eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa specjalistycznego oprogramowania dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, na potrzeby realizacji projektu pn. Innowacyjne strategie dla odzysku wysokowartościowych materiałów z odpadów budowlanych i rozbiórkowych IRCOW.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Katowice: Dostawa specjalistycznego oprogramowania dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, na potrzeby realizacji projektu pn. Innowacyjne strategie dla odzysku wysokowartościowych materiałów z odpadów budowlanych i rozbiórkowych IRCOW.
Numer ogłoszenia: 149584 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych , ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2546031 w. 249, 2504164, faks 032 2541717.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ietu.katowice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego oprogramowania dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, na potrzeby realizacji projektu pn. Innowacyjne strategie dla odzysku wysokowartościowych materiałów z odpadów budowlanych i rozbiórkowych IRCOW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostarczenie specjalistycznego oprogramowania. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na części, zgodnie ze Specyfikacją techniczno-cenową zawierającą szczegółowy wykaz produktów które będą podlegały dostawie, stanowiącą załącznik Nr 1.1. do SIWZ. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części tj. obejmować wszystkie pozycje w ramach poszczególnej części, które Zamawiający umieścił w SIWZ, zgodnie z załącznikiem Nr 1.1. Część I - Dostawa programu: 1.Microsoft SQLSvrStd 2008R2 SNGL OLP NL Acdmc 1Proc lub równoważnego (1 szt.); 2.Microsoft WinSvrStd 2008R2 SNGL OLP NL Acdmc wersja angielska lub równoważnego (1 szt.); 3.Microsoft Visual Studio Ultimate w/MSDN (VSUltwMSDN ALNG LicSAPk OLP NL Acdmc Qlfd) lub równoważnego (1 szt.). Część II - Dostawa: 1.pakietu Adobe CS5 Master Collection Win PL Box licencja edukacyjna lub równoważnego (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1. Specyfikacja techniczno - cenowa. Kody licencji do dostarczanego oprogramowania muszą zapewniać Zamawiającemu nieograniczone czasowo, legalne korzystanie przez Zamawiającego z oprogramowania, którego dotyczą. Nazwy własne, nazwy producentów lub numery katalogowe podane zostały wyłącznie w celu określenia wymaganych funkcjonalności, jakim powinny odpowiadać zamawiane produkty. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki, numeru katalogowego lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustalaniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego do określonego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest wykazać jego równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ poprzez: 1.dołączenie do oferty dokumentów (np. specyfikacji technicznych producenta równoważnego produktu) potwierdzających, że system zapewnia uzyskanie nie gorszych funkcjonalności od określonych w niniejszej SIWZ; 2.dołączenie do oferty warunków licencji oferowanego programu równoważnego, potwierdzających, że warunki te są nie gorsze niż warunki licencji programów wskazanych w SIWZ. 3.zapewnienie przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zastrzeżeniem, że szkolenie to przeprowadzone będzie przez szkoleniowca posiadającego certyfikat producenta oprogramowania, w wymiarze co najmniej 5 dni po 8 godzin szkolenia. Szkolenie przeprowadzone zostanie na koszt Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego i obejmie część teoretyczną i praktyczną obsługi oprogramowania. Uczestnicy szkolenia otrzymają stosowny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. Umiejętności nabyte w trakcie szkolenia muszą gwarantować pracownikowi zamawiającego terminową realizację założonych w harmonogramie projektu zadań. Zaproponowanie produktu o innych cechach niż określone w SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 72.26.80.00-1, 48.32.20.00-1, 48.32.70.00-6, 48.32.80.00-3, 48.98.00.00-1, 48.61.20.00-1, 48.61.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III.4.1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III.4.1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III.4.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III.4.1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III.4.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    warunki licencji oferowanego oprogramowania - w przypadku oferowania oprogramowania równoważnego do określonego w SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana zawartej umowy może nastąpić w następujących okolicznościach: - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, - w przypadku zmian w Ustawie o podatku VAT niniejsza umowa będzie odpowiednio zmieniona w zakresie wynagrodzenia brutto oraz stawki podatku VAT. - w zakresie wersji oferowanego oprogramowania z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku gdy oferowana wersja oprogramowania została wycofana z dystrybucji i zastąpiona nowszą, należącą do tej samej linii produktowej, o pramateriach co najmniej takich jak wersja oferowana lub która została udoskonalona albo dodatkowo wyposażona, za takie samo wynagrodzenie jak określono w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ietu.katowice.pl; http://www.ietu.katowice.pl/Zam_Publ/zp.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków 7. Programu Ramowego UE, w ramach Projektu Nr 265212: Innowacyjne strategie dla odzysku wysokowartościowych materiałów z odpadów budowlanych i rozbiórkowych IRCOW..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa specjalistycznego oprogramowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa programu: 1)Microsoft SQLSvrStd 2008R2 SNGL OLP NL Acdmc 1Proc lub równoważnego (1 szt.), spełniającego co najmniej takie funkcjonalności jakie określono w Specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej załącznik Nr 1.1. do SIWZ; 2)Microsoft WinSvrStd 2008R2 SNGL OLP NL Acdmc wersja angielska lub równoważnego (1 szt.), spełniającego co najmniej takie funkcjonalności jakie określono w Specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej załącznik Nr 1.1. do SIWZ; 3)Microsoft Visual Studio Ultimate w/MSDN (VSUltwMSDN ALNG LicSAPk OLP NL Acdmc Qlfd) lub równoważnego (1 szt.), spełniającego co najmniej takie funkcjonalności jakie określono w Specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej załącznik Nr 1.1. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 72.26.80.00-1, 48.32.20.00-1, 48.32.70.00-6, 48.32.80.00-3, 48.98.00.00-1, 48.61.20.00-1, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa specjalistycznego oprogramowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1)pakietu Adobe CS5 Master Collection Win PL Box licencja edukacyjna lub równoważnego (1 szt.), spełniającego co najmniej takie funkcjonalności jakie określono w Specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej załącznik Nr 1.1. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 72.26.80.00-1, 48.32.20.00-1, 48.32.70.00-6, 48.32.80.00-3, 48.98.00.00-1, 48.61.20.00-1, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.