eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odobowej ochrony fizycznej siedziby Urzêdu Skarbowego w Mys³owicach, inkasa warto¶ci pieniê¿nych oraz obs³ugi centrali telefonicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2013-07-24

Mys³owice: ¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odobowej ochrony fizycznej siedziby Urzêdu Skarbowego w Mys³owicach, inkasa warto¶ci pieniê¿nych oraz obs³ugi centrali telefonicznej
Numer og³oszenia: 150109 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 120283 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Skarbowy w Mys³owicach, ul. Mickiewicza 4, 41-400 Mys³owice, woj. ¶l±skie, tel. 032 3172300, faks 032 3172410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odobowej ochrony fizycznej siedziby Urzêdu Skarbowego w Mys³owicach, inkasa warto¶ci pieniê¿nych oraz obs³ugi centrali telefonicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w okresie od 01.08.2013r. do 30.04.2014r. us³ug obejmuj±cych: 1.¦wiadczenie przez Wykonawcê ca³odobowych i codziennych us³ug w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej: a) sta³ej budynku biurowego oraz budynku magazynowego i gara¿y stanowi±cych siedzibê Zamawiaj±cego w Mys³owicach przy ul. Mickiewicza 4 wraz ze znajduj±cym siê w nich mieniem, wspomaganej technicznymi ¶rodkami zabezpieczenia, b) parkingu - podwórza przed budynkiem biurowym oraz zapleczem Zamawiaj±cego. 1.1.Przez bezpo¶redni± sta³± ochronê fizyczn± rozumie siê osobiste jej ¶wiadczenie przez jednego pracownika ochrony Wykonawcy (posiadaj±cego licencjê pracownika ochrony fizycznej) w formie nadzoru nad: a) osobami wchodz±cymi i wychodz±cymi z budynku biurowego Zamawiaj±cego (³±cznie z przekazaniem informacji interesantom wchodz±cym do Urzêdu o lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych), b) funkcjonowaniem elektronicznych urz±dzeñ alarmowych w siedzibie Zamawiaj±cego, c) w³a¶ciwym zaparkowaniem i opuszczeniem parkingu Zamawiaj±cego przez u¿ytkowników pojazdów samochodowych. 1.2.Ochrona obiektu obejmuje równie¿ przyjmowanie oraz wydawanie kluczy od pomieszczeñ w budynku biurowym pracownikom i sprz±taczkom oraz pracownikom od gara¿y. 1.3.Ca³odobowa ochrona siedziby Zamawiaj±cego winna byæ wykonywana przez jednego pracownika ochrony codziennie, zarówno w godzinach pracy Urzêdu (od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:15 - 18:00 w poniedzia³ek i w godzinach 7:15 - 15:15 we wtorek, ¶rodê, czwartek i pi±tek), a tak¿e w czasie wolnym od pracy (tj. w dni wolne od pracy oraz w niedziele i ¶wiêta). 1.4.Ochrona siedziby Urzêdu winna byæ wykonywana przez Wykonawcê na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia 2.Inkaso warto¶ci pieniê¿nych z siedziby Zamawiaj±cego w Mys³owicach, ul. Mickiewicza 4 do Oddzia³u Banku PeKaO S.A. w Mys³owicach, ul. Miko³owska 6 codziennie w dniach pracy Zamawiaj±cego, tj. od poniedzia³ku do pi±tku. 2.1.Powierzone us³ugi w zakresie inkasa warto¶ci pieniê¿nych, Wykonawca winien wykonywaæ zgodnie z wymogami wynikaj±cymi z przepisów rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 7 wrze¶nia 2010 r. w sprawie wymagañ, jakim powinna odpowiadaæ ochrona warto¶ci pieniê¿nych przechowywanych i transportowanych przez przedsiêbiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz. 1128 z pó¼n. zm.). 2.2.Na dodatkowe zlecenie Zamawiaj±cego Wykonawca zapewni ¶wiadczenie dora¼nych us³ug konwojowania warto¶ci pieniê¿nych do wysoko¶ci jednej jednostki obliczeniowej przy u¿yciu w³asnego ubezpieczonego ¶rodka transportu z Banku PeKaO S.A. Oddzia³ w Mys³owicach, ul.Miko³owska 6 do siedziby Urzêdu w Mys³owicach, ul.Mickiewicza 4 w miesi±cach od marca do kwietnia 2014r. ¶rednio 2 - 3 razy w miesi±cu w godzinach 8:00 - 10:00 za dodatkow± odp³atno¶ci±, przyjmuj±c cenê jednego konwoju warto¶ci pieniê¿nych w wysoko¶ci ceny brutto jednego inkasa warto¶ci pieniê¿nych w danym miesi±cu. 3.Obs³uga centrali telefonicznej znajduj±cej siê w budynku biurowym Zamawiaj±cego w Mys³owicach, ul. Mickiewicza 4 przez jednego pracownika w godzinach pracy Urzêdu, tj. we wtorek, ¶rodê, czwartek i pi±tek w godzinach 7:15 - 15:15, natomiast w poniedzia³ek od godziny 7:15 do 18:00. Dodatkowo Wykonawca zapewni obs³ugê centrali telefonicznej w przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie pracowa³ w sobotê albo w wyd³u¿onym czasie pracy. 3.1.Obs³uga centrali telefonicznej wykonywana przez pracownika Wykonawcy obejmuje: a) ³±czenie rozmów telefonicznych zewnêtrznych z pracownikami i s³u¿bami Zamawiaj±cego, b) ³±czenie pracowników Zamawiaj±cego z okre¶lonymi zewnêtrznymi abonentami telefonicznymi , c) wykonywanie innych niezbêdnych czynno¶ci wynikaj±cych z obs³ugi centrali telefonicznej, jak np. ewidencjonowanie ³±czonych rozmów telefonicznych pracowników Zamawiaj±cego z zewnêtrznymi abonentami telefonicznymi, itp. 3.2.Nie jest wymagane posiadanie licencji pracownika ochrony fizycznej przez osobê obs³uguj±c± centralê telefoniczn±.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie 64.21.42.00 - Us³ugi centrali telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERA Spó³ka z o.o., ul.Katowicka 16 B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. ¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 82301,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 76371,12

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 76371,12 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 84015,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.