uga typu catering) w Europejskim Centrum Edukacji Geologicznej Uniwersytetu Warszawskiego (zwanym dalej ECEG) w Korzecku)" - 2 czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ugi gastronomicznej w zakresie ca³odziennego wy¿ywienia osób zatrzymanych i osadzonych w PdOZ w jednostkach terenowych Policji województwa zachodniopomorskiego.
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTAWÊ CA£ODZIENNEGO WY¯YWIENIA DLA PACJENTÓW PRZEBYWAJ¡CYCH NA ODDZIALE LECZENIA UZALE¯NIEÑ W SP ZOZ CENTRUM LECZENIA UZALE¯NIEÑ W RZESZOWIE
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Przedszkola Samorz±dowego w msc. £êg Przedmiejski
- "Przygotowanie i dostawa gor±cych posi³ków jednodaniowych dla uczniów Szkó³ Podstawowych"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.