eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłaskaUdzielenie kredytu długoterminowego na kwotę 1.970.000,00 zł (słowniejeden milion dziewięćset siedemdziesiąt tysięcy zł) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie - 868.250,00 (słownieosiemset sześćdziesiąt osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt zł) i sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.101.750,00 (słowniejeden milion sto jeden tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Płaska: Udzielenie kredytu długoterminowego na kwotę 1.970.000,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset siedemdziesiąt tysięcy zł) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie - 868.250,00 (słownie: osiemset sześćdziesiąt osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt zł) i sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.101.750,00 (słownie: jeden milion sto jeden tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych)
Numer ogłoszenia: 150010 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94746 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płaska, Płaska 53, 16-326 Płaska, woj. podlaskie, tel. 087 6439080, faks 087 6439081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na kwotę 1.970.000,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset siedemdziesiąt tysięcy zł) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie - 868.250,00 (słownie: osiemset sześćdziesiąt osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt zł) i sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.101.750,00 (słownie: jeden milion sto jeden tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego na kwotę 1.970.000,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset siedemdziesiąt tysięcy zł) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie - 868.250,00 (słownie: osiemset sześćdziesiąt osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt zł) i sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.101.750,00 (słownie: jeden milion sto jeden tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych). Bank postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego w co najmniej trzech transzach przy czym uruchomienie kredytu nastąpi, po pisemnym zapotrzebowaniu W ramach w/w transzy kredyt będzie wykorzystywany w terminach i kwotach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego zgodnie z pisemną dyspozycją dostarczoną Wykonawcy na co najmniej 3 dni przed uruchomieniem kredytu. Uruchomienie kredytu nastąpi poprzez przelanie środków na rachunek Urzędu Gminy w Płaskiej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niższego wykorzystania kredytu niż to wynika z niniejszej specyfikacji. Zamawiający nie zapłaci odsetek i innych opłat od niewykorzystanego kredytu. Spłata kredytu: Spłata kredytu - na koniec każdego dnia miesiąca kończącego kwartał - 30 lub 31, począwszy od miesiąca marca 2014 roku do 31 grudnia 2020 roku, każda rata po 27.500,- zł, od marca 2021 roku do grudnia 2028 roku każda rata po 37.500,- zł. Spłata odsetek: Splata odsetek w okresach miesięcznych, na koniec każdego dnia miesiąca każdego roku. Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny in blanco.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielczy Bank Rozwoju, ul. Wyszyńskiego 3, 18-210 Szepietowo, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1285640,30

  • Oferta z najniższą ceną: 1285640,30 / Oferta z najwyższą ceną: 1285640,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.