eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa warzyw,owoców, ziemniaków konsumpcyjnych oraz pieczywa dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Rzeszów: Dostawa warzyw,owoców, ziemniaków konsumpcyjnych oraz pieczywa dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 139077 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw,owoców, ziemniaków konsumpcyjnych oraz pieczywa dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców - część nr 1, ziemniaków konsumpcyjnych - część nr 2 oraz pieczywa - część nr 3. 2.Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w załączonych do SIWZ formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SIWZ. 3.Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SIWZ, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 4.Ilości wskazane w formularzach cenowo - ofertowych do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 5.Wymagania zamawiającego: Dla Części nr 1 i 2: a)Dostawa masy towarowej na koszt i ryzyko wykonawcy do magazynu żywnościowego szpitala w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 12:00. b)Realizacja zamówienia w formie pisemnej (fax) w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Dział Zaopatrzenia. c)Dostarczony towar musi posiadać opis (metkę): nazwę asortymentu, wagę lub pojemność. d)Wymienione towary muszą być dostarczone w atestowanych opakowaniach jednorazowych lub zwrotnych, spełniających wymagania sanitarno-epidemiologiczne. e)W przypadku złej jakości dostarczonego towaru lub niezgodnego z przedmiotem zamówienia Zamawiający odmawia przyjęcia, a Wykonawca wymienia go w ciągu 4 godzin na wolny od wad , czyli na produkt pełnowartościowy. f)Do każdej dostawy Wykonawca dołącza dokument potwierdzający ilość, wagę, rodzaj, cenę towaru będącego przedmiotem dostawy- Fakturę VAT. g)Jakość i waga dostarczanych artykułów sprawdzana będzie każdorazowo przy odbiorze towaru w magazynie Zamawiającego. Do Części nr 3: a)Dostawa pieczywa na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu szpitala w asortymencie i ilości określonej w zamówieniach telefonicznych lub pisemnych (fax), składanych przez zamawiającego do godz. 13:00 na dzień następny. b)Dostawa pieczywa: Poniedziałek-Sobota z zabezpieczeniem na niedzielę w godz. 6:15 do 6:45. c)Dostarczone pieczywo musi posiadać opis (metkę): nazwa dostawcy, rodzaj pieczywa, wagą, terminem przydatności do spożycia - termin ważności nie krótszy niż dwa dni licząc od daty dostawy. d)W przypadku złej jakości dostarczonego pieczywa, kupujący odmawia przyjęcia a Wykonawca wymienia go w ciągu 2 godzin na wolny od wad. e)Do każdej dostawy Wykonawca dołącza dokument potwierdzający ilość i rodzaj pieczywa tzn. WZ oraz fakturę VAT 1x w tygodniu - co 7 dni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga, by dostarczane przedmioty zamówienia: W Części nr 1: a).posiadały wysoką jakość, były świeże, czyste, zdrowe, jędrne, niepopękane, bez uszkodzeń i szkodników, odpowiednio pakowane, oznakowane z czytelną data przydatności do spożycia, przechowywane i transportowane w odpowiednich warunkach, b).były realizowane zgodnie z normami jakościowymi GHP i GMP lub systemem HACCP. W Części nr 2: a).posiadały wysoką jakość, były świeże, czyste, zdrowe, jędrne, niepopękane, bez uszkodzeń i szkodników, odpowiednio pakowane, oznakowane z czytelną data przydatności do spożycia, przechowywane i transportowane w odpowiednich warunkach, b).były realizowane przez wykonawcę, który posiada decyzję na obrót ziemniakami wydaną przez PIORiN. W Części nr 3: a).posiadały wysoką jakość, były świeże, odpowiednio pakowane, oznakowane, z czytelną datą przydatności do spożycia, przechowywane i transportowane w odpowiednich warunkach, b).spełniały wymogi o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tj. Dz.U. z dnia 25 sierpnia 2006r. nr 171, poz. 1225 z późn zm.), W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty (wzór Załącznik nr 7 do SIWZ). 2.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oferowany Formularz cenowo - ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego (wzór Załącznik nr 8 do SIWZ). 3.Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty, musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 4.Ze względu na Program: wymagane aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian w SIWZ oraz określił warunki tych zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów - Dział Zamówień Publicznych pok. nr 9, bud.J..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów - Kancelaria Ogólna, pok. nr 3, bud. C.Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:05.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Planowany termin otwarcia ofert: 24.03.2011 o godz. 10:00 2) Sygnatura sprawy nadana przez zamawiającego: WSS.IS.XII.252/Z/32/11, Postępowanie nr 39. 3) Nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 4) W punkcie II.2) niniejszego ogłoszenia ze względu na program dodaje się: możliwe jest przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia. 5) Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających. 6.Ze względu na Program: W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert : Najniższa cena .Oferta z najniższą ceną uzyska największą ilość punktów (10), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru jak w SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa i owoce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców (42 pozycje w Części). Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym do Części nr 1, będącym integralną częścią SIWZ. Szczegółowy opis, rodzaj przedmiotów zamówienia przedstawiono w Formularzu cenowo-ofertowym do Części nr 1, będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ziemniaki konsumpcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków konsumpcyjnych (1 pozycja w Części). Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym do Części nr 2, będącym integralną częścią SIWZ. Szczegółowy opis, rodzaj przedmiotów zamówienia przedstawiono w Formularzu cenowo-ofertowym do Części nr 2, będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : pieczywo,chleb pszenny,chleb graham,bułka drożdżowa chałka,bułka pszenna kajzerka,bułka maślana,bułka graham,bułka tarta extra (7 pozycji w części nr 3). Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym do Części nr 3, będącym integralną częścią SIWZ. Szczegółowy opis, rodzaj przedmiotów zamówienia przedstawiono w Formularzu cenowo-ofertowym do Części nr 3, będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.