Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Lipusz: Organizacja i przeprowadzenie w 2011 roku usług szkoleniowych w ramach projektu WSPÓLNIE ODKRYJEMY TWÓJ WEWNĘTRZNY POTENCJAŁ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 149842 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wybickiego 27, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 58 680 05 92, faks 58 680 05 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ops@lipusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie w 2011 roku usług szkoleniowych w ramach projektu WSPÓLNIE ODKRYJEMY TWÓJ WEWNĘTRZNY POTENCJAŁ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie w 2011 roku usług szkoleniowych w ramach projektu WSPÓLNIE ODKRYJEMY TWÓJ WEWNĘTRZNY POTENCJAŁ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; w przypadku składania oferty wspólnej, w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną; Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 2) odpowiednie pełnomocnictwa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.70
- 2 - jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/lipusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipuszu ul. Wybickiego 27 83-424 Lipusz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipuszu ul. Wybickiego 27 83-424 Lipusz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening umiejętności społecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie grupowych zajęć z zakresu podnoszenia kompetencji społecznych (zwany dalej w tej części (szkoleniem) dla 13 osobowej grupy Beneficjentów Ostatecznych projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał( nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem szkolenia jest przełamanie barier i trudności związanych z udziałem w projekcie, zwiększenie motywacji do poszukiwania pracy) podjęcia dalszej nauki/pozyskania kwalifikacji. Termin szkolenia: I połowa miesiąca lipiec 2011 roku, od poniedziałku do piątku w wymiarze nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych. Ilość osób do przeszkolenia: 13 osób uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Ilość godzin zegarowych szkolenia- 20 godzin) os. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy (lekcjami) (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy dla Zamawiającego do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram warsztatów, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty psychologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie warsztatów psychologicznych w wymiarze 12 godzin (2 dni szkolenia): skierowanych do 9 kobiet (12 h) w zakresie podnoszenia umiejętności społecznych, podniesienia poziomu samooceny i wiary we własne możliwości oraz nauka wizażu i stylizacji (1 dzień: teoria, 2 dzień: zajęcia praktyczne z zakresu autoprezentacji, ćwiczenia wizażu i stylizacji, poprawienia wizerunku) oraz skierowane do 4 mężczyzn (12 h) w zakresie podnoszenia umiejętności społecznych, komunikacji interpersonalnej i radzenia sobie ze stresem; Celem warsztatów jest podniesienie poziomu samooceny i wiary we własne możliwości wśród uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Termin warsztatów: I połowa miesiąca lipiec 2011 roku, od poniedziałku do piątku w wymiarze nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych. Ilość osób do przeszkolenia: 13 osób uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 (grupa 1: 9 kobiet, grupa 2: 4 mężczyzn) Ilość godzin zegarowych warsztatów- 12 godzin) os. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy (lekcjami) (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Miejsce realizacji warsztatów: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Wykonawca warsztatów zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację warsztatów, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogramy zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego w wymiarze 20 godzin dla 13 uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem warsztatów jest nabycie przez uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 umiejętności przygotowujących do wejścia na rynek pracy. Podstawowy zakres tematyczny wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności z zakresu m.in. przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, symulacje rozmów z pracodawcą, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), skuteczne poszukiwanie pracy; Termin szkolenia I połowa miesiąca lipiec 2011 roku, od poniedziałku do piątku w wymiarze nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych. Ilość osób do przeszkolenia 13 osób uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Ilość godzin zegarowych szkolenia- 20 godzin) os. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy(lekcjami) (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Wykonawca szkolenia zapewnia materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. Zajęcia powinny zakończyć się wydaniem opinii o każdym z uczestników (z określeniem predyspozycji, w celu zaplanowania ścieżki wsparcia, indywidualnego planu działania).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs prawo jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu Prawo jazdy kat. B dla 8 osób będących uczestnikami projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 w podziale na: teorię - 30 godzin, praktyczną naukę jazdy - 30 godzin Celem kursu jest nabycie przez uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 wiedzy i umiejętności z zakresu przepisów o ruchu drogowym, nabycie umiejętności praktycznych kierowania pojazdem, odpowiednie przygotowanie do przystąpienia do egzaminów państwowych. Termin szkolenia: rozpoczęcia- nie wcześniej niż sierpień 2011 roku, zakończenia nie później niż do listopada 2011 roku od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych; dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych w soboty. Ilość godzin zegarowych szkolenia- 60 godzin) os. w tym 30 godzin dydaktycznych i 30 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe). Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami a zajęcia praktyczne 60 min (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Ilość osób do przeszkolenia: 8 osób uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Wykonawca finansuje koszt niezbędnych badań lekarskich wymaganych do niniejszego kursu. Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania odpowiednią ilością pojazdów i instruktorów aby w terminie wskazanym w pkt 3 niniejszej części zdążyć przeszkolić skierowane przez Zamawiającego osoby. Wykonawca (do końca października 2011 roku- ostateczny termin) skieruje wszystkie osoby na Egzamin Państwowy. Skierowanie zgodnie z wyborem uczestnika kursu do odpowiedniego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego z terenu woj. pomorskiego, na egzamin, celem uzyskania prawo jazdy kat. B. Wykonawca w przypadku zajęć dydaktycznych zapewnia przerwy kawowe - kawa, herbata, ciasteczka, cukier, śmietanka, woda, soki, owoce itp. zgodnie z pkt 4.9 rozdziału II SIWZ Wykonawca zapewnia: sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe (podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, w tym jeden materiał szkoleniowy dodatkowy do dokumentacji projektu) W koszt Kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007- 2013 Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów, kserokopii wyników badań lekarskich. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs opieki nad osobą starszą i niepełnosprawną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu Opiekun nad osoba starszą i niepełnosprawną dla 1 osoby będących uczestnikami projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem kursu jest przygotowanie uczestnika projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 do opieki nad osobą starszą i niepełnosprawną -nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu opieki nad osobami zależnymi - starszymi oraz niepełnosprawnymi (metodyka pracy z osobą chorą, wykonywanie czynności i zabiegów higieniczno-pielęgnacyjnych). Kurs powinien zawierać między innymi bloki tematyczne aspekty psychologiczne, medyczne i społeczne opieki nad osobą starszą, niepełnosprawną, organizacja opieki nad osobą w domu, podstawy higieny i pielęgnacji, podstawy rehabilitacji i aktywizacji, podstawy racjonalnego żywienia, organizacja zająć w gospodarstwie domowym klienta, zajęcia praktyczne w instytucji zajmującej się opieką nad osobami starszymi lub niepełnosprawnymi, podstawy udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Termin szkolenia: rozpoczęcia- nie wcześniej niż II połowa miesiąca lipiec 2011 roku, zakończenia nie później niż do listopada 2011 roku; od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych; dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych w soboty i niedziele. Ilość godzin zegarowych szkolenia: 120, w tym 68 godz. zajęć praktycznych, 52 godz. zajęć teoretycznych. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami a zajęcia praktyczne 60 min (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Miejsce szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Ilość osób do przeszkolenia 1 osoba uczestnik projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o właściwe przepisy. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawi uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody, salę dydaktyczną, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne wyposażoną w odpowiedni sprzęt -szkolenie praktyczne w środowiskowym domu pomocy społecznej lub innej placówce opiekuńczej o podobnym charakterze położonej na terenie miasta Kościerzyna, wyposażoną w odpowiedni sprzęt (m.in. sprzęt rehabilitacyjny, zestaw do wykonywania toalety przyłóżkowej, termometr, ciśnieniomierz, bańki, kompresy, inhalator, plansze szkoleniowe poszczególnych układów dotyczące budowy anatomicznej i fizjologicznej, materiały opatrunkowe, sprzęt do reanimacji) Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs operator maszyn budowlanych- operator koparki jednonaczyniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Operatorów Ciężkich Maszyn Budowlanych i Drogowych o specjalności p.n operator koparki jednonaczyniowej dla 2 osób uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem szkolenia jest zdobycie uprawnień w zakresie obsługi koparki jednonaczyniowej oraz wpisanie do centralnego rejestru osób uprawnionych a także teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do pracy w charakterze operatora w)w sprzętu. Zakres tematyczny szkolenia Program musi być zgodny z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263 z 2001r.). Szkolenie powinno być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118, poz. 1263). Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z 2006r.) i ponadto spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Ilość osób do przeszkolenia 2 osoby Ilość godzin szkolenia 176 godzin) 1 os. w tym 60 godzin praktycznych, 116 godzin teorii Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami a zajęcia praktyczne 60 min (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Termin szkolenia: rozpoczęcia- nie wcześniej niż II połowa miesiąca lipiec 2011 roku, zakończenia nie później niż do listopada 2011 roku od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych w soboty i niedziele. Szkolenie kończy się egzaminem państwowym przed komisją egzaminującą powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Koszty egzaminów mieszczą się w ogólnym koszcie szkolenia. Uczestnicy po zakończonym szkoleniu otrzymają zaświadczenia zawierające elementy wymienione w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2010 r., Nr 177, poz. 1193) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem oraz wydaniem uczestnikom szkolenia - zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej( Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216) - książeczkę operatora uprawniającą do obsługi koparki jednonaczyniowej z wpisem uzyskanych uprawnień zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia Operatora maszyny koparki jednonaczyniowej. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia szkoleniowe winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia grupy z odpowiednim oświetleniem, wentylacją i akustyką. Każdy uczestnik szkolenia winien mieć indywidualny dostęp do podstawowych urządzeń i sprzętu (m.in. krzesło, stół) oraz do innego sprzętu wykorzystywanego przez okres uczestnictwa w szkoleniu. Uczestnicy kursu powinni mieć dostęp do toalety poza salą szkoleniową. Każdy uczestnik szkolenia winien mieć indywidualny dostęp do urządzeń i sprzętu wykorzystywanego przez okres uczestnictwa w szkoleniu. W ramach umowy Wykonawca obowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe skrypt wykładowcy o treści adekwatnej do omawianej tematyki, przygotowany w formie drukowanej, długopis. Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Planem Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnym na stronie internetowej www.funduszestrukturalne.gov.pl. Materiały w formie drukowanej muszą by trwale połączone ze sobą (np. zbindowane, zszyte, oprawione itp.) Wykonawca zobowiązany jest w czasie szkolenia zapewnić uczestnikom codzienny poczęstunek (herbata , kawa, napoje zimne, ciastka, woda, soki, owoce przez cały czas trwania szkolenia- koszt poczęstunku wchodzi w skład kosztów szkolenia a także jeden ciepły posiłek -obiad- w trakcie szkolenia oraz miejsce i możliwość spożycia posiłku, podczas przerwy obiadowej)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs kowalstwo artystyczne i użytkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zajęć z zakresu kowalstwa artystycznego i użytkowego dla 1 osoby uczestnika projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem szkolenia jest nabycie umiejętności wykorzystywanych podczas produkcji kutych elementów ogrodzeń, balustrad oraz dekoracyjnych elementów. Termin szkolenia: rozpoczęcia- nie wcześniej niż II połowa miesiąca lipiec 2011 roku, zakończenia- nie później niż listopad 2011 roku, od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych. Ilość osób do przeszkolenia 1 osoba- uczestnik projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Ilość godzin zegarowych szkolenia- 141 godzin) os. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami a zajęcia praktyczne 60 min (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.5 rozdziału II SIWZ) Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 i 4.3 rozdziału II SIWZ) Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram warsztatów, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs nowoczesny sprzedawca- obsługa kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu Nowoczesny sprzedawca- obsługa kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych dla 1 osoby będącej uczestnikiem projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem kursu jest przygotowanie uczestnika projektu do wykonywania zawodu sprzedawcy - handlowca, z umiejętnością obsługi kasy fiskalnej oraz programu do fakturowania. Przygotowywanie uczestnika szkolenia, m.in. w zakresie: przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacji handlu w gospodarce rynkowej, organizacji sprzedaży detalicznej, wykonywania i dokumentowania podstawowych obliczeń sklepowych, poznania przez słuchaczy teoretycznych zagadnień związanych ze stosowaniem kas fiskalnych i terminali płatniczych oraz oprogramowania do fakturowania, opanowania praktycznej obsługi kasy i terminali, nabycia wiedzy z zakresu wymagań sanitarnych w handlu. Szkolenie powinno być zorganizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu sprzedawca (kod zawodu 522107) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Termin szkolenia: rozpoczęcia- nie wcześniej niż sierpień 2011 roku, zakończenia nie później niż do listopada 2011 roku od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych w soboty i niedziele. Ilość osób do przeszkolenia: 1 osoba Beneficjent Ostateczny projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Ilość godzin zegarowych szkolenia- 80 godzin) os. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy ekcjami a zajęcia praktyczne 60 min (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Wykonawca szkolenia zapewnia materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz wykonanie minimum sanitarnego z elementami HACCP i badaniami do celów sanitarno- epidemiologicznych (książeczka zdrowia) Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs profesjonalnej sekretarki z obsługą komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat żarski
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców (obywateli państw trzecich) w 2025 r.
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.