eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Dostawa ambulansów medycznych typu R/W wraz z wyposażeniem (szt. 2) oraz noszy głównych z transporterem (szt. 2) i krzesełek kardiologicznych (szt. 2) z przeznaczeniem dla Działu Pomocy Doraźnej SP ZZOZ w Płońsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Płońsk: Dostawa ambulansów medycznych typu R/W wraz z wyposażeniem (szt. 2) oraz noszy głównych z transporterem (szt. 2) i krzesełek kardiologicznych (szt. 2) z przeznaczeniem dla Działu Pomocy Doraźnej SP ZZOZ w Płońsku
Numer ogłoszenia: 149702 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764(66), fax 023 6623816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ambulansów medycznych typu R/W wraz z wyposażeniem (szt. 2) oraz noszy głównych z transporterem (szt. 2) i krzesełek kardiologicznych (szt. 2) z przeznaczeniem dla Działu Pomocy Doraźnej SP ZZOZ w Płońsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia przekracza równowartość w złotych kwoty 14 000 euro, jest mniejsza, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ambulansów medycznych typu R/W wraz z wyposażeniem - sztuk 2, noszy głównych z transporterem - sztuk 2 (po 1 szt./samochód), krzesełek kardiologicznych - sztuk 2 (po 1 szt./samochód), z przeznaczeniem dla Działu Pomocy Doraźnej SP ZZOZ w Płońsku o parametrach technicznych zgodnych z określonymi w Załączniku Nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 7 000, 00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych zero groszy)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tzn.: ich działalność umożliwiająca wykonywanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej; W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostaw ambulansów medycznych o wartości minimum 300 000, 00 zł brutto każda (słownie: trzysta tysięcy złotych), odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez co najmniej jeden podmiot lub przez podmioty łącznie. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na jedno i wszystkie zdarzenia OC deliktowe, na sumę ubezpieczenia co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych); Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty złożonej przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania tych warunków, przy czym nie spełnienie warunku, spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Wykonawca składa: a) Oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa: a) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne) (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie, muszą odnosić się do dostaw wymienionych w wykazie i zawierać informacje potwierdzające dane zawarte w wykazie (tzn. przedmiot zamówienia, wartości wykonanych dostaw, daty i miejsca wykonania oraz stwierdzenie, że zamówienie zostało wykonane należycie). 4. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa: a) Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, OC deliktowe na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ważność polisy musi obejmować co najmniej okres związania ofertą. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego, że dostarczony sprzęt jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). 6. Świadectwo dopuszczenia do obrotu wydane przez PZH (lub inny upoważniony organ) na wykładzinę podłogową przedziału medycznego karetki. 7. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązany sporządzić wszystkie dokumenty zgodnie z SIWZ (na wzorach stanowiących załączniki niniejszej specyfikacji) w języku polskim. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Parametry techniczne ambulansu - 20
  • 3. Termin dostawy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09 - 100 Płońsk.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09 - 100 Płońsk, pokój 201, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.