Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-10
Świdnik: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów
w ramach projektu _CZAS NA ZMIANY- systemowy projekt MOPS Świdnik_
Numer ogłoszenia: 149977 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wyszyńskiego 12, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 468 69 00, faks 81 468 69 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.swidnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów w ramach projektu _CZAS NA ZMIANY- systemowy projekt MOPS Świdnik_.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla uczestników i uczestniczek projektu ,_CZAS NA ZMIANY- systemowy projekt MOPS Świdnik_ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w zakresie 7 bloków tematycznych. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na następujące części - zadania: 1) Zadanie Nr 1 Szkolenie _Indywidualna terapia psychospołeczna z treningiem kompetencji i umiejętności społecznych - dla grupy 34 osób 2) Zadanie Nr 2 kurs_ Cukiernik - dla maksymalnie 6 osób 3) Zadanie Nr 3 kurs_ Fryzjer - dla maksymalnie 7 osób 4) Zadanie Nr 4 kurs_ Spawacz w osłonie argonu - dla maksymalnie 3 osób 5) Zadanie Nr 5 kurs_ Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, komputera i fakturowania - dla maksymalnie 8 osób 6) Zadanie Nr 6 kurs_ Florysta z obsługą kasy fiskalnej - dla maksymalnie 4 osób 7) Zadanie Nr 7 kurs_ Magazynier z obsługą wózka widłowego z napędem mechanicznym - dla maksymalnie 6 osób 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-4, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień Wykonawca winien wykazać, że jest uprawniony do prowadzenia szkoleń/kursów na podstawie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r., poz. 674 z późn. zm.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą _spełnia - nie spełnia_
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał : a) dla ZADANIA nr 1 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe obejmujące tematykę z zakresu umiejętności społecznych oraz trening kompetencji, w tym jedna z tych usług na kwotę co najmniej 10.000 PLN brutto b) dla ZADANIA nr 2 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe obejmujące tematykę z zakresu cukiernictwa , na kwotę co najmniej 2.000 PLN brutto każda z usług c) dla ZADANIA nr 3- co najmniej dwie usługi szkoleniowe obejmujące tematykę z zakresu fryzjerstwa , na kwotę co najmniej 2.000 PLN brutto każda z usług d) dla ZADANIA nr 4 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe obejmujące tematykę z zakresu spawalnictwa, na kwotę co najmniej 2.000 PLN brutto każda z usług e) dla ZADANIA nr 5 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe obejmujące tematykę z zakresu obsługi kasy fiskalnej i komputera, na kwotę co najmniej 2.000 PLN brutto każda z usług f) dla ZADANIA nr 6 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe obejmujące tematykę z zakresu florystyki, na kwotę co najmniej 2.000 PLN brutto każda z usług g) dla ZADANIA nr 7 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe obejmujące tematykę z zakresu magazynier i obsługa wózka na kwotę co najmniej 2.000 PLN brutto każda z usług. W przypadku kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą _spełnia - nie spełnia_
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (będą prowadzić zajęcia szkoleniowe oraz kursy), w tym: a) dla ZADANIA nr 1 - co najmniej 2 różnymi osobami, posiadającymi wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub pedagogiki oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej; b) dla ZADAŃ od nr 2 do nr 7 - w zakresie każdego z zadań - co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie co najmniej średnie i co najmniej 3 letnią praktykę zawodową w zakresie prowadzenia kursów o tematyce objętej przedmiotem zadania, w wykonaniu którego wykazana osoba będzie uczestniczyła. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą _spełnia - nie spełnia_
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić opis oferowanej usługi/usług wypełniając załącznik Nr 9 do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA/KURSU dla każdej części - zadania oddzielnie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Przez wskazane w pkt III.4.1) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje należy rozumieć - Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności - tj. potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r., poz. 674 z późn. zm.), (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) 2. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) gdy zaistnieje konieczność zmiany osoby/osób prowadzących szkolenie/kurs wskazanych w wykazie osób w szczególności w przypadkach losowych, z zastrzeżeniem, że zmiennik musi posiadać nie mniejsze doświadczenie i kwalifikacje; 2) gdy zaistnieje konieczność zmiany terminów lub miejsca prowadzenia zajęć, w szczególności z przyczyn niezawinionych przez strony lub jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe ich przeprowadzenie w ustalonym terminie lub miejscu. Zmiana terminu lub miejsca nie może spowodować zmiany standardu i ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 3) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku Vat, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT, obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.swidnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdniku 21-040 Świdnik, ulica Kard. Stefana Wyszyńskiego 12, w pokoju nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdniku 21-040 Świdnik, ulica Kard. Stefana Wyszyńskiego 12, w pokoju nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane w 89,5% ze środków projektu _CZAS NA ZMIANY - systemowy projekt MOPS Świdnik_ - Zadanie Nr 1: Aktywna Integracja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej (Umowa Ramowa zawarta pomiędzy Samorządem Województwa Lubelskiego a Gminą Miejską Świdnik z dnia 18 lipca 2008r. nr POKL.07.01.01-06-019/08.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-Szkolenie _Indywidualna terapia psychospołeczna z treningiem kompetencji i umiejętności społecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie _Indywidualna terapia psychospołeczna z treningiem kompetencji i umiejętności społecznych - dla grupy 34 osób Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - kurs_ Cukiernik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs_ Cukiernik - dla maksymalnie 6 osób. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3-kurs_ Fryzjer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs_ Fryzjer - dla maksymalnie 7 osób. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - kurs_ Spawacz w osłonie argonu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs_ Spawacz w osłonie argonu - dla maksymalnie 3 osób. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 -kurs_ Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, komputera i fakturowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs_ Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, komputera i fakturowania - dla maksymalnie 8 osób. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - kurs_ Florysta z obsługą kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs_ Florysta z obsługą kasy fiskalnej - dla maksymalnie 4 osób. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - kurs_ Magazynier z obsługą wózka widłowego z napędem mechanicznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs_ Magazynier z obsługą wózka widłowego z napędem mechanicznym - dla maksymalnie 6 osób. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.