eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków39/SI/2015 - Świadczenie usług serwisowych urządzeń w obiekcie technicznym nr 208 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Kraków: 39/SI/2015 - Świadczenie usług serwisowych urządzeń w obiekcie technicznym nr 208 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice
Numer ogłoszenia: 150005 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice , Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 136 250, faks 261 136 280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl (Zamówienia publiczne - w oparciu o PZP)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 1155.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 39/SI/2015 - Świadczenie usług serwisowych urządzeń w obiekcie technicznym nr 208 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych polegających na bieżącej konserwacji oraz wykonaniu okresowych przeglądów technicznych i napraw instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie technicznym nr 208 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice z wyłączeniem pomieszczeń o numerach od 51 do 63 na dostęp do których wymagane jest poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej NATO SECRET Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a)zał. nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia; b)zał. nr 6 do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa; c)zał. nr 4 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 50.53.23.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składając ofertę wykaże, że posiada świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Spełnieniem przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie wykazanie przez wykonawcę, że posiada świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Oceniając spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, zamawiający będzie brał pod uwagę dokument przedstawiony przez wykonawcę zgodnie z pkt. VI. A ppkt 4 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składając ofertę wykaże wykonanie lub wykonywanie - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - głównych usług polegających na serwisowaniu urządzeń w obiekcie technicznym z uwzględnieniem serwisowania minimum instalacji kotłowni, wentylacji i klimatyzacji wraz z systemem wody lodowej i automatyki, instalacji elektrycznych niskiego i średniego napięcia ze stacją transformatorową, instalacji sygnalizacji pożaru i detekcji dymu, instalacji oleju opałowego i napędowego ze zbiornikami i automatyką oraz instalacji zarządzania i automatyki budynkowej - BUILDING MANAGMENT SYSTEM - BMS w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane i załączy dowody zawierające wykaz instalacji podlegających serwisowaniu oraz określające czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Spełnieniem przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 8 do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej lub wykonywanej usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń w obiekcie technicznym przez okres co najmniej 12 miesięcy z uwzględnieniem serwisowania minimum instalacji kotłowni, wentylacji i klimatyzacji wraz z systemem wody lodowej i automatyki, instalacji elektrycznych niskiego i średniego napięcia ze stacją transformatorową, instalacji sygnalizacji pożaru i detekcji dymu, instalacji oleju opałowego i napędowego ze zbiornikami i automatyką oraz instalacji zarządzania i automatyki budynkowej - BUILDING MANAGMENT SYSTEM - BMS na kwotę minimum 100.000,00 zł brutto każda usługa, wraz z dowodami zawierającymi wykaz instalacji podlegających serwisowaniu oraz określającymi czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże składając ofertę, że dysponuje osobami posiadającymi: ważne świadectwo kwalifikacyjne serii E-eksploatacyjne, ważne świadectwo D-dozorowe, poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE, zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ oraz przedstawi informację o podstawie prawnej dysponowania tymi osobami. Oceniając spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający będzie brał pod uwagę dane przedstawione przez wykonawcę w zał. nr 7 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej jedna należycie wykonana lub wykonywana usługa polegająca na serwisowaniu urządzeń w obiekcie technicznym przez okres co najmniej 12 miesięcy z uwzględnieniem serwisowania minimum instalacji kotłowni, wentylacji i klimatyzacji wraz z systemem wody lodowej i automatyki, instalacji elektrycznych niskiego i średniego napięcia ze stacją transformatorową, instalacji sygnalizacji pożaru i detekcji dymu, instalacji oleju opałowego i napędowego ze zbiornikami i automatyką oraz instalacji zarządzania i automatyki budynkowej - BUILDING MANAGMENT SYSTEM - BMS na kwotę minimum 100.000,00 zł brutto każda usługa.;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - Oferta. 2.Prawidłowo wypełniony zał. nr 6 do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa. 3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Cena jednej rbh obsługi awaryjnej - 40
  • 3 - Termin przybycia konserwatora - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie określonym w § 13 zał. nr 4 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8bltr.wp.mil.pl (Zamówienia publiczne - w oparciu o PZP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 15, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze) począwszy od dnia 14.10.2015r...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 15 - kancelaria jawna w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.