To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Rzeszów: Dostawa warzyw,owoców, ziemniaków konsumpcyjnych oraz pieczywa dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 149918 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139077 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw,owoców, ziemniaków konsumpcyjnych oraz pieczywa dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców - część nr 1, ziemniaków konsumpcyjnych - część nr 2 oraz pieczywa - część nr 3. 2.Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w załączonych do SIWZ formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SIWZ. 3.Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SIWZ, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 4.Ilości wskazane w formularzach cenowo - ofertowych do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 5.Wymagania zamawiającego: Dla Części nr 1 i 2: a)Dostawa masy towarowej na koszt i ryzyko wykonawcy do magazynu żywnościowego szpitala w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 12:00. b)Realizacja zamówienia w formie pisemnej (fax) w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Dział Zaopatrzenia. c)Dostarczony towar musi posiadać opis (metkę): nazwę asortymentu, wagę lub pojemność. d)Wymienione towary muszą być dostarczone w atestowanych opakowaniach jednorazowych lub zwrotnych, spełniających wymagania sanitarno-epidemiologiczne. e)W przypadku złej jakości dostarczonego towaru lub niezgodnego z przedmiotem zamówienia Zamawiający odmawia przyjęcia, a Wykonawca wymienia go w ciągu 4 godzin na wolny od wad , czyli na produkt pełnowartościowy. f)Do każdej dostawy Wykonawca dołącza dokument potwierdzający ilość, wagę, rodzaj, cenę towaru będącego przedmiotem dostawy- Fakturę VAT. g)Jakość i waga dostarczanych artykułów sprawdzana będzie każdorazowo przy odbiorze towaru w magazynie Zamawiającego. Do Części nr 3: a)Dostawa pieczywa na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu szpitala w asortymencie i ilości określonej w zamówieniach telefonicznych lub pisemnych (fax), składanych przez zamawiającego do godz. 13:00 na dzień następny. b)Dostawa pieczywa: Poniedziałek-Sobota z zabezpieczeniem na niedzielę w godz. 6:15 do 6:45. c)Dostarczone pieczywo musi posiadać opis (metkę): nazwa dostawcy, rodzaj pieczywa, wagą, terminem przydatności do spożycia - termin ważności nie krótszy niż dwa dni licząc od daty dostawy. d)W przypadku złej jakości dostarczonego pieczywa, kupujący odmawia przyjęcia a Wykonawca wymienia go w ciągu 2 godzin na wolny od wad. e)Do każdej dostawy Wykonawca dołącza dokument potwierdzający ilość i rodzaj pieczywa tzn. WZ oraz fakturę VAT 1x w tygodniu - co 7 dni. Sygnatura sprawy: WSS.IS.XII.252/Z/32/11, Postępowanie nr 39.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.21.21.00 - Ziemniaki 15.81.10.00 - Pieczywo 15.81.11.00 - Chleb 15.81.14.00 - Bułeczki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Warzywa i owoce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa Sad Zofia Drągowska-Gąsior, Rudna Wielka 283, 36-054 Mrowla, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142407,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161264,00
Oferta z najniższą ceną: 161264,00 / Oferta z najwyższą ceną: 161264,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Ziemniaki konsumpcyjne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa Sad Zofia Drągowska-Gąsior, Rudna Wielka 283, 36-054 Mrowla, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76000,00
Oferta z najniższą ceną: 76000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pieczywo.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcji Artykułów Spożywczych Mister Karol Binkowski, Ryszard Binkowski Sp. Jawna, Jeziorko 99c, 26-006 Nowa Słupia, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66156,00
Oferta z najniższą ceną: 66156,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75852,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2025 - 31.12.2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Żłobków w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 14 im. Wróbelka Elemelka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.