eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oñsk › Przebudowa drogi gminnej nr 300769W w miejscowo¶ci Szymaki, gm. P³oñsk



Og³oszenie z dnia 2024-06-27

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 300769W w miejscowo¶ci Szymaki, gm. P³oñsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OÑSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378031

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Pu³tuska 39

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oñsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 023 662 56 35

1.5.8.) Numer faksu: 023 662 24 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gminaplonsk.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 300769W w miejscowo¶ci Szymaki, gm. P³oñsk

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7505ee3c-3447-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00385091

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00028807/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej nr 300769W w miejscowo¶ci Szymaki, gm. P³oñsk

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem platformy e-Zamawiaj±cy pod adresem: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl.
3.W sytuacjach awaryjnych (np. awaria platformy) przewiduje siê mo¿liwo¶æ komunikacji za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem: zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl. W takim wypadku, ka¿da ze stron na zadanie drugiej potwierdza fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
4.Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zany jest do zapoznania siê z Instrukcj± korzystania z platformy zamieszczon± bezpo¶rednio na platformie.
5.Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej – dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
6.Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1)zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2)Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. 4)Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. 5)Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. 6)Tre¶æ pytañ Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. 7)Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy P³oñsk tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl 8)Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: a)dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES, b)dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 9)Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.: a)Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d)W³±czona obs³uga JavaScript; e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. 10)Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 11)Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina P³oñsk reprezentowana przez Wójta Aleksandra Jaros³awskiego z siedzib± w P³oñsku, ul. Pu³tuska 39, 09 – 100 P³oñsk, dane kontaktowe: tel. 23/662 56 35, fax. 23/662 24 26, adres e-mail: ugplonsk@ugplonsk.pl.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 275 pkt. 1 pzp.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGP.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS ZADANIA
Projektowana nawierzchnia posiada przybli¿ony przebieg istniej±cej jezdni gruntowej wzmocnionej kruszywem naturalnym. Dla poprawienia lokalizacji drogi w pasie drogowym zastosowano punkty kontrolne.
Droga gminna klasy D jednojezdniowa, dwupasowa, przeznaczona do ruchu w obu kierunkach o szeroko¶ci jezdni 5,00 m, pobocza obustronne o szeroko¶ci od 0,50 do 0,75m.
W ci±gu drogi gminnej zaprojektowano próg wyspowy w celu spowolnienia pojazdów.
Zjazdy zwyk³e z kruszywa ³amanego zaprojektowano o szeroko¶ci 6,50 m, na t± szeroko¶æ sk³ada siê jezdnia o szeroko¶ci 5,00 m, oraz obustronne pobocza po 0,75 m, a przeciêcie krawêdzi jezdni i zjazdu skosami 1,5 : 1,5 m.
Zjazdy zwyk³e asfaltowe zaprojektowano o szeroko¶ci 6,50 m, na t±
szeroko¶æ sk³ada siê jezdnia o szeroko¶ci 5,00 m, oraz obustronne pobocza po 0,75 m, a przeciêcie krawêdzi jezdni i zjazdu skosami 1,5 : 1,5 m.
ZAKRES ROBÓT:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne,
- poszerzenie
- podbudowa
- nawierzchnia
- zjazdy asfaltowe
- zjazdy z kruszywa
- pobocze
- odwodnienie
- oznakowanie
- próg zwalniaj±cy
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Wykonawca zapewni kompleksow± obs³ugê geodezyjn± wykonywanych robót przez uprawnione s³u¿by geodezyjne, obejmuj±c± wytyczenie oraz inwentaryzacjê powykonawcz±.
2. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ gwarancji jako¶ci na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materia³y. Termin liczony bêdzie od daty koñcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego.
3. W przypadku rozbie¿no¶ci ilo¶ci materia³ów pomiêdzy dokumentacj± projektow± a przedmiarem, nadrzêdnym dokumentem jest projekt budowlany.
4. Warunki realizacji robót:
a) Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z zapisami SWZ, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedz± i sztuk± budowlan±, przepisami w zakresie bezpieczeñstwa i higieny pracy, przepisami przeciwpo¿arowymi, stosuj±c siê do poleceñ Inspektora nadzoru inwestorskiego.
b) Wykonawca przed wbudowaniem materia³ów (w celu dokonania kontroli) zobowi±zany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów, potwierdzaj±cych parametry tych materia³ów.
c) Wykonawca ma obowi±zek zorganizowaæ i przeprowadziæ roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzaj±cy zagro¿enia dla osób przebywaj±cych na terenie inwestycji, zgodny z za³±czon± informacj± dotycz±c± bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia.
d) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materia³ów w³asnych.
e) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych dostarczy Zamawiaj±cemu:
• uproszczony kosztorys wraz z tabel± warto¶ci elementów scalonych, który bêdzie stanowi³ za³±cznik do umowy,
• do akceptacji harmonogram rzeczowo – finansowy uwzglêdniaj±cy terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który bêdzie stanowi³ za³±cznik do umowy,
• op³acon± polisê ubezpieczeniow± obejmuj±c± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 500 000, 00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych zero groszy).
Ubezpieczeniu winny podlegaæ w szczególno¶ci roboty objête umow±, urz±dzenia oraz wszelkie mienie ruchome zwi±zane bezpo¶rednio z wykonawstwem robót, odpowiedzialno¶æ cywilna za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce pracowników i osób trzecich, a powsta³e w zwi±zku z prowadzonymi robotami, w tym tak¿e ruchem pojazdów mechanicznych. Ubezpieczenie powinno byæ wa¿ne na ca³y okres realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie polisy wystawionej na czas krótszy ni¿ okres realizacji zamówienia, wraz z pisemnym zobowi±zaniem Wykonawcy do utrzymania ci±g³o¶ci ubezpieczenia przez ca³y okres realizacji umowy. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia jest krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotu umowy, przed wyga¶niêciem obowi±zuj±cej polisy Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu aneks do polisy lub inn± polisê zawart± na nie gorszych warunkach w terminie 7 dni przed up³ywem terminu wa¿no¶ci polisy. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu kopii polisy ubezpieczeniowej po¶wiadczonej „Za zgodno¶æ z orygina³em”.
f) Zamawiaj±cy, do u¿ytku w³asnego, zastrzega sobie prawo ¿±dania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawieñ powykonawczych, rzeczowo – finansowych, wymaganych np. przez instytucjê dofinansowuj±c± realizacjê zadania, w tym kosztorysu powykonawczego podpisanego przez Wykonawcê i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdzia³em XVI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ,
2. Spe³niaj± poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej

a) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane, polegaj±ce na przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni bitumicznej w zakresie wymienionym w opisie przedmiotu zamówienia o warto¶ci robót co najmniej 400 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych 00/100) (Za³±cznik Nr 7 do SWZ).

b) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje 1 osob±, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynierii drogowej lub która posiada odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów w innych krajach. Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy (Za³±cznik Nr 8 do SWZ).

Osoba wskazana przez Wykonawcê w wykazie osób musi braæ udzia³ w realizacji zamówienia. Zmiana tej osoby jest mo¿liwa tylko w okoliczno¶ciach i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia winny posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik Nr 6 do SWZ),
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu lub ewidencji.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Za³±cznik Nr 7 do SWZ). Okres wyra¿ony w latach liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez niego czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Za³±cznik Nr 8 do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4. Zasady udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Spó³ki cywilne traktuje siê jako Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê.
2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) W przypadku warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wymaganym do¶wiadczeniem wyka¿e siê jeden z Wykonawców. Do¶wiadczenia Wykonawców nie sumuje siê.
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (Za³±cznik Nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu.
7) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy. Szczegó³owy opis zmian znajduje siê w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-10

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.