Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-24
Puławy: Budowa budynku socjalnego nr 4 w osiedlu Wólka Profecka w Puławach
Numer ogłoszenia: 149509 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863063, fax 081 8868140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - Spółka Gminy Miasto Puławy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku socjalnego nr 4 w osiedlu Wólka Profecka w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 35 lokalach mieszkalnych oraz kotłowni lokalnej centralnego ogrzewania usytuowanej na parterze budynku 2 kondygnacyjnego nie podpiwniczonego z poddaszem użytkowym o powierzchni użytkowej mieszkań 993,60 m2 o kubaturze 5032,30 m3 i powierzchni zabudowy 571,60 m2 wraz z wykonaniem sieci i przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, oświetlenia zewnętrznego oraz dojść do budynku i ukrztałtowaniu terenu. Budynek zaprojektowany jest w technologii Blok Żerański ze ścianą osłonową z gazobetonu ocieplonego styropianem i wyposażony jest w isnstalacje elektryczną, c.o., wodną i kanalizacyjną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1) Wadium należy wnieść lub wpłacić do dnia 17.09.2007 r. do godz. 10.45 w wysokości 40 000,00 zł. 2) wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. W sytuacji gdyby doszło do przedłużenia okresu związania ofertą wadium również winno być przedłużone o odpowiedni okres. Może to mieć miejsce na skutek prośby Zamawiającego skierowanej do Wykonawców przed upływem terminu związania z ofertami. 3) Wadium może być wniesione w jednej z form : a) pieniężnej wpłaconej na rachunek na konto Zamawiającego w banku PEKAO SA o/Puławy Nr 81 1240 2412 1111 0000 3610 7100, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (poręczeniem pieniężnym) , c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polecenia przelewu. Wniesione wadium w pieniądzu bedzie skuteczne jezeli w podanym terminie znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał dokumentu. 5) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli : a) upłynął termin związania z ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek pisemny Wykonawcy : a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania , c) którego oferta została odrzucona, 7) Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców , którym zwrócono wadium na podstawue pkt. 7 ust. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniona zostanie czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawijącego. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetakmi wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiajacy zatrzymuje wadium wraz z odestakmi, jezeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia może ubiegać sie Wykonawca, który spełnia wymagania wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj; 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie wykonawsta robót budowlanych objetych zamówieniem, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) dysponuje odpowiednio wykwalfikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności kierownik budowy posiadajacy uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej oraz kierownicy robót w branży sanitarnej, elektrycznej w zakresie instalacji i robót sieciowych, b) posiada w pełni sprawne jednostki sprzętowe i urządzenia umożliwiające realizację zamówienia, c) wykonał w ciągu ostatnich 5-ciu lat co najmniej 2 inwestycje podobne do przedmiotu zamówienia tj. dwa budynki wielorodzinne o powierzchni użytkowej co najmniej 700 m2 każdy, wraz z przyłączmi i wartości porównawczej z wartością oferowanych robót; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) roczna sprzedaz usług budowlanych wykonawcy wynosi co najmniej 5 000 000 zł., b) dostępność środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy potwierdzona przez bank wynosi co najmniej 500 000 zł., c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł., 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania , 5) udziela na wykonanie zamówienia gwarancji tj. stolarka okienna - 5 lat, stolarka drzwiowa - 2 lata, roboty dekarskie - 10 lat; 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repzenetowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.; 3. W przypadku powierzenia części robót podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać zakres zamówienia, który będzie zlecony podwykonawcom. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oceniając zdolność do wykonania zamówienia Zamawiający bierze pod uwagę cechy podmiotowe Wykonawcy. Zamawiąjący bada, czy nie podlega on wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie przesłanek formalno - prawnych opisanych w pkt. VIII ust. 1,2,3 SIWZ, czy też podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek merytorycznych opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 jako podmiot niezdolny do wykonania tego zmaówienia. 6. Zamawiajacy zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , podając uzsadnienie faktyczne i prawne. 7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje sie za odrzuconą. Wykonawca musi spłeniać pozostałe warunku i wymogi zawarte w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony druk oferty; 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz wspólników lub partnerów. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wczesniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie własciwego Oddziału Zakładu Ubezpieczń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zalełych platności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciciwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 500 000 zł. wystawioną nie wczesniej niż 3 m-ce przed upływem terminu skadania ofert. 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 zł. 9)Dowód wniesienia wadium 10) Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat - zgodnie z załączonym formularzem , dotyczących wykonania budynków mieszkalnych z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartość oraz daty i miejsca wykonania - oraz załączenie dokumentów, że roboty zostały wykonane z należytą starannością 11) Wykaz osób i podmiotów z uwzględnieniem kierownictwa robót - zgodnie z załączonym formularzem do SIWZ, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu nalezy dołączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz zaświadczenia o wpisie na listę człnków właściwej izby samorządu zawodowego. 12) Wykaz podwykonawców z powierzonym zakresem robót. 13) Informacja na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 14) Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia . Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów o niewłaściciwej formie spowduje wykluczenie wykonawcy. Pozostałe dokumenty które należy dołaczyć do oferty to : 15) Wykaz stawek kalkulacyjnych do robót dodatkowych i zamiennych - zgodnie z formularzem 16) Wypełniony formularz cenowy określający cenę oferty łącznie z wypełnionymi kosztorysami ofertowymi stanowiącycmi załącznik do formularza cenowego i kosztorysami szczegółowymi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach, 24-100 Puławy ul. Dęblińska 2 pok. 214 II pietro.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puawach, ul. Dęblińska 2 24-100 Puławy sekretariat Spółki - pokój 115 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w Sali Rysunku pałacu ks. Czartoryskich w Puławach - etap II
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 2 części zamówienia
- Świadczenie usług pralniczych dla Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
- "Odnowa oznakowania poziomego na drogach i parkingach gminy Miasto Puławy w 2025 r.".
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA ZWIERZĘTARNI
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.