eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańmodernizacja pomieszczeń piwnicznych budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Poznań: modernizacja pomieszczeń piwnicznych budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń - etap I
Numer ogłoszenia: 149978 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62345 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja pomieszczeń piwnicznych budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie I etapu modernizacji pomieszczeń piwnicznych w budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń przy ul. Wszystkich Świętych 1, który obejmuje: - przebudowę schodów ( nowe biegi schodowe do piwnicy i na poziom parteru), - wykonanie poszerzenia nadproża w miejscu istniejących drzwi wejściowych do piwnicy, - wykonanie warstw posadzkowych w piwnicy (bez warstw wykończeniowych), - wykonanie ścian działowych w piwnicy, - częściowe wykonanie tynków, posadzek gresowych oraz ścian z płyt G-K i okładzin ścian z płytek ceramicznych, - montaż armatury sanitarnej (toaleta obok salki), - wykonanie instalacji elektrycznych i niskoprądowych w piwnicy (okablowanie bez czujek). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Obioru Robót oraz dokumentacją projektową w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawarty jest w projekcie stanowiącym załącznik nr 8 do wzoru umowy oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiących załącznik nr 1 (branża budowlana), załącznik nr 3 (branża elektryczna i teletechniczna), załącznik nr 5 (instalacje sanitarne) do wzoru umowy. Przedmiary robót - stanowią załącznik nr 2 (branża budowlana), załącznik nr 4 (branża elektryczna i teletechniczna), załącznik nr 6 (instalacje wodno- kanalizacyjne), załącznik nr 7 (instalacje wentylacyjne) do wzoru umowy. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia prowadzona będzie przy czynnym obiekcie Poznańskiego Centrum Świadczeń. Roboty powodujące wytworzenie nadmiernego hałasu oraz zagrażające zdrowiu użytkowników należy prowadzić poza godzinami pracy Poznańskiego Centrum Świadczeń, tj. w poniedziałki po godz. 16.00, we wtorek, środę, czwartek po godz. 15.30 i w piątek po godz. 15.00 oraz w dni wolne od pracy, w ścisłym uzgodnieniu z Dyrektorem Poznańskiego Centrum Świadczeń oraz inspektorami nadzoru. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników i klientów oraz osób przebywających na terenie Poznańskiego Centrum Świadczeń. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia i uzgodnienia harmonogramu robót z Dyrektorem Poznańskiego Centrum Świadczeń przy współudziale Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - odgrodzenia strefy roboczej przed dostępem osób trzecich oraz właściwe jej oznakowanie, - odizolowania czynnej strefy roboczej od pomieszczeń, w których przebywają użytkownicy budynku oraz klienci, w taki sposób, by nie przedostawał się tam kurz i pył z budowy, - przestrzegania przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót, - sporządzenia planu bioz przed terminem przekazania placu budowy, - doprowadzenia do staniu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót, - codziennego sprzątnięcia wszystkich pomieszczeń i korytarzy zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. Aspekt środowiskowy Zamawiający wymaga, by sprzęt sanitarny wykorzystujący wodę wyposażony został w najnowsze systemy wodooszczędne, tj.: - zbiorniki WC powinny zostać wyposażone w dwudzielny mechanizm spłukujący, wykorzystując do pełnego spłukania najwyżej 6 litrów wody, a do spłukania niepełnego najwyżej 3 litry, - wkładki do kranów regulujące przepływ wody powinny zapewniać oszczędność wody na poziomie co najmniej 50% w porównaniu z instalacjami standardowymi. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwego gospodarowania odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca ma obowiązek oddzielić je od odpadów obojętnych i przekazać do firm specjalistycznych, zajmujących się ich unieszkodliwieniem. Miejsce wykonania zamówienia: Poznańskie Centrum Świadczeń, ul. Wszystkich Świętych 1, 61-843 Poznań. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. W przypadku powierzenia realizacji całości lub części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej, która odbędzie się 11 maja 2015 r. o godzinie 11.00. Miejsce spotkania: ul. Za Bramką przy wejściu do budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Sztukatorski Renowacja Obiektów Zabytkowych Witold Domaniecki, ul. Wiosenna 6, 62-040 Puszczykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 914634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 387101,22

  • Oferta z najniższą ceną: 387101,22 / Oferta z najwyższą ceną: 569725,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.