eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipuszOrganizacja i przeprowadzenie w 2011 roku usług szkoleniowych w ramach projektu WSPÓLNIE ODKRYJEMY TWÓJ WEWNĘTRZNY POTENCJAŁ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Lipusz: Organizacja i przeprowadzenie w 2011 roku usług szkoleniowych w ramach projektu WSPÓLNIE ODKRYJEMY TWÓJ WEWNĘTRZNY POTENCJAŁ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 149842 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wybickiego 27, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 58 680 05 92, faks 58 680 05 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ops@lipusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie w 2011 roku usług szkoleniowych w ramach projektu WSPÓLNIE ODKRYJEMY TWÓJ WEWNĘTRZNY POTENCJAŁ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie w 2011 roku usług szkoleniowych w ramach projektu WSPÓLNIE ODKRYJEMY TWÓJ WEWNĘTRZNY POTENCJAŁ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; w przypadku składania oferty wspólnej, w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną; Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 2) odpowiednie pełnomocnictwa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.70
  • 2 - jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/lipusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipuszu ul. Wybickiego 27 83-424 Lipusz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipuszu ul. Wybickiego 27 83-424 Lipusz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening umiejętności społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie grupowych zajęć z zakresu podnoszenia kompetencji społecznych (zwany dalej w tej części (szkoleniem) dla 13 osobowej grupy Beneficjentów Ostatecznych projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał( nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem szkolenia jest przełamanie barier i trudności związanych z udziałem w projekcie, zwiększenie motywacji do poszukiwania pracy) podjęcia dalszej nauki/pozyskania kwalifikacji. Termin szkolenia: I połowa miesiąca lipiec 2011 roku, od poniedziałku do piątku w wymiarze nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych. Ilość osób do przeszkolenia: 13 osób uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Ilość godzin zegarowych szkolenia- 20 godzin) os. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy (lekcjami) (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy dla Zamawiającego do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram warsztatów, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty psychologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie warsztatów psychologicznych w wymiarze 12 godzin (2 dni szkolenia): skierowanych do 9 kobiet (12 h) w zakresie podnoszenia umiejętności społecznych, podniesienia poziomu samooceny i wiary we własne możliwości oraz nauka wizażu i stylizacji (1 dzień: teoria, 2 dzień: zajęcia praktyczne z zakresu autoprezentacji, ćwiczenia wizażu i stylizacji, poprawienia wizerunku) oraz skierowane do 4 mężczyzn (12 h) w zakresie podnoszenia umiejętności społecznych, komunikacji interpersonalnej i radzenia sobie ze stresem; Celem warsztatów jest podniesienie poziomu samooceny i wiary we własne możliwości wśród uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Termin warsztatów: I połowa miesiąca lipiec 2011 roku, od poniedziałku do piątku w wymiarze nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych. Ilość osób do przeszkolenia: 13 osób uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 (grupa 1: 9 kobiet, grupa 2: 4 mężczyzn) Ilość godzin zegarowych warsztatów- 12 godzin) os. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy (lekcjami) (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Miejsce realizacji warsztatów: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Wykonawca warsztatów zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację warsztatów, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogramy zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego w wymiarze 20 godzin dla 13 uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem warsztatów jest nabycie przez uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 umiejętności przygotowujących do wejścia na rynek pracy. Podstawowy zakres tematyczny wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności z zakresu m.in. przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, symulacje rozmów z pracodawcą, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), skuteczne poszukiwanie pracy; Termin szkolenia I połowa miesiąca lipiec 2011 roku, od poniedziałku do piątku w wymiarze nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych. Ilość osób do przeszkolenia 13 osób uczestników projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Ilość godzin zegarowych szkolenia- 20 godzin) os. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy(lekcjami) (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Wykonawca szkolenia zapewnia materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. Zajęcia powinny zakończyć się wydaniem opinii o każdym z uczestników (z określeniem predyspozycji, w celu zaplanowania ścieżki wsparcia, indywidualnego planu działania).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu Prawo jazdy kat. B dla 8 osób będących uczestnikami projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 w podziale na: teorię - 30 godzin, praktyczną naukę jazdy - 30 godzin Celem kursu jest nabycie przez uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 wiedzy i umiejętności z zakresu przepisów o ruchu drogowym, nabycie umiejętności praktycznych kierowania pojazdem, odpowiednie przygotowanie do przystąpienia do egzaminów państwowych. Termin szkolenia: rozpoczęcia- nie wcześniej niż sierpień 2011 roku, zakończenia nie później niż do listopada 2011 roku od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych; dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych w soboty. Ilość godzin zegarowych szkolenia- 60 godzin) os. w tym 30 godzin dydaktycznych i 30 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe). Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami a zajęcia praktyczne 60 min (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Ilość osób do przeszkolenia: 8 osób uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Wykonawca finansuje koszt niezbędnych badań lekarskich wymaganych do niniejszego kursu. Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania odpowiednią ilością pojazdów i instruktorów aby w terminie wskazanym w pkt 3 niniejszej części zdążyć przeszkolić skierowane przez Zamawiającego osoby. Wykonawca (do końca października 2011 roku- ostateczny termin) skieruje wszystkie osoby na Egzamin Państwowy. Skierowanie zgodnie z wyborem uczestnika kursu do odpowiedniego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego z terenu woj. pomorskiego, na egzamin, celem uzyskania prawo jazdy kat. B. Wykonawca w przypadku zajęć dydaktycznych zapewnia przerwy kawowe - kawa, herbata, ciasteczka, cukier, śmietanka, woda, soki, owoce itp. zgodnie z pkt 4.9 rozdziału II SIWZ Wykonawca zapewnia: sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe (podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi, w tym jeden materiał szkoleniowy dodatkowy do dokumentacji projektu) W koszt Kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007- 2013 Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów, kserokopii wyników badań lekarskich. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs opieki nad osobą starszą i niepełnosprawną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu Opiekun nad osoba starszą i niepełnosprawną dla 1 osoby będących uczestnikami projektu (Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał) nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem kursu jest przygotowanie uczestnika projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 do opieki nad osobą starszą i niepełnosprawną -nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu opieki nad osobami zależnymi - starszymi oraz niepełnosprawnymi (metodyka pracy z osobą chorą, wykonywanie czynności i zabiegów higieniczno-pielęgnacyjnych).  Kurs powinien zawierać między innymi bloki tematyczne  aspekty psychologiczne, medyczne i społeczne opieki nad osobą starszą,  niepełnosprawną, organizacja opieki nad osobą w domu,  podstawy higieny i pielęgnacji,  podstawy rehabilitacji i aktywizacji,  podstawy racjonalnego żywienia,  organizacja zająć w gospodarstwie domowym klienta,  zajęcia praktyczne w instytucji zajmującej się opieką nad osobami starszymi lub niepełnosprawnymi, podstawy udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Termin szkolenia: rozpoczęcia- nie wcześniej niż II połowa miesiąca lipiec 2011 roku, zakończenia nie później niż do listopada 2011 roku; od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych; dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych w soboty i niedziele. Ilość godzin zegarowych szkolenia: 120, w tym 68 godz. zajęć praktycznych, 52 godz. zajęć teoretycznych. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami a zajęcia praktyczne 60 min (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Miejsce szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Ilość osób do przeszkolenia 1 osoba uczestnik projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o właściwe przepisy. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawi uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody, salę dydaktyczną, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne wyposażoną w odpowiedni sprzęt -szkolenie praktyczne w środowiskowym domu pomocy społecznej lub innej placówce opiekuńczej o podobnym charakterze położonej na terenie miasta Kościerzyna, wyposażoną w odpowiedni sprzęt (m.in. sprzęt rehabilitacyjny, zestaw do wykonywania toalety przyłóżkowej, termometr, ciśnieniomierz, bańki, kompresy, inhalator, plansze szkoleniowe poszczególnych układów dotyczące budowy anatomicznej i fizjologicznej, materiały opatrunkowe, sprzęt do reanimacji) Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs operator maszyn budowlanych- operator koparki jednonaczyniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Operatorów Ciężkich Maszyn Budowlanych i Drogowych o specjalności p.n operator koparki jednonaczyniowej dla 2 osób uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem szkolenia jest zdobycie uprawnień w zakresie obsługi koparki jednonaczyniowej oraz wpisanie do centralnego rejestru osób uprawnionych a także teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do pracy w charakterze operatora w)w sprzętu. Zakres tematyczny szkolenia Program musi być zgodny z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263 z 2001r.). Szkolenie powinno być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118, poz. 1263). Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z 2006r.) i ponadto spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Ilość osób do przeszkolenia 2 osoby Ilość godzin szkolenia 176 godzin) 1 os. w tym 60 godzin praktycznych, 116 godzin teorii Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami a zajęcia praktyczne 60 min (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Termin szkolenia: rozpoczęcia- nie wcześniej niż II połowa miesiąca lipiec 2011 roku, zakończenia nie później niż do listopada 2011 roku od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych w soboty i niedziele. Szkolenie kończy się egzaminem państwowym przed komisją egzaminującą powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Koszty egzaminów mieszczą się w ogólnym koszcie szkolenia. Uczestnicy po zakończonym szkoleniu otrzymają zaświadczenia zawierające elementy wymienione w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2010 r., Nr 177, poz. 1193) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem oraz wydaniem uczestnikom szkolenia - zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej( Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216) - książeczkę operatora uprawniającą do obsługi koparki jednonaczyniowej z wpisem uzyskanych uprawnień zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia Operatora maszyny koparki jednonaczyniowej. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia szkoleniowe winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia grupy z odpowiednim oświetleniem, wentylacją i akustyką. Każdy uczestnik szkolenia winien mieć indywidualny dostęp do podstawowych urządzeń i sprzętu (m.in. krzesło, stół) oraz do innego sprzętu wykorzystywanego przez okres uczestnictwa w szkoleniu. Uczestnicy kursu powinni mieć dostęp do toalety poza salą szkoleniową. Każdy uczestnik szkolenia winien mieć indywidualny dostęp do urządzeń i sprzętu wykorzystywanego przez okres uczestnictwa w szkoleniu. W ramach umowy Wykonawca obowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe skrypt wykładowcy o treści adekwatnej do omawianej tematyki, przygotowany w formie drukowanej, długopis. Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Planem Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnym na stronie internetowej www.funduszestrukturalne.gov.pl. Materiały w formie drukowanej muszą by trwale połączone ze sobą (np. zbindowane, zszyte, oprawione itp.) Wykonawca zobowiązany jest w czasie szkolenia zapewnić uczestnikom codzienny poczęstunek (herbata , kawa, napoje zimne, ciastka, woda, soki, owoce przez cały czas trwania szkolenia- koszt poczęstunku wchodzi w skład kosztów szkolenia a także jeden ciepły posiłek -obiad- w trakcie szkolenia oraz miejsce i możliwość spożycia posiłku, podczas przerwy obiadowej)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs kowalstwo artystyczne i użytkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zajęć z zakresu kowalstwa artystycznego i użytkowego dla 1 osoby uczestnika projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem szkolenia jest nabycie umiejętności wykorzystywanych podczas produkcji kutych elementów ogrodzeń, balustrad oraz dekoracyjnych elementów. Termin szkolenia: rozpoczęcia- nie wcześniej niż II połowa miesiąca lipiec 2011 roku, zakończenia- nie później niż listopad 2011 roku, od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych. Ilość osób do przeszkolenia 1 osoba- uczestnik projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Ilość godzin zegarowych szkolenia- 141 godzin) os. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami a zajęcia praktyczne 60 min (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.5 rozdziału II SIWZ) Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 i 4.3 rozdziału II SIWZ) Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram warsztatów, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs nowoczesny sprzedawca- obsługa kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu Nowoczesny sprzedawca- obsługa kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych dla 1 osoby będącej uczestnikiem projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Celem kursu jest przygotowanie uczestnika projektu do wykonywania zawodu sprzedawcy - handlowca, z umiejętnością obsługi kasy fiskalnej oraz programu do fakturowania. Przygotowywanie uczestnika szkolenia, m.in. w zakresie: przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacji handlu w gospodarce rynkowej, organizacji sprzedaży detalicznej, wykonywania i dokumentowania podstawowych obliczeń sklepowych, poznania przez słuchaczy teoretycznych zagadnień związanych ze stosowaniem kas fiskalnych i terminali płatniczych oraz oprogramowania do fakturowania, opanowania praktycznej obsługi kasy i terminali, nabycia wiedzy z zakresu wymagań sanitarnych w handlu. Szkolenie powinno być zorganizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu sprzedawca (kod zawodu 522107) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Termin szkolenia: rozpoczęcia- nie wcześniej niż sierpień 2011 roku, zakończenia nie później niż do listopada 2011 roku od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych w soboty i niedziele. Ilość osób do przeszkolenia: 1 osoba Beneficjent Ostateczny projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr WND-POKL.07.01.01-22-042)11 Ilość godzin zegarowych szkolenia- 80 godzin) os. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą co najmniej 5 minutową pomiędzy ekcjami a zajęcia praktyczne 60 min (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.3 i pkt 4.4 rozdziału II SIWZ) Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca (z uwzględnieniem warunków wskazanych w pkt 4.2 rozdziału II SIWZ) Wykonawca szkolenia zapewnia materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu) egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz wykonanie minimum sanitarnego z elementami HACCP i badaniami do celów sanitarno- epidemiologicznych (książeczka zdrowia) Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. jakość merytoryczna złożonej oferty - 0.30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.